Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spenningen fortsetter her hjemme.
Synes jeg kan skimte en skygge på den ene testen fra tidligere i dag - den øverste blå Makesure (tatt på 2. Urin)
Ser ganske lik ut som tidlig Makesure (8!!!) som jeg så skygge på i går.
Mannen synes åsså han ser noe på disse!
Vis vedlegget 478234
Vis vedlegget 478235

I dag er IKM, hvordan gikk det?I går var jeg sikker på at TR var kommet. Da jeg tørket meg så var det helt rødt på papiret, friskt blod liksom. Men de neste gangene jeg var på do i går og i dag har det ikke vært antydning til blod eller fargeVeldig rart, aldri skjedd før. Og helt blenda tester.

Neeei så kjiptBegynte å blø i dag.. så tviler på at dette gikk veien likevel![]()

. Har begynt å fundert på om de vedvarende murringene mine kan være endometriose da, det er vel vanligere jo eldre man er. Nesten som at graviditeten eller MA i oktober utløste det.Vil bare si at mine tester 10dpo var tilnærmet usynlig. Hadde ikke sett dem hvis ikke jeg haddde studertUps, er redd eg jubla for tidligøvste 9 dpo og nederste 10 dpo, begge på vanlige tester. Fortsatt + på clearblue tidligtest, men så lite stigning er ikkje særlig oppløftende
![]()
Fin økning likevel siste dagene(tror jeg). Krysser fingre for deg!
Ikke funnet i butikk i Trondheim, men pakken fra farmasiet kom 1 dag etter bestilling8 dpo. Ingen tegn til strek. Heller ingen murringer i dag, som jeg hadde i går. Jeg hadde sånn trua på at vi har gjort alt vi kan denne PP, så om det likevel ikke funker blir jeg litt motløs da. Mannen også, når jeg nekter å "legge aksjer" etter EL og frem til mens, for å ikke ødelegge noe. Har begynt å fundert på om de vedvarende murringene mine kan være endometriose da, det er vel vanligere jo eldre man er. Nesten som at graviditeten eller MA i oktober utløste det.
Jaja, ny test i morgen da kanskje. Vet dere om man får kjøpe MakeSure tidlig-tester i butikk noe sted? I Trondheim da. Har bare Babyplan-staver, og de gir så mye skygge fra glasset at jeg hopper hver gang.

Takk!Ikke funnet i butikk i Trondheim, men pakken fra farmasiet kom 1 dag etter bestilling![]()
Nei, så utrolig leit..Begynte å blø i dag.. så tviler på at dette gikk veien likevel![]()

Fikk også vondt i korsryggen i gårkveld, og ble plutselig kvalm 2-3 ganger i gårkveld. Murringene jeg har hatt siden el har jeg ikke hatt siden lørdag, men de kom også tilbake i gårkveld.Har fått litt ømme nippler ikveld. Høyre har vært litt øm siden el, men den venstre gjør og vondt nå![]()
Begynte å blø i dag.. så tviler på at dette gikk veien likevel![]()

Det kom ikke noe mer blod. Og testet blenda i går. Så jeg vet ikke.. Eggløsningen har sikkert vært senere enn jeg trodde.. lever i håpet endaI dag er IKM, hvordan gikk det?![]()

Er første gang på et halvår jeg har huset for meg selv fra kl 08.30-13.30
Så utrolig deilig!
symptomer jeg kjenner er; litt småkvalme på tom mage, oppfylt nederst I magen og såvidt litt ømme pupperDe pleier å ha MakeSure på Coop og Meny her jeg bor, koster sånn 100kr for 10.8 dpo. Ingen tegn til strek. Heller ingen murringer i dag, som jeg hadde i går. Jeg hadde sånn trua på at vi har gjort alt vi kan denne PP, så om det likevel ikke funker blir jeg litt motløs da. Mannen også, når jeg nekter å "legge aksjer" etter EL og frem til mens, for å ikke ødelegge noe. Har begynt å fundert på om de vedvarende murringene mine kan være endometriose da, det er vel vanligere jo eldre man er. Nesten som at graviditeten eller MA i oktober utløste det.
Jaja, ny test i morgen da kanskje. Vet dere om man får kjøpe MakeSure tidlig-tester i butikk noe sted? I Trondheim da. Har bare Babyplan-staver, og de gir så mye skygge fra glasset at jeg hopper hver gang.