IKM uke 5 ♡

Drømmer også sjeldent. Sist jeg var gravid så drømte jeg at jeg var det - og syklusen etter ble jeg gravid :) Vi prøvde ikke den gang - så ble jo rimelig overraska over at drømmen ble sann :)

ja, begynner jo å lure litt. For i går spydde jeg 2 ganger. Og det gjør eg nesten aldri utenom omgangssyken. Men da er det jo hele tiden. Blir spennende å teste om noen dager :D

Tester fortsatt så blenda det går an, men har kun vanlige tester og er vel 9 dpo i dag.

Fremdeles sensitiv. Tåler tydeligvis ikke lukta av rødvin heller :) Fryser av og på (det gjorde jeg sist også), og begynner å føle at puppene sprenges og er litt vonde. Murringer i mage (hatt det en stund her nå).

Sist jeg var gravid så var det ikke forventa og hadde mye kluss med syklus pga cyste på eggstokkene - så testa ikke før 21 dpo - så ingen anelse om jeg produserer hcg raskt eller ikke.

Et lite nettside tips:
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=9

den Linken fikk meg til å slappe av litt med testetrangen og holder motet oppe ved disse tidlige blenda testene :D

Drømmer også sjeldent. Sist jeg var gravid så drømte jeg at jeg var det - og syklusen etter ble jeg gravid :) Vi prøvde ikke den gang - så ble jo rimelig overraska over at drømmen ble sann :)
Drømmer aldri noe som jeg husker, men nå har jeg også drømt jeg fikk positiv test:nailbiting:

Tenkte før vi satt i gang at jeg skulle være så kald og avslappet mtp testing tidlig. Men neida, i dag tidlig krøp jeg til korset og tok en test ca 9 dpo. Det var en helt vanlig test som det viste seg hadde gått ut på dato.. Den var blendende blenda hvit! Litt skuffa men allikevel full av håp som resten av gjengen her :cat:

Beklager, men jeg er ei testetøs :shy: Hadde flere tester liggende hjemme, så jeg svidde av en ikveld selv om oddsen er ikke så stor. Men nå kan jeg se litt forskjell :eek: bildet er fra DPO 6 (igår) og DPO 7 (idag kveld). Begge er både uredigert og redigert.

Den jeg tok nettopp ikveld, syns jo mer?!

Åååh, håper det skimter enda mer imorgen tidlig:rolleyes:
:angelic:

Vedlegg

• DAA18A32-4BFC-488E-81EF-983FD9F2E286.jpeg
    DAA18A32-4BFC-488E-81EF-983FD9F2E286.jpeg
    27,1 KB · Visninger: 102
9 dpo, og i kveld sprakk jeg.. kom strek (veldig svak) med en gang men jeg har fått utallige skygger tidligere - så jeg får ingen forhåpninger før jeg ser en evt tydelig økning!

vet ikke om streken er synlig her engang, med den dårlige kvaliteten det blir..

Vedlegg

• 2FC9D998-A5D5-4C65-B7E8-38C807622B9D.jpeg
    2FC9D998-A5D5-4C65-B7E8-38C807622B9D.jpeg
    41,3 KB · Visninger: 84
9 dpo, og i kveld sprakk jeg.. kom strek (veldig svak) med en gang men jeg har fått utallige skygger tidligere - så jeg får ingen forhåpninger før jeg ser en evt tydelig økning!

vet ikke om streken er synlig her engang, med den dårlige kvaliteten det blir..
Nesten likt som mitt, så det blir spennende!
Krysser fingrene at vi begge får noe sterkere strek imorgen!:shy::angelic:

Nesten likt som mitt, så det blir spennende!
Krysser fingrene at vi begge får noe sterkere strek imorgen!:shy::angelic:

krysser fingrene for det ja ❤️ For min del har jeg mer tvil enn tro. Nå er det straks ett år siden vi startet å prøve, og i hver eneste pp så får jeg sånne streker som på bilde. Jeg har en mistanke om at jeg ligger på ca 5 i hcg, som er normalt, men at de mest sensitive testene akkurat klarer å plukke det opp og gir en supersvak strek. Så det er heeelt 100% normalt for meg å få streker som på bildet, derfor har jeg mer tvil enn tro på mine egne tester.

MEN, jeg har troen på dine tester!! ❤️❤️

krysser fingrene for det ja ❤️ For min del har jeg mer tvil enn tro. Nå er det straks ett år siden vi startet å prøve, og i hver eneste pp så får jeg sånne streker som på bilde. Jeg har en mistanke om at jeg ligger på ca 5 i hcg, som er normalt, men at de mest sensitive testene akkurat klarer å plukke det opp og gir en supersvak strek. Så det er heeelt 100% normalt for meg å få streker som på bildet, derfor har jeg mer tvil enn tro på mine egne tester.

MEN, jeg har troen på dine tester!! ❤️❤️
Skjønner, det er ikke artig å sitte med den følelsen med tvil enn tro!:hungover: Jeg har også prøvd over ett år, men vi to får håpe at vi er heldige denne gangen og håper på et oktober baby :p:D:Heartred

Du må oppdatere på åssen det gikk for deg imorgen!:Heartred

Er det tidligtester de fleste bruker når dere får strek så kort tid etter el? Eller er det vanlige? Jeg har bare vanlige strimler her hjemme og tør ikke teste enda...

Intet nytt å melde her i dag. «Streken» kom først etter/på tidsfristen i dag så det forsterker det jeg mistenkte til å begynne med. Ingen babystrek vi så i går. Men, fortsatt kun 10 dpo. Med førstemann fikk jeg negativ 10dpo og svaaaaaak positiv 11dpo. Så det er fortsatt litt spennende ❤️

6dpo så da er testingen begynt. Prøvde å overbevise meg sjøl om at eg sku vente til ikm denne gangen. Men neida, klarte jo ikkje det :p

Vedlegg

• 7F51083B-09E7-447B-8F32-090E546DCCBD.jpeg
    7F51083B-09E7-447B-8F32-090E546DCCBD.jpeg
    36,5 KB · Visninger: 75
Intet nytt å melde her i dag. «Streken» kom først etter/på tidsfristen i dag så det forsterker det jeg mistenkte til å begynne med. Ingen babystrek vi så i går. Men, fortsatt kun 10 dpo. Med førstemann fikk jeg negativ 10dpo og svaaaaaak positiv 11dpo. Så det er fortsatt litt spennende ❤️

Litt samme her.. jeg var oppe i natt og tok en test, negativ den. Annen type test enn sist men mista litt troa nå ja. Savner babyplan testene men de tok veldig lang tid i posten denne gang.

Jeg fortsetter med å tempe jeg, for å prøve holde meg unna å teste tidlig som jeg gjorde de forrige syklusene.

Har hatt generelt høy temp hver morgen siste uken, 36.9, men i dag, 9 dpo, hadde jeg en dipp.... 36.6 (36.7 da jeg måte en gang x 2 haha...)

Hører til historien at før jeg sovnet i går fikk jeg en ilende smerte / ilende stikk , nede i magen på venstre side. Ilte gjennom kroppen. Varte 1 - 2 sekund. Kan det lille der være festesmerte?

Og dippen i dag være festedipp?

Var først pessimist men leser nå på nettet :

" Én enkelt lav temperatur rundt 7-10 dager etter eggløsning kan være et tegn på at det befruktede egget fester seg i livmoren, en såkalt festedipp. "

Lutealfasen min bruker å være på 14 dager.

Litt for spennende tider dette.
Nå begynner jeg å brenne etter å teste selv om jeg hadde bestemt meg for å vente til forventet TR... sliter med selvkontrollen nå ;)

9 dpo i dag og har klart å holde meg unna både forum og testing :eek: hva skjer med meg da?!

Tror kanskje jeg tar en test i ettermiddag/kveld. Vært så opptatt i det siste at jeg har helt glemt av det. Har absolutt ingen symptomer what so ever....
Et snev av PMS-humør, men det kan også komme av at jeg er sliten og trøtt av hverdagen :bored:

8E88E6D8-05B9-479B-8CDB-49ECAEEC886B.jpeg

Tempegrafen ser slik ut. Har prøvd å huske på å tempe, men ikke vært så god på det heller

Back
Topp