IKM uke 5 ️

11DPO og ingen babystrek her. Må bare forene meg med at jeg for første gang har fått skygger på graviditetstest som ikke blir til noe mer! Har fått «sen» første positiv tidligere så fortsetter å teste til TR kommer.

IMG_0311.jpeg

Negativ test nå på morgenen.. 10/11dpo så har egentlig ikke helt troa på denne pp heller.
Nipplene enda litt såre, og kommer små kvalmebølger som varer alt fra 2-10 minutter.
Ble også svimmel og fikk hjertebank av å gå opp en trapp i morges.
Har også en del stikking/riving i magen, i morges kjentes det ut som jeg hadde sting i HELE magen i et lite minutt før det ga seg :hilarious: merkelig!

11DPO i dag, blødningen har stoppet helt og her er dagens test:
IMG_0122.jpg

Hos gyn i går nevnte jeg at jeg hadde fått en svak positiv test, men dette avfeide han og begynte med full fertilitetsutredning. Så nå skal jeg egnt ta masse blodprøver på mandag og tilbake på kontroll før neste EL for mulig eggløsningssprøyte:hilarious: Så nå hadde det vært ekstra gøy om strekene utviklet seg så jeg slapp videre kontroller og utredning :shy:

Tok forresten i går kveld en clearblue tidligtest som var negativ, så tørr ikke ha for høye forhåpninger enda, men håper at hcg var <10 i går kveld og har steget nå

Last edited:
15dpo/IKM er nå nådd:smiley-bounce012:dance011:gen014:cool05
Føler meg sååå trøtt, men sliter med å få sove:p kjenner litt ømme pupper, oppfylt nederst i magen.. ellers lite symptomer.. Forrige graviditet som endte i MA hadde jeg masse symptomer og veldig ømme pupper. Tror denne gangen at det gjemmer seg en gutt i magen:dummy::Heartblue:love7
Da blir det evt gutt nr 5 på radlaughing6

Snakker om gutt, 2-åringen våknet med feber på 38,7°grader, men i sta var den oppe i 40,3, så han fikk noe motvillig en paracet i stumpen:angelic:

20260128_110042.jpg

20260128_110231.jpg

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Testet med 2.urin :smiley-bounce012 :love7
20260128_125243.jpg
20260128_125401.jpg

Last edited:
Ca. 10 dpo her i dag. Har ikke testet enda. Har siden 8 dpo hatt ømhet i bekkenet/helt neders i korsryggen. Ømhet og prikking som stråler oppover. Det har jeg aldri hatt i dpo-land før..:bored:

Jeg tror nok ikke det er noe på gang her. Ømme bryster avtok, men tok likevel en test i går. Den var blenda. Har heller ikke fått TR (lutealfasen min er alltid presis med sine 14 dager), så antageligvis hadde jeg ikke tidlig EL. Kanskje kroppen prøvde på det, men uten at egget slapp før normal tid. Og så lenge kunne nok ikke svømmerne overlevd.

I går kjente jeg egentlig mest på lettelse over at det ikke var noe. Men i dag er jeg litt mer der "men det kunne jo ha vært litt fint også om det hadde vært noe.." :angelic:

Får nok aldri mannen på et tredje barn, så får heller la det simre litt for meg selv. Om dette blir starten på et ektefølt babyønske får jeg heller ta det opp med ham :Heartred

Gratulerer til alle med spire, og lykke til videre til dere andre :love7
20260126_165715.jpg

Ca. 10 dpo her i dag. Har ikke testet enda. Har siden 8 dpo hatt ømhet i bekkenet/helt neders i korsryggen. Ømhet og prikking som stråler oppover. Det har jeg aldri hatt i dpo-land før..:bored:

Når har du tenkt å teste?❤️

Back
Topp