IKM uke 5 ️

Vis vedlegget 478274Vis vedlegget 478275Herregud, jeg er alene hjemme idag:dance011:dance008:cool05:gen014:happy093 Er første gang på et halvår jeg har huset for meg selv fra kl 08.30-13.30:woot::smiley-bounce015 Så utrolig deilig!;)
14dpo eller 4+0:smiley-bounce016 symptomer jeg kjenner er; litt småkvalme på tom mage, oppfylt nederst I magen og såvidt litt ømme pupper:p
Har 10 digitale liggende, så da ryker det noen av de framover også i jakten på the finale 3+

Vis vedlegget 478276Vis vedlegget 478277Vis vedlegget 478278Vis vedlegget 478279
Så fine tester :Heartblue Kos deg masse alene hjemme

De pleier å ha MakeSure på Coop og Meny her jeg bor, koster sånn 100kr for 10.
Ja, de har både vanlige tester og EL-tester på Meny her, men ikke tidlig-testene.
Har du funnet de på noen av butikkene?
Har funnet ut at det blir billigere enn å bestille fra Babyplan, i alle fall med g-tester. Jeg bruker jo minst to om dagen:eek:

Vil bare si at mine tester 10dpo var tilnærmet usynlig. Hadde ikke sett dem hvis ikke jeg haddde studert :Heartred Fin økning likevel siste dagene(tror jeg). Krysser fingre for deg!
Takk for håp :Heartred Eg tar ei testpause i dag (11 dpo) og tar både strimmel og digital med uke i morgen. Tenker at der bør være økning da, om dette skal gå vegen:)

Ikke funnet i butikk i Trondheim, men pakken fra farmasiet kom 1 dag etter bestilling :signs003
Har de ikke på coop obs city syd og city lade? Eller er det bare den vanlige, ikke tidlig. Så en annen plass også, men husker ikke helt hvor. Mulig extra på Heimdal.

8 dpo. Ingen tegn til strek. Heller ingen murringer i dag, som jeg hadde i går. Jeg hadde sånn trua på at vi har gjort alt vi kan denne PP, så om det likevel ikke funker blir jeg litt motløs da. Mannen også, når jeg nekter å "legge aksjer" etter EL og frem til mens, for å ikke ødelegge noe :hilarious:. Har begynt å fundert på om de vedvarende murringene mine kan være endometriose da, det er vel vanligere jo eldre man er. Nesten som at graviditeten eller MA i oktober utløste det.

Jaja, ny test i morgen da kanskje. Vet dere om man får kjøpe MakeSure tidlig-tester i butikk noe sted? I Trondheim da. Har bare Babyplan-staver, og de gir så mye skygge fra glasset at jeg hopper hver gang.
Sniker litt!
De har ms på meny på tillertorget! :)

Ja, de har både vanlige tester og EL-tester på Meny her, men ikke tidlig-testene.
Har du funnet de på noen av butikkene?
Har funnet ut at det blir billigere enn å bestille fra Babyplan, i alle fall med g-tester. Jeg bruker jo minst to om dagen:eek:
Nei, det er nok bare vanlige da. Jeg sjekket de tidlig-testene til Makesure, de har det på farmasiet, og myyyye dyrere enn vanlige. Er de liksom så mye bedre enn de vanlige?

Så jeg begynte å blø igjen 7DPO... en del mer enn det jeg ville trodd var implantasjonsblødning. Ble litt fortvila og booket privat gyn-time til i dag (kl 20). Så stoppet jeg å blø igjen i dag (10DPO) og tenkte jeg bare måtte ta en test før gyn-timen, innbiller jeg meg noe eller ser jeg en svak strek her?:shy: Og har makesure evnt skyggestreker? Skulle ønske jeg kunne flyttet gyn-timen til noen dager senere så jeg kunne fulgt med på utviklingen, men det var visst like dyrt som å møte opp på timen:oops:
IMG_0116.jpg

IMG_0115.jpg

Så jeg begynte å blø igjen 7DPO... en del mer enn det jeg ville trodd var implantasjonsblødning. Ble litt fortvila og booket privat gyn-time til i dag (kl 20). Så stoppet jeg å blø igjen i dag (10DPO) og tenkte jeg bare måtte ta en test før gyn-timen, innbiller jeg meg noe eller ser jeg en svak strek her?:shy: Og har makesure evnt skyggestreker? Skulle ønske jeg kunne flyttet gyn-timen til noen dager senere så jeg kunne fulgt med på utviklingen, men det var visst like dyrt som å møte opp på timen:oops:Vis vedlegget 478296
Vis vedlegget 478299
Her er det strek ja!! Jeg har fått skygge på en tidligtest fra Makesure men det var etter den tørket inn - og tilogmed da var den svakere enn din strek over :love017

Sjekk mamat2prinsesser&4prinser sine tester baki forumet, de så på starten veldig lik ut som din her.

Så jeg begynte å blø igjen 7DPO... en del mer enn det jeg ville trodd var implantasjonsblødning. Ble litt fortvila og booket privat gyn-time til i dag (kl 20). Så stoppet jeg å blø igjen i dag (10DPO) og tenkte jeg bare måtte ta en test før gyn-timen, innbiller jeg meg noe eller ser jeg en svak strek her?:shy: Og har makesure evnt skyggestreker? Skulle ønske jeg kunne flyttet gyn-timen til noen dager senere så jeg kunne fulgt med på utviklingen, men det var visst like dyrt som å møte opp på timen:oops:Vis vedlegget 478296
Vis vedlegget 478299

Babystreker :love017 :gen014

Vis vedlegget 478299
Helt klart positiv! :joyful: Gratulerer!

Back
Topp