Jeg ser kanskje en liten antydning! Men jeg har kronisk streksyn
nja, det e vel antydning, men tror det er skygge. Men fortsatt mange dager å teste på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser kanskje en liten antydning! Men jeg har kronisk streksyn
Samme her. Har fått negative og slike streker om hverandre i flere dager. Så skjønner jo hvor dette ender. Men ny skyggestrek og nye forhåpninger i dag... Selv om jeg hadde forsonet meg meg de negative testene i går Er så lei. 11 dpo her og. Eller kanskje 10 hvis premom har rett. Så burde begynne å synes på testene nå mener jeg.
Noen som har noen tegn på at dere kan være gravide??
Det var jo endel tegnTja... Vondt i ryggen, murringer (holdt på leeeenge), høyere temp enn normalt, kvalm på morgenkvisten (brekker meg lett hvis jeg får feil lukt inn i nesa), litt vondt i puppene.
Hadde mye av det samme forrige syklus også, men ikke brekninger (og jeg har ganske stødig nese til vanlig som tåler det meste)
Blendahvite tester, venter til nærmere ikm med å teste (2 feb tror jeg).
Det var jo endel tegn
Har du troa?
jeg bør nok heller ikke teste mer før 2 eller 3februar, da jeg har IKM på onsdag, bare vanskelig for å holde meg.
har kun litt murringer i magen, samt høyere hvilepuls (men hvilepulsen kan ha samsvar med at det har blitt mindre trening den siste tiden pga stengt treningssenter)
Jeg var hos gyn i dag for å kontrollere stoffskiftet++ og han mente at det var ingenting som tilsa at jeg er gravid etter vaginal ul. Så han anbefalte meg å kutte ut progesteron og bare få mensen slik at neste PP kan starte. Da var definitivt streken i dag tidlig skygge
Så kjip beskjed å få! Trodde ikke de kunne se noe så tidlig daJeg var hos gyn i dag for å kontrollere stoffskiftet++ og han mente at det var ingenting som tilsa at jeg er gravid etter vaginal ul. Så han anbefalte meg å kutte ut progesteron og bare få mensen slik at neste PP kan starte. Da var definitivt streken i dag tidlig skygge
Håper han tar skikkelig feilJeg var hos gyn i dag for å kontrollere stoffskiftet++ og han mente at det var ingenting som tilsa at jeg er gravid etter vaginal ul. Så han anbefalte meg å kutte ut progesteron og bare få mensen slik at neste PP kan starte. Da var definitivt streken i dag tidlig skygge
Forrige graviditet var jeg hos gynekolog på IKM - hadde heller ingen tegn på graviditet. En uke senere testet jeg positivt
Håper han tar skikkelig feil
Trodde ikke de kunne se noe så tidlig jeg heller! Så håper litt at han har feil. Han mente slimhinnen var for tynn. Jeg tror jeg uansett prøver med progesteron et par dager til, og hvis testene ikke blir noe mer enn skygger så får jeg heller la mensen komme.Så kjip beskjed å få! Trodde ikke de kunne se noe så tidlig da
Håper han tar skikkelig feil, håper for deg!Trodde ikke de kunne se noe så tidlig jeg heller! Så håper litt at han har feil. Han mente slimhinnen var for tynn. Jeg tror jeg uansett prøver med progesteron et par dager til, og hvis testene ikke blir noe mer enn skygger så får jeg heller la mensen komme.
Ja, ingen tvil om at man kjenner etter hver minste lille ting bare dumt å teste seg for tidlig egentligNja - både og - føler puppene burde vært mye mer ømme synes jeg, men tiden vil vise. Håper veldig - men redd det ender i skuffelse. Kjenner jo ekstra etter nå som man prøver liksom!
Ta ny i morgen tidlig kan være skyggeVet ikke hva jeg tror?
Tok ny test med kveldsurinen nå.
Håper at det er en løpende babystrek!