IKM uke 5 ️

9
Spenningen fortsetter her hjemme. :schocked028

Synes jeg kan skimte en skygge på den ene testen fra tidligere i dag - den øverste blå Makesure (tatt på 2. Urin)
Ser ganske lik ut som tidlig Makesure (8!!!) som jeg så skygge på i går.
Mannen synes åsså han ser noe på disse! :cool05

Vis vedlegget 478234
Vis vedlegget 478235

Synes jeg ser noe på den nederste:excited001

9/10 dpo, blenda :(

Vedlegg

• Screenshot_20260127_072256_Gallery.jpg
    Screenshot_20260127_072256_Gallery.jpg
    114,5 KB · Visninger: 34
8 dpo. Ingen tegn til strek. Heller ingen murringer i dag, som jeg hadde i går. Jeg hadde sånn trua på at vi har gjort alt vi kan denne PP, så om det likevel ikke funker blir jeg litt motløs da. Mannen også, når jeg nekter å "legge aksjer" etter EL og frem til mens, for å ikke ødelegge noe :hilarious:. Har begynt å fundert på om de vedvarende murringene mine kan være endometriose da, det er vel vanligere jo eldre man er. Nesten som at graviditeten eller MA i oktober utløste det.

Jaja, ny test i morgen da kanskje. Vet dere om man får kjøpe MakeSure tidlig-tester i butikk noe sted? I Trondheim da. Har bare Babyplan-staver, og de gir så mye skygge fra glasset at jeg hopper hver gang.

8 dpo. Ingen tegn til strek. Heller ingen murringer i dag, som jeg hadde i går. Jeg hadde sånn trua på at vi har gjort alt vi kan denne PP, så om det likevel ikke funker blir jeg litt motløs da. Mannen også, når jeg nekter å "legge aksjer" etter EL og frem til mens, for å ikke ødelegge noe :hilarious:. Har begynt å fundert på om de vedvarende murringene mine kan være endometriose da, det er vel vanligere jo eldre man er. Nesten som at graviditeten eller MA i oktober utløste det.

Jaja, ny test i morgen da kanskje. Vet dere om man får kjøpe MakeSure tidlig-tester i butikk noe sted? I Trondheim da. Har bare Babyplan-staver, og de gir så mye skygge fra glasset at jeg hopper hver gang.
Ikke funnet i butikk i Trondheim, men pakken fra farmasiet kom 1 dag etter bestilling :signs003

Screenshot_20260120_234852_ChatGPT.jpg
Screenshot_20260127_091900_Preggers.jpg
Herregud, jeg er alene hjemme idag:dance011:dance008:cool05:gen014:happy093 Er første gang på et halvår jeg har huset for meg selv fra kl 08.30-13.30:woot::smiley-bounce015 Så utrolig deilig!;)
14dpo eller 4+0:smiley-bounce016 symptomer jeg kjenner er; litt småkvalme på tom mage, oppfylt nederst I magen og såvidt litt ømme pupper:p
Har 10 digitale liggende, så da ryker det noen av de framover også i jakten på the finale 3+

20260127_102010.jpg
20260127_102323.jpg
20260127_114208.jpg
20260127_114430.jpg

De pleier å ha MakeSure på Coop og Meny her jeg bor, koster sånn 100kr for 10.

Back
Topp