IKM uke 5 ️

Tok en tidligtest i formiddag. 7/8 dpo, blenda.. føler jeg alltid mister håpet rundt denne tiden, selv om jeg vet det enda er tidlig :confused2 :smiley-angelic001

Vedlegg

• Screenshot_20260125_172712_Gallery.jpg
    Screenshot_20260125_172712_Gallery.jpg
    209,2 KB · Visninger: 42
Godt å høre :smiley-angelic002

Har bare en tidligtest igjen, har lyst å spare den til tirsdags morgen, men kjenner jeg meg selv rett ryker den i morgen:hilarious: Har mange vanligtester igjen da.
Hos meg har faktisk vanlig og tidligtest sett like sterke ut synes jeg! Da jeg testet positivt første dagen 10dpo var faktisk vanlig make sure mer tydelig enn babyplan tidlig der streken nesten var helt usynlig.

Hos meg har faktisk vanlig og tidligtest sett like sterke ut synes jeg! Da jeg testet positivt første dagen 10dpo var faktisk vanlig make sure mer tydelig enn babyplan tidlig der streken nesten var helt usynlig.
Oi, såpass ja. Har hørt noen flere som det samme. Orker ihvertfall ikke kjøpe flere tidligtester, er jo ikke "så stor" forskjell på de i utgangspunktet. Er man gravid vil det jo slå ut på vanlig test etterhvert uansett :angelic:

Jeg fikk mensen i dag, så det blir en ny prøverunde på meg. Heier på dere i gruppa som er blitt gravide eller fortsatt har en sjanse til å få positiv test!

Æsj, er dritt når TR banker på døren- hun kommer alltid ubedt :bored: Ønsker deg masse lykke til i neste PP, og håper virkelig at spiren da sitter:Heartred

Ny test i dag på morgenurin, men jeg var tom for tidlig Makesure så ble RFSU early teststav.
Ser ikke noe på den selv, som irriterende nok kan være ENTEN fordi det ikke er noe ELLER fordi det er annen test.. :banghead:

Ikke annet å gjøre enn å teste videre.

IMG_0189.jpeg

IMG_0191.jpeg

Testingen fortsetter på 9DPO med alle tester jeg klarte å finne :jokercolor Ser ikke noe på noen av dem, kaaaaanskje litt på nederste RFSU hvis jeg ønsker hardt nok.
Tror jeg skal klare å holde meg til i morgen nå :signs003

RFSU tidligtest på første og 2. urin
IMG_0227.jpeg

Clearblue rask deteksjon 2. Urin
IMG_0199.jpeg

Makesure 2. Urin
IMG_0240.jpeg

Back
Topp