Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min var også blenda rundt samme tidTok en tidligtest i formiddag. 7/8 dpo, blenda.. føler jeg alltid mister håpet rundt denne tiden, selv om jeg vet det enda er tidlig![]()
![]()

Godt å høreMin var også blenda rundt samme tid![]()
Har mange vanligtester igjen da.Hos meg har faktisk vanlig og tidligtest sett like sterke ut synes jeg! Da jeg testet positivt første dagen 10dpo var faktisk vanlig make sure mer tydelig enn babyplan tidlig der streken nesten var helt usynlig.Godt å høre![]()
Har bare en tidligtest igjen, har lyst å spare den til tirsdags morgen, men kjenner jeg meg selv rett ryker den i morgenHar mange vanligtester igjen da.
Oi, såpass ja. Har hørt noen flere som det samme. Orker ihvertfall ikke kjøpe flere tidligtester, er jo ikke "så stor" forskjell på de i utgangspunktet. Er man gravid vil det jo slå ut på vanlig test etterhvert uansettHos meg har faktisk vanlig og tidligtest sett like sterke ut synes jeg! Da jeg testet positivt første dagen 10dpo var faktisk vanlig make sure mer tydelig enn babyplan tidlig der streken nesten var helt usynlig.

Jeg fikk mensen i dag, så det blir en ny prøverunde på meg. Heier på dere i gruppa som er blitt gravide eller fortsatt har en sjanse til å få positiv test!
Ønsker deg masse lykke til i neste PP, og håper virkelig at spiren da sitter
Og håper mange kan fortsette praten i termingruppe. 

Krysser fingre for tester i morgen!Testingen fortsetter på 9DPO med alle tester jeg klarte å finneSer ikke noe på noen av dem, kaaaaanskje litt på nederste RFSU hvis jeg ønsker hardt nok.
Tror jeg skal klare å holde meg til i morgen nå
RFSU tidligtest på første og 2. urin
Vis vedlegget 478190
Clearblue rask deteksjon 2. Urin
Vis vedlegget 478191
Makesure 2. Urin
Vis vedlegget 478192
Jeg ser også! Håper det ikke bare er skyggeØverste fra i går kveld og nederst fra i morges. Føler jeg kanskje kan skimte noe på den fra i dag på bildet, men tør ikke håpe lengre8/9 dpo

Krysser fingrene for at det ikke er skyggeJeg ser også! Håper det ikke bare er skygge
Blir neste test vanlig test?
Krysser fingrene for at det ikke er skygge
Begge tisse er vanlig test, tenker jeg prøver meg på den siste tidlig testen jeg har igjen litt senere i dag. Så blir det bare vanlig tester fremover!

Jeg også ser noe på den nederste! Håper det er babystrekØverste fra i går kveld og nederst fra i morges. Føler jeg kanskje kan skimte noe på den fra i dag på bildet, men tør ikke håpe lengre8/9 dpo

Enig i at det er en antydning på den nederste! Spennende!Øverste fra i går kveld og nederst fra i morges. Føler jeg kanskje kan skimte noe på den fra i dag på bildet, men tør ikke håpe lengre8/9 dpo