~IKM uke 5 2018~

Lurer på om jeg har hatt EL jeg nå [emoji12] skulle egentlig ha 15.01. Hatt mye EL slim 12 og 13, men i dag tidlig var det ikke noe på papiret. Så tror den kom 2 dager før denne pp'n.

Lurer på om jeg har hatt EL jeg nå [emoji12] skulle egentlig ha 15.01. Hatt mye EL slim 12 og 13, men i dag tidlig var det ikke noe på papiret. Så tror den kom 2 dager før denne pp'n.
Her og ser det ut til at den kanskje kommer litt tidlig. Ikke forventet før 15.-17. men ser kanskje ut til at det blir i dag :)
Lykke til i dpo land :)

Jeg hadde også masse el-slim tidlig denne runden, og i går fikk jeg fast smiley på el-testen! Får se på tempen etterhvert men kjennes ut som el er i dag og jeg joiner dere andre som er tidlig ute i dpo-land i morgen:) og heldigvis har det vært en veldig koselig helg så langt:rolleyes:
Heia eggene våre!!

Jeg hadde også masse el-slim tidlig denne runden, og i går fikk jeg fast smiley på el-testen! Får se på tempen etterhvert men kjennes ut som el er i dag og jeg joiner dere andre som er tidlig ute i dpo-land i morgen:) og heldigvis har det vært en veldig koselig helg så langt:rolleyes:
Heia eggene våre!!
Heier alt jeg kan :) Denne gangen må det være gullegget når det velger å komme litt før ;)

Positiv EL test her i dag, ett par dager før forventet, så da er det bare å hoppe i det ;) :)

Vedlegg

• 079E04E2-E8B2-4271-956A-1C47F496E846.jpeg
    079E04E2-E8B2-4271-956A-1C47F496E846.jpeg
    448,8 KB · Visninger: 79
Tatt EL test i dag og på lørdag - herreguuuuuud så blanke de er! Tror ikke EL kommer før til neste år :wtf:

Mannen er i overkant ivrig. EL blir neppe før fredag har jeg sagt, men det går ikke inn :hilarious: pleier ikke spørre om tester men jaggu har han begynt!

Tatt EL test i dag og på lørdag - herreguuuuuud så blanke de er! Tror ikke EL kommer før til neste år :wtf:

Mannen er i overkant ivrig. EL blir neppe før fredag har jeg sagt, men det går ikke inn :hilarious: pleier ikke spørre om tester men jaggu har han begynt!
Jeg har heller ikke fått positive enda.. de er skikkelig slappe denne runden :rolleyes: vil jo ha el! Heia el, heia el!

Hadde forholdsvis sterk EL-test til morgenen, neeesten positiv kl. 14 og nå for litt siden var den svakere enn den til morgenen igjen :confused: Vet ikke om jeg hadde drukket for mye og/eller holdt meg for kort tid kanskje... Håper på det! Blir spennende å se hvordan testen blir imorgen tidlig :)

Har hatt ett sånt utrolig sinne de siste dagene. Tåler nesten ingenting før jeg snapper, og er utrolig vanskelig å bare bite tenna sammen.
Har ikke 100% oversikt over EL, men tror jeg er mellom 3-4dpo.
Har aldri vært så sint før. Håper ikke det er noe nytt jeg skal begynne med hver mnd før mensen. Da syns jeg synd på de rundt meg. [emoji54]

Har hatt ett sånt utrolig sinne de siste dagene. Tåler nesten ingenting før jeg snapper, og er utrolig vanskelig å bare bite tenna sammen.
Har ikke 100% oversikt over EL, men tror jeg er mellom 3-4dpo.
Har aldri vært så sint før. Håper ikke det er noe nytt jeg skal begynne med hver mnd før mensen. Da syns jeg synd på de rundt meg. [emoji54]

Gravidsymptom hos meg. Forferdelig raseri :blackalien: er ikke sånn superkodelig i pms modus men det har vist seg hver gang jeg har testa positivt, enten det var kjemisk eller varte helt ut!

Gravidsymptom hos meg. Forferdelig raseri :blackalien: er ikke sånn superkodelig i pms modus men det har vist seg hver gang jeg har testa positivt, enten det var kjemisk eller varte helt ut!
Håpehåper[emoji173]️ er ellers veldig lite som skjer. Ingen mensmurringer, lite utflod og ikke ømme pupper.
Pleier å ha dette hver syklus.
Men har PCOS, så kan liksågodt være derfor. Kan jo hende kroppen ikke klarte å få el denne gangen.

Jaja, får bare prøve å være så hyggelig jeg kan mot de rundt meg.... Får jo svar om ett par uker.[emoji4]

Skal ta en test når jeg kommer hjem, den er nok positiv, for jeg er veldig øm over eggstokkene, og det begynner å gjøre vondt :confused: som forventet!

Jeg blir litt gal, testene er kjempesterke men negativ likevel :shifty: hmpf! Vil jo ha tidlig mens, hva er det kroppen min ikke skjønner med det??

Tror jeg hadde eggløsning 14 januar. Mye EL slim 12,13 og 14. 15 januar var det nesten ikke å se noe. Uansett. I går hadde jeg skikkelig murringer i ryggen og det stakk veldig nederst i magen flere ganger. Var så ille at jeg trodde TR kom [emoji23] kan det ha vært at egget har festet seg tru? Har også hatt små vondt i puppene i 2 dager og murrer fortsatt litt i magen i dag.

Tror jeg hadde eggløsning 14 januar. Mye EL slim 12,13 og 14. 15 januar var det nesten ikke å se noe. Uansett. I går hadde jeg skikkelig murringer i ryggen og det stakk veldig nederst i magen flere ganger. Var så ille at jeg trodde TR kom [emoji23] kan det ha vært at egget har festet seg tru?
Jeg får sånn av eggløsning, kjennes ut som tr hver gang

Jeg får sånn av eggløsning, kjennes ut som tr hver gang
Vi la ikke inn aksjer i går, men alle de 4 dagene før [emoji4] har også blitt gravid vær gang jeg har hatt sex dagen før eggløsning. Så får se da! Små vondt i puppene i 2 dager og murrer enda i ryggen og nederst i magen.

Tror jeg hadde eggløsning 14 januar. Mye EL slim 12,13 og 14. 15 januar var det nesten ikke å se noe. Uansett. I går hadde jeg skikkelig murringer i ryggen og det stakk veldig nederst i magen flere ganger. Var så ille at jeg trodde TR kom [emoji23] kan det ha vært at egget har festet seg tru? Har også hatt små vondt i puppene i 2 dager og murrer fortsatt litt i magen i dag.

Håper det er spire hos deg! [emoji2]

Kjøpte cb digital El test idag, men det skjedde ingenting i visningsskjermen, men på testpinnen er det to streker, noen som vet om jeg har eggløsning eller om det alltid er to streker?[emoji39]

Ny pp og nye muligheter :)

Nick - PP - B? - EL - IKM

Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen [emoji173]️
Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr... :)
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista :)

Mandag 29.januar

Tulleklompen - PP2 etter SA - EL ca 14.01 - IKM 29.01
Fru.reb- PP2 etter BO - B3 - EL 15.01- IKM 29.01
Måkefink - PP3 - EL 18.01 - IKM 29.01
Guttemams - PP4 - B2 -EL ca 15.011- TR ca 29.01
Nutte87 - PP4 - B3 - EL 15.01 - IKM 29.01
Sitrus. - PP13 (pp7 etter MA) - B1 - EL ca 15.01 - IKM 29.01
MiniMe80 - PP25 - B1 - EL ca 15.01 - IKM ca 29.01

Tirsdag 30.januar

Boblebob - PP2 - B1 - EL 16.01 - IKM 30.01
Lille nille - PP3 - B1 - EL 15.01 - IKM 30.01
Floken- PP7 - B4 - EL 17.01 - IKM 30.01

Onsdag 31.januar

Terne - PP3 - B3 - EL 19.01 - IKM 31.01
Lykkesol - PP6 - B2 - EL 18.01 - IKM 31.01

Torsdag 1.februar

"Tusta" - PP5 etter SA - B1 - EL 13.01 - IKM 01.02.
Tigerbaby - PP14 - B1 - EL ca 17.01 - IKM ca 01.02

Fredag 2.februar

Ønskedrømmer - PP2 - B2 - IKM 02.02
ims - PP3 - B1 - EL ca 19.01 - IKM ca 02.02
Missy1984 - PP 7 - B3 - EL 19.01 - IKM 02.02

Lørdag 3.februar

Ugline - PP2 - B1 - EL19.01 - IKM 03.02
Igloo - PP3 - B2 - EL 22.01 - IKM 03.02
Weebill - PP3 - B2 - EL 19.01 - IKM 03.02
Ønsker3 - PP4 - B3 - EL 19.01 - IKM 3.02
Lykkeliten7 - PP5 - B3 - EL 20.01 - IKM 03.02
Craigh na Dun - PP11 - EL19-21.01 - IKM 03.02