Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

merkelig!
Så nå hadde det vært ekstra gøy om strekene utviklet seg så jeg slapp videre kontroller og utredning 

Håper det betyr noeCa. 10 dpo her i dag. Har ikke testet enda. Har siden 8 dpo hatt ømhet i bekkenet/helt neders i korsryggen. Ømhet og prikking som stråler oppover. Det har jeg aldri hatt i dpo-land før..![]()
Når har du tenkt å teste?

Ca. 10 dpo her i dag. Har ikke testet enda. Har siden 8 dpo hatt ømhet i bekkenet/helt neders i korsryggen. Ømhet og prikking som stråler oppover. Det har jeg aldri hatt i dpo-land før..![]()

Litt usikker! Har i utgangspunktet tenkt å vente til evt. IKM. Men spørs om jeg klarer og vente så lenge. Samtidig er skuffelsen så stor om den er blank nå, så da er det bedre å leve i håpet et par dager tilHåper det betyr noeNår har du tenkt å teste?

Dette må være den mest veldokumenterte prøveperioden med negativt resultat
Synes jeg har skygge igjen på nest nederste men har visst blitt en av de med strekøyne og konstant skygge!
Uavhengig av resultat så synes jeg det er rart at kontrollstreken er så lys og ujevn på vanlig Makesure? Ser stor forskjell fra tidlig (rosa) og tenker dette må ha noe å si for teststreken også? Har brukt batch som slutter på 32.
Vis vedlegget 478378