IKM uke 5 ️

Vis vedlegget 478274Vis vedlegget 478275Herregud, jeg er alene hjemme idag:dance011:dance008:cool05:gen014:happy093 Er første gang på et halvår jeg har huset for meg selv fra kl 08.30-13.30:woot::smiley-bounce015 Så utrolig deilig!;)
14dpo eller 4+0:smiley-bounce016 symptomer jeg kjenner er; litt småkvalme på tom mage, oppfylt nederst I magen og såvidt litt ømme pupper:p
Har 10 digitale liggende, så da ryker det noen av de framover også i jakten på the finale 3+

Vis vedlegget 478276Vis vedlegget 478277Vis vedlegget 478278Vis vedlegget 478279
Så fine tester :Heartblue Kos deg masse alene hjemme

De pleier å ha MakeSure på Coop og Meny her jeg bor, koster sånn 100kr for 10.
Ja, de har både vanlige tester og EL-tester på Meny her, men ikke tidlig-testene.
Har du funnet de på noen av butikkene?
Har funnet ut at det blir billigere enn å bestille fra Babyplan, i alle fall med g-tester. Jeg bruker jo minst to om dagen:eek:

Vil bare si at mine tester 10dpo var tilnærmet usynlig. Hadde ikke sett dem hvis ikke jeg haddde studert :Heartred Fin økning likevel siste dagene(tror jeg). Krysser fingre for deg!
Takk for håp :Heartred Eg tar ei testpause i dag (11 dpo) og tar både strimmel og digital med uke i morgen. Tenker at der bør være økning da, om dette skal gå vegen:)

8 dpo. Ingen tegn til strek. Heller ingen murringer i dag, som jeg hadde i går. Jeg hadde sånn trua på at vi har gjort alt vi kan denne PP, så om det likevel ikke funker blir jeg litt motløs da. Mannen også, når jeg nekter å "legge aksjer" etter EL og frem til mens, for å ikke ødelegge noe :hilarious:. Har begynt å fundert på om de vedvarende murringene mine kan være endometriose da, det er vel vanligere jo eldre man er. Nesten som at graviditeten eller MA i oktober utløste det.

Jaja, ny test i morgen da kanskje. Vet dere om man får kjøpe MakeSure tidlig-tester i butikk noe sted? I Trondheim da. Har bare Babyplan-staver, og de gir så mye skygge fra glasset at jeg hopper hver gang.
Sniker litt!
De har ms på meny på tillertorget! :)

Ja, de har både vanlige tester og EL-tester på Meny her, men ikke tidlig-testene.
Har du funnet de på noen av butikkene?
Har funnet ut at det blir billigere enn å bestille fra Babyplan, i alle fall med g-tester. Jeg bruker jo minst to om dagen:eek:
Nei, det er nok bare vanlige da. Jeg sjekket de tidlig-testene til Makesure, de har det på farmasiet, og myyyye dyrere enn vanlige. Er de liksom så mye bedre enn de vanlige?

Så jeg begynte å blø igjen 7DPO... en del mer enn det jeg ville trodd var implantasjonsblødning. Ble litt fortvila og booket privat gyn-time til i dag (kl 20). Så stoppet jeg å blø igjen i dag (10DPO) og tenkte jeg bare måtte ta en test før gyn-timen, innbiller jeg meg noe eller ser jeg en svak strek her?:shy: Og har makesure evnt skyggestreker? Skulle ønske jeg kunne flyttet gyn-timen til noen dager senere så jeg kunne fulgt med på utviklingen, men det var visst like dyrt som å møte opp på timen:oops:
IMG_0116.jpg

IMG_0115.jpg

Så jeg begynte å blø igjen 7DPO... en del mer enn det jeg ville trodd var implantasjonsblødning. Ble litt fortvila og booket privat gyn-time til i dag (kl 20). Så stoppet jeg å blø igjen i dag (10DPO) og tenkte jeg bare måtte ta en test før gyn-timen, innbiller jeg meg noe eller ser jeg en svak strek her?:shy: Og har makesure evnt skyggestreker? Skulle ønske jeg kunne flyttet gyn-timen til noen dager senere så jeg kunne fulgt med på utviklingen, men det var visst like dyrt som å møte opp på timen:oops:Vis vedlegget 478296
Vis vedlegget 478299
Her er det strek ja!! Jeg har fått skygge på en tidligtest fra Makesure men det var etter den tørket inn - og tilogmed da var den svakere enn din strek over :love017

Sjekk mamat2prinsesser&4prinser sine tester baki forumet, de så på starten veldig lik ut som din her.

Så jeg begynte å blø igjen 7DPO... en del mer enn det jeg ville trodd var implantasjonsblødning. Ble litt fortvila og booket privat gyn-time til i dag (kl 20). Så stoppet jeg å blø igjen i dag (10DPO) og tenkte jeg bare måtte ta en test før gyn-timen, innbiller jeg meg noe eller ser jeg en svak strek her?:shy: Og har makesure evnt skyggestreker? Skulle ønske jeg kunne flyttet gyn-timen til noen dager senere så jeg kunne fulgt med på utviklingen, men det var visst like dyrt som å møte opp på timen:oops:Vis vedlegget 478296
Vis vedlegget 478299

Babystreker :love017 :gen014

Vis vedlegget 478299
Helt klart positiv! :joyful: Gratulerer!

Back
Topp