IKM uke 5 ♡

Vis vedlegget 346891 Se på denne da. Ser faktisk streken på bildet jeg..? Ikke redigert.. Jeg vet at det er en skyggestrek. For det er jo for tidlig. Skikkelig irriterende, for forventningene til neste test blir så skyhøye. Selv om jeg VET at den ikke er gyldig :mad:
Jeg ser strek! Blir spennende å se i morgen eller om et par dager hvis du klarer å vente (som jo er det beste).
Jeg er selv 6 dpo i dag og fikk veldig lyst til å teste nå. Men har aldri testet positivt tidligere enn 10dpo før så ingen vits:nailbiting:

Begynner å lure på om det kan ha klaffa? Sensitiv nese og småkvalm på morgenkvisten. Begynte å brekke meg da jeg skulle skifte bleie på småen, og det gjør jeg aldri (: Litt småkvalm enda.. er 7 dpo (maks 9 dpo - begynte å få litt el-smerter allerede 16 Jan), så spørs om ikke jeg snart ryker på en test her!

Gir meg ikke. Fikk denne på CB-tidligtesten nå i kveld.. Er de kjent for skyggestreker? Trenger ikke stirre eller myse for å se den en gang..
5B70B82E-FD03-4678-A446-E37611ABF380.jpeg

Last edited:
Begynner å lure på om det kan ha klaffa? Sensitiv nese og småkvalm på morgenkvisten. Begynte å brekke meg da jeg skulle skifte bleie på småen, og det gjør jeg aldri :) Litt småkvalm enda.. er 7 dpo (maks 9 dpo - begynte å få litt el-smerter allerede 16 Jan), så spørs om ikke jeg snart ryker på en test her!

Så spennende!:joyful: Jeg hadde ikke klart og ikke testa da:p

Mammatiltrekløveret - 34 - PP16 - B4 - EL 19.01 - IKM 05.02

Dagens test 8dpo. Tok og i går kveld og kunne skimte noe veldig svakt. Men i dag så jeg den mye tydeligere :nailbiting: legge ved original og redigert bilde.

Vedlegg

• 1FB57E9A-AA36-465C-87AC-267B0523185B.jpeg
    1FB57E9A-AA36-465C-87AC-267B0523185B.jpeg
    25,7 KB · Visninger: 95
  • 0383FA60-3C68-4E06-8A2D-A4A120CC00F2.jpeg
    0383FA60-3C68-4E06-8A2D-A4A120CC00F2.jpeg
    29,5 KB · Visninger: 98
Dagens test 8dpo. Tok og i går kveld og kunne skimte noe veldig svakt. Men i dag så jeg den mye tydeligere :nailbiting: legge ved original og redigert bilde.

Oii, dette lover bra!

Jeg får negative og svake streker om hverandre. Blir ikke klok. Strekene blir ihvertfall ikke sterkere så tror jeg har fått et dårlig parti fra BP. Hadde strek på CB-tidligtest i går kveld og, men den er visst kjent for skyggestreker. I dag synes jeg BP er blenda :dead: Foreløpig bare 7 eller 8 dpo så løpet er ikke helt kjørt, men har mista trua ja..

Ser streken! Veldig lovende når det er bare 8 DPO. Jeg tok test idag og jeg er bare på 7 DPO, er litt usikker om jeg ser streken når jeg prøvde å få bildet litt mørkere. Hva tror du?

åssen redigerte du på den nederste? Tenkte at jeg kan prøve samme som du, kanskje streken vises fram mer :yuck:

Vedlegg

• 95A33DD9-DF91-4D7B-BA4E-D7D9E73F7339.jpeg
    95A33DD9-DF91-4D7B-BA4E-D7D9E73F7339.jpeg
    28,6 KB · Visninger: 89
4 dpo. Kjenner absolutt ingenting abnormalt, tempen er lik som foregående sykluser og er egentlig ikke så utålmodig med tanke på testing enda. Det pleier å komme rundt 6-7 dpo :hilarious: Men egget er jo mest sannsynlig ikke ferdigutviklet for å kunne implantere enda, så er vel ikke så merkelig å ikke kjenne noe, så har fortsatt håp for at det kan ha klaffet denne syklusen!

Oii, dette lover bra!

Jeg får negative og svake streker om hverandre. Blir ikke klok. Strekene blir ihvertfall ikke sterkere så tror jeg har fått et dårlig parti fra BP. Hadde strek på CB-tidligtest i går kveld og, men den er visst kjent for skyggestreker. I dag synes jeg BP er blenda :dead: Foreløpig bare 7 eller 8 dpo så løpet er ikke helt kjørt, men har mista trua ja..
Ja er ikke alltid lett å bli klok på de testene:facepalm:

Ser streken! Veldig lovende når det er bare 8 DPO. Jeg tok test idag og jeg er bare på 7 DPO, er litt usikker om jeg ser streken når jeg prøvde å få bildet litt mørkere. Hva tror du?

åssen redigerte du på den nederste? Tenkte at jeg kan prøve samme som du, kanskje streken vises fram mer :yuck:
Jeg tok å redigerte den på mobilen. Forandret bare på lysstyrken og beskjerte bilde. Krysser fingrene for deg.

Kunne ikke la være, så tok meg en ny test til. Syns jeg ser noe, eller er det bare innbilning?? Hva ser du?o_O Er fortsatt litt tidlig med 7 DPO, men skal ta ny test imorgen tidlig. Den på bildet, øverste er uredigert mens den nederste er redigert...:happy:

Vedlegg

• 34E7F574-B456-46FB-87CE-63410D0AC2A0.jpeg
    34E7F574-B456-46FB-87CE-63410D0AC2A0.jpeg
    27,3 KB · Visninger: 101
Kunne ikke la være, så tok meg en ny test til. Syns jeg ser noe, eller er det bare innbilning?? Hva ser du?o_O Er fortsatt litt tidlig med 7 DPO, men skal ta ny test imorgen tidlig. Den på bildet, øverste er uredigert mens den nederste er redigert...:happy:
Ser noe! Spennende! Gleder meg til å se utviklingen, håper det er babystrek :Heartred

Stress med testing og tyding i DPO land, men fytti hvor deilig det er å slippe og styre med sengekos når det egentlig ikke passer :joyful:

Hei dere må bare spørre for jeg er veldig usikker. Skal det være sånn med en eggløsning test når det er 7 dager igjen til mens?
Eller I følge flo er det 7 dager til mens.
Men har vært mye murring i eggstokkene å jeg har så lange sykluser at det er vanskelig å si sånn ca men har mellom 38-42 dagers syklus.
Ikke vondt i puppene. Å ikke noe sånt men måtte bare ta en av eggløsningstestene bare for å se om den i det hele tatt slår ut å den er ikke blenda værtfall.
Hissig, glad, kald, murringer, halsbrann aktig, noen ganger metallsmak i munnen... noen ganger veldig trøtt.....
Veldig forvirra kan ikke huske det har vært sånn her før

Vedlegg

• 16116853332952268505411977631927.jpg
    16116853332952268505411977631927.jpg
    18,6 KB · Visninger: 93
Last edited:
Her var det blenda-tester og ikke minst SPOTTING i dag.. Bare bittelitt veeeldig lysebrunt men.. Snakk om å drepe all optimisme a gitt :dead: Bare 7dpo så jeg vet det ikke trenger å bety noe, men ikke helt uvanlig at jeg spotter såpass lenge før tr. Ikke noe tvil om at jeg trenger den progesteronen jeg fikk hentet ut i dag ihvertfall. Det er vel for sent å begynne på den nå, men prøver noen dager for sikkerhets skyld.

Back
Topp