IKM uke 5 ♡

9 dpo i dag og har klart å holde meg unna både forum og testing :eek: hva skjer med meg da?!

Tror kanskje jeg tar en test i ettermiddag/kveld. Vært så opptatt i det siste at jeg har helt glemt av det. Har absolutt ingen symptomer what so ever....
Et snev av PMS-humør, men det kan også komme av at jeg er sliten og trøtt av hverdagen :bored:
Krysser fingrene og lukker øynene. For spennende, gleder meg til å se testen din. :smiley-bounce012

Da er vi lik, 6dpo. Klarer ikke holde meg litt engang. Da blir det TesteFest dagene fremover :happy093

ja :D men helga tror jeg skal være testepause her. Blir jo heilt sprø av å vente på neste testing. Og analysere de skyggestrekene. :hilarious:

Blendahvit i dag også, 8DPO :p burde ikke teste før neste uke, men jeg klarer ikke å håndtere testetrangen :p

Hallo og god dag!:cool:

jeg kjøpte en RFSU test for moro skyld fra matbutikken idag og svidde av den, og regnet med at den er blenda pga rykter om RFSU sine tester er møkka??:troll:

men syns at jeg ser liten strek der, så begynner å tro at det burde være en skyggestrek siden RFSU er dårlige? Bildet er redigert. Får ta meg ny test imorgen:rolleyes:

Er forresten i 8 DPO nå.. :p

Vedlegg

• 986335FA-4597-45BD-BF99-3B95FB230B55.jpeg
    986335FA-4597-45BD-BF99-3B95FB230B55.jpeg
    27 KB · Visninger: 126

jeg kjøpte en RFSU test for moro skyld fra matbutikken idag og svidde av den, og regnet med at den er blenda pga rykter om RFSU sine tester er møkka??:troll:

men syns at jeg ser liten strek der, så begynner å tro at det burde være en skyggestrek siden RFSU er dårlige? Bildet er redigert. Får ta meg ny test imorgen:rolleyes:

Jeg ser streken :)

Bare 5 dpo, og allerede ømme pupper.. vanlig pms symptom hos meg, en gang hadde jeg ømme pupper fra 3 dpo og både da og nå er det alt for tidlig å kjenne noe som helst siden ingenting har festet seg enda :dead: blir helt kokko av kroppens tullesignaler o_O siste graviditet i desember ble puppene ikke ømme før ca rundt positiv test.

Så spennende! :woot:

Da er vi lik, 6dpo. Klarer ikke holde meg litt engang. Da blir det TesteFest dagene fremover :happy093

Jeg er 7 dpo idag, og svidde av en test i går:hilarious: skal prøve og holde meg til lørdag nå, men kjenner det blir vanskeliiiig:wacky:

Nå er jeg så lei denne prøvingen og alle skygge streker:arghh:

Samme her.. Altså, jeg skal ikke klage for er bare på pp 3, men fy søren så kjipt med alle de strekene som gjør at forhåpningene skyter i været etterfulgt av blendahvite tester som planter beina mine godt ned på bakken igjen :wtf:
Har fått streker på minst 5 BP de siste dagene, samt to CB tidligtester.... :confused:

Samme her.. Altså, jeg skal ikke klage for er bare på pp 3, men fy søren så kjipt med alle de strekene som gjør at forhåpningene skyter i været etterfulgt av blendahvite tester som planter beina mine godt ned på bakken igjen :wtf:
Har fått streker på minst 5 BP de siste dagene, samt to CB tidligtester.... :confused:
Ja er nettopp det. Blir så glad når det kommer en strek for så og bli blenda noen dager senere:arghh: blir så lei meg da:(

Skyggestrek igjen i kveld.. jeg er så dritt lei tester som gir skyggestreker nå...

Vedlegg

• 83330229-BF1D-4C8B-B04E-FBFB5DBFD2CF.jpeg
    83330229-BF1D-4C8B-B04E-FBFB5DBFD2CF.jpeg
    40,5 KB · Visninger: 90
Skyggestrek igjen i kveld.. jeg er så dritt lei tester som gir skyggestreker nå...
Er du ikke sikker på at det kan være positiv?
Jeg syns den ser svak positiv ut.. Hvor mange DPO er du?
Burde ta en ny test imorgen du:angelic:

Er du ikke sikker på at det kan være positiv?
Jeg syns den ser svak positiv ut.. Hvor mange DPO er du?
Burde ta en ny test imorgen du:angelic:

❤️❤️

jeg er ganske sikker på at det er skyggestreker ja :( ser ingen farge.. samme greien i dag. Svak strek uten farge :sorry: dårlig lys på bildene i dag, våknet så tidlig så fikk ingen dagslys :happy118

edit: er 11dpo i dag, og tempen er fortsatt høy da. Det er jo fint :)

Vedlegg

• F69BA68E-B48E-4D51-A4DC-EE7A4F805E91.jpeg
    F69BA68E-B48E-4D51-A4DC-EE7A4F805E91.jpeg
    31 KB · Visninger: 87
  • 6B8C890B-0C7C-46A6-9AFB-3BC3FAFCB0D0.jpeg
    6B8C890B-0C7C-46A6-9AFB-3BC3FAFCB0D0.jpeg
    28,2 KB · Visninger: 85
  • 2253E6C3-9802-40A5-B6C4-A21677DBC3AC.jpeg
    2253E6C3-9802-40A5-B6C4-A21677DBC3AC.jpeg
    56,9 KB · Visninger: 79

Samme her. Har fått negative og slike streker om hverandre i flere dager. Så skjønner jo hvor dette ender. Men ny skyggestrek og nye forhåpninger i dag... Selv om jeg hadde forsonet meg meg de negative testene i går :wtf: Er så lei. 11 dpo her og. Eller kanskje 10 hvis premom har rett. Så burde begynne å synes på testene nå mener jeg.

❤️❤️

jeg er ganske sikker på at det er skyggestreker ja :( ser ingen farge.. samme greien i dag. Svak strek uten farge :sorry: dårlig lys på bildene i dag, våknet så tidlig så fikk ingen dagslys :happy118

edit: er 11dpo i dag, og tempen er fortsatt høy da. Det er jo fint :)
Krysser fingrene at streken blir mer rosa etterhvert :Heartred Det er jo bra at tempen er enda høy! Jeg er 9 DPO idag og vet ikke hva jeg skal tro. Ser antydning til strek enda, men om den er skygge eller begynnende babystreko_O Testen her ble tatt med RFSU, og mente at de ikke har noe skyggestrek? Strek er en strek?:wtf:

Vedlegg

• AF38A7FE-2FB7-4DEB-8FEF-04A22BD4A466.jpeg
    AF38A7FE-2FB7-4DEB-8FEF-04A22BD4A466.jpeg
    49,1 KB · Visninger: 86
Back
Topp