IKM uke 5 ♡

Samme her. Har fått negative og slike streker om hverandre i flere dager. Så skjønner jo hvor dette ender. Men ny skyggestrek og nye forhåpninger i dag... Selv om jeg hadde forsonet meg meg de negative testene i går :wtf: Er så lei. 11 dpo her og. Eller kanskje 10 hvis premom har rett. Så burde begynne å synes på testene nå mener jeg.

får sånne streker uansett hvor i syklusen jeg tar dem, og sånn har det holdt på siden vi begynte å prøve for ett år siden. Så ja, passe lei.

Noen som har noen tegn på at dere kan være gravide?? :)

Noen som har noen tegn på at dere kan være gravide?? :)

Tja... Vondt i ryggen, murringer (holdt på leeeenge), høyere temp enn normalt, kvalm på morgenkvisten (brekker meg lett hvis jeg får feil lukt inn i nesa), litt vondt i puppene.

Hadde mye av det samme forrige syklus også, men ikke brekninger (og jeg har ganske stødig nese til vanlig som tåler det meste) :mad:

Blendahvite tester, venter til nærmere ikm med å teste (2 feb tror jeg).

Tja... Vondt i ryggen, murringer (holdt på leeeenge), høyere temp enn normalt, kvalm på morgenkvisten (brekker meg lett hvis jeg får feil lukt inn i nesa), litt vondt i puppene.

Hadde mye av det samme forrige syklus også, men ikke brekninger (og jeg har ganske stødig nese til vanlig som tåler det meste) :mad:

Blendahvite tester, venter til nærmere ikm med å teste (2 feb tror jeg).
Det var jo endel tegn :D
Har du troa?

jeg bør nok heller ikke teste mer før 2 eller 3februar, da jeg har IKM på onsdag, bare vanskelig for å holde meg.

har kun litt murringer i magen, samt høyere hvilepuls (men hvilepulsen kan ha samsvar med at det har blitt mindre trening den siste tiden pga stengt treningssenter) :p

Jeg var hos gyn i dag for å kontrollere stoffskiftet++ og han mente at det var ingenting som tilsa at jeg er gravid etter vaginal ul. Så han anbefalte meg å kutte ut progesteron og bare få mensen slik at neste PP kan starte. Da var definitivt streken i dag tidlig skygge :(

Det var jo endel tegn :D
Har du troa?

jeg bør nok heller ikke teste mer før 2 eller 3februar, da jeg har IKM på onsdag, bare vanskelig for å holde meg.

har kun litt murringer i magen, samt høyere hvilepuls (men hvilepulsen kan ha samsvar med at det har blitt mindre trening den siste tiden pga stengt treningssenter) :p

Nja - både og - føler puppene burde vært mye mer ømme synes jeg, men tiden vil vise. Håper veldig - men redd det ender i skuffelse. Kjenner jo ekstra etter nå som man prøver liksom!

Jeg var hos gyn i dag for å kontrollere stoffskiftet++ og han mente at det var ingenting som tilsa at jeg er gravid etter vaginal ul. Så han anbefalte meg å kutte ut progesteron og bare få mensen slik at neste PP kan starte. Da var definitivt streken i dag tidlig skygge :(

Forrige graviditet var jeg hos gynekolog på IKM - hadde heller ingen tegn på graviditet. En uke senere testet jeg positivt (:

Så kjip beskjed å få! Trodde ikke de kunne se noe så tidlig da o_O

Håper han tar skikkelig feil:shifty:

8/9 dpo og blenda test :(

Vedlegg

• B7904415-286D-4E6C-86EA-31F50C247FF7.jpeg
    B7904415-286D-4E6C-86EA-31F50C247FF7.jpeg
    88,6 KB · Visninger: 72
Forrige graviditet var jeg hos gynekolog på IKM - hadde heller ingen tegn på graviditet. En uke senere testet jeg positivt :)
Håper han tar skikkelig feil:shifty:
Så kjip beskjed å få! Trodde ikke de kunne se noe så tidlig da o_O
Trodde ikke de kunne se noe så tidlig jeg heller! Så håper litt at han har feil. Han mente slimhinnen var for tynn. Jeg tror jeg uansett prøver med progesteron et par dager til, og hvis testene ikke blir noe mer enn skygger så får jeg heller la mensen komme.

Trodde ikke de kunne se noe så tidlig jeg heller! Så håper litt at han har feil. Han mente slimhinnen var for tynn. Jeg tror jeg uansett prøver med progesteron et par dager til, og hvis testene ikke blir noe mer enn skygger så får jeg heller la mensen komme.
Håper han tar skikkelig feil, håper for deg! :smiley-angelic001

Klare jo ikkje holde meg unna :banghead: tatt i kveld

Vedlegg

• FC3CED1C-1A10-4B9E-8DFC-158731CAE829.jpeg
    FC3CED1C-1A10-4B9E-8DFC-158731CAE829.jpeg
    25,8 KB · Visninger: 92
Nja - både og - føler puppene burde vært mye mer ømme synes jeg, men tiden vil vise. Håper veldig - men redd det ender i skuffelse. Kjenner jo ekstra etter nå som man prøver liksom!
Ja, ingen tvil om at man kjenner etter hver minste lille ting :p bare dumt å teste seg for tidlig egentlig :p

Halsbrann :eek: trenger love hearts. Kun hatt halsbrann når jeg har vært gravid, men da langt ut i svangerskapet.

Vet ikke hva jeg tror?:hungover:
Tok ny test med kveldsurinen nå.
Håper at det er en løpende babystrek!:angelic::dummy:

Vedlegg

• 908F86A4-36DF-4DDC-9D4E-5852950D9B97.jpeg
    908F86A4-36DF-4DDC-9D4E-5852950D9B97.jpeg
    48,5 KB · Visninger: 110
Tester i dag også jeg, 9 dpo selv om gyn mente jeg ikke kunne være gravid #testetøs :hilarious: Må jo ha noe å gjøre inntil mens kommer. Jeg ser jo selvsagt fremdeles en skyggestrek på babyplan sin. :wacky::wacky:

Vedlegg

• C0F22293-AB6A-4C40-8567-F78FA0A1699E.jpeg
    C0F22293-AB6A-4C40-8567-F78FA0A1699E.jpeg
    13,2 KB · Visninger: 105
  • A84287C7-3D40-4AC5-A3B0-7A6217A13368.jpeg
    A84287C7-3D40-4AC5-A3B0-7A6217A13368.jpeg
    14,3 KB · Visninger: 107
Dagens test 8 dpo

Vedlegg

• A496174A-1751-42D7-AD37-E5D07CAAF7E3.jpeg
    A496174A-1751-42D7-AD37-E5D07CAAF7E3.jpeg
    36,7 KB · Visninger: 89