Vi ligger akkurat likt i løypaDette er altfor spennende.. 5 dpo i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi ligger akkurat likt i løypaDette er altfor spennende.. 5 dpo i dag
Jeg ser strek! Blir spennende å se i morgen eller om et par dager hvis du klarer å vente (som jo er det beste).Vis vedlegget 346891 Se på denne da. Ser faktisk streken på bildet jeg..? Ikke redigert.. Jeg vet at det er en skyggestrek. For det er jo for tidlig. Skikkelig irriterende, for forventningene til neste test blir så skyhøye. Selv om jeg VET at den ikke er gyldig
Begynner å lure på om det kan ha klaffa? Sensitiv nese og småkvalm på morgenkvisten. Begynte å brekke meg da jeg skulle skifte bleie på småen, og det gjør jeg aldri Litt småkvalm enda.. er 7 dpo (maks 9 dpo - begynte å få litt el-smerter allerede 16 Jan), så spørs om ikke jeg snart ryker på en test her!
Gir meg ikke. Fikk denne på CB-tidligtesten nå i kveld.. Er de kjent for skyggestreker? Trenger ikke stirre eller myse for å se den en gang..
Vis vedlegget 347001
Gir meg ikke. Fikk denne på CB-tidligtesten nå i kveld.. Er de kjent for skyggestreker? Trenger ikke stirre eller myse for å se den en gang..
Vis vedlegget 347001
Dagens test 8dpo. Tok og i går kveld og kunne skimte noe veldig svakt. Men i dag så jeg den mye tydeligere legge ved original og redigert bilde.
Ser streken! Veldig lovende når det er bare 8 DPO. Jeg tok test idag og jeg er bare på 7 DPO, er litt usikker om jeg ser streken når jeg prøvde å få bildet litt mørkere. Hva tror du?Dagens test 8dpo. Tok og i går kveld og kunne skimte noe veldig svakt. Men i dag så jeg den mye tydeligere legge ved original og redigert bilde.
Ja er ikke alltid lett å bli klok på de testeneOii, dette lover bra!
Jeg får negative og svake streker om hverandre. Blir ikke klok. Strekene blir ihvertfall ikke sterkere så tror jeg har fått et dårlig parti fra BP. Hadde strek på CB-tidligtest i går kveld og, men den er visst kjent for skyggestreker. I dag synes jeg BP er blenda Foreløpig bare 7 eller 8 dpo så løpet er ikke helt kjørt, men har mista trua ja..
Jeg tok å redigerte den på mobilen. Forandret bare på lysstyrken og beskjerte bilde. Krysser fingrene for deg.Ser streken! Veldig lovende når det er bare 8 DPO. Jeg tok test idag og jeg er bare på 7 DPO, er litt usikker om jeg ser streken når jeg prøvde å få bildet litt mørkere. Hva tror du?
åssen redigerte du på den nederste? Tenkte at jeg kan prøve samme som du, kanskje streken vises fram mer
Dagens test 8dpo. Tok og i går kveld og kunne skimte noe veldig svakt. Men i dag så jeg den mye tydeligere legge ved original og redigert bilde.
Ser noe! Spennende! Gleder meg til å se utviklingen, håper det er babystrekKunne ikke la være, så tok meg en ny test til. Syns jeg ser noe, eller er det bare innbilning?? Hva ser du? Er fortsatt litt tidlig med 7 DPO, men skal ta ny test imorgen tidlig. Den på bildet, øverste er uredigert mens den nederste er redigert...