IKM uke 5 ♡

Jeg har faktisk ikke testet i dag :D er 10dpo, og prøver å vente til mandag/tirsdag for å teste :p

Tester i dag også jeg, 9 dpo selv om gyn mente jeg ikke kunne være gravid #testetøs :hilarious: Må jo ha noe å gjøre inntil mens kommer. Jeg ser jo selvsagt fremdeles en skyggestrek på babyplan sin. :wacky::wacky:
Sniker :angelic: Jeg hadde lik strek på babyplan 7dpo! Er 12+2 idag- jeg har trua:smug:
Men det tok tid før de ble sterkere- og på ikm slo ikke tidligtestene noe særlig ut, men vanlig testene ble knallsterke!

Dagens test, er fortsatt usikker :wacky:

Håper å klare få et tydelig svar til mandag! Da mannen min har bursdag og har tenkt å gi han testen hvis det ble positiv :p:D

Vedlegg

• 30447327-951E-429F-9086-845EFD794FDC.jpeg
    30447327-951E-429F-9086-845EFD794FDC.jpeg
    32 KB · Visninger: 133
Last edited:
Sniker :angelic: Jeg hadde lik strek på babyplan 7dpo! Er 12+2 idag- jeg har trua:smug:
Men det tok tid før de ble sterkere- og på ikm slo ikke tidligtestene noe særlig ut, men vanlig testene ble knallsterke!
Spennende! Og gratulerer med å være gravid ❤️Var det vanlig eller tidlig du testet med? Jeg har bare vanlige, skulle sikkert heller tatt tidligtest. Har veldig lite troen denne PP siden gyn sa i går at jeg ikke er gravid. Men klarer ikke helt å stole på det. Slenger med bilde av hvordan den er nå når den har tørket. Trodde ikke babyplan var så ille på skygger

Vedlegg

• A36509AC-2A56-443F-ABBD-0DB08E37174F.jpeg
    A36509AC-2A56-443F-ABBD-0DB08E37174F.jpeg
    14,3 KB · Visninger: 124
Spennende! Og gratulerer med å være gravid ❤️Var det vanlig eller tidlig du testet med? Jeg har bare vanlige, skulle sikkert heller tatt tidligtest. Har veldig lite troen denne PP siden gyn sa i går at jeg ikke er gravid. Men klarer ikke helt å stole på det. Slenger med bilde av hvordan den er nå når den har tørket. Trodde ikke babyplan var så ille på skygger
For meg så ser det veldig rosa ut! Virker lovende og burde være en babystrek nå ja! Snart får du svi av CB og få sikker svar:hilarious:

Skygger, skygger og atter skygger. Tilstede i dag også. Og har vært tilstede siden 9 dpo, altså i 4 dager uten å bli noe som helst sterkere!

12 dpo i dag, tempen er fortsatt veldig høy, tappen sitter høyt og er myk utenpå og hard inni og lukket. Men TR er nok ikke langt unna likevel.

Vedlegg

• C6AC4825-F5C3-4902-836C-1B5B584A671E.jpeg
    C6AC4825-F5C3-4902-836C-1B5B584A671E.jpeg
    30,8 KB · Visninger: 89
Skygger, skygger og atter skygger. Tilstede i dag også. Og har vært tilstede siden 9 dpo, altså i 4 dager uten å bli noe som helst sterkere!

12 dpo i dag, tempen er fortsatt veldig høy, tappen sitter høyt og er myk utenpå og hard inni og lukket. Men TR er nok ikke langt unna likevel.
TR ville ikke vært der om tappen sitter høyt. Det er fortsatt håp å få positiv svar til etter forventet IKM, jrg krysser fingrene for at du er gravid:D

TR ville ikke vært der om tappen sitter høyt. Det er fortsatt håp å få positiv svar til etter forventet IKM, jrg krysser fingrene for at du er gravid:D

nå har jeg kjent på tappen noen sykluser og den sitter vanligvis høyt helt frem til samme dagen tr kommer, da detter den plutselig. Første syklus med temping så der kan jeg ikke si noe om når det er forventet at tempen dropper.

Forrige svangerskap fikk jeg svak svak positiv 10 og 11 dpo også var den ikke til å ta feil av på 12 dpo.. så det er nok ikke så veldig mye håp å klamre seg til for min del lenger. Da blir jeg hvertfall voldsomt overrasket! :oops:

Så flink du er! Er bare 7 dpo her, så ingen vits å teste for meg :p har også tenkt å vente til rundt 12 dpo :)
Har testet både 5-6-7-8 og 9 dpo, men siden jeg bare fikk blenda, så tenkte jeg å vente ett par dager :p

At det går an å være så utålmodig..:p Tok nettopp en test, er ca 9 dpo.. ikke antydning til strek:wtf:

Vedlegg

• 87E20B46-CD17-4749-89F0-D14741214985.jpeg
    87E20B46-CD17-4749-89F0-D14741214985.jpeg
    28,1 KB · Visninger: 88
At det går an å være så utålmodig..:p Tok nettopp en test, er ca 9 dpo.. ikke antydning til strek:wtf:
Kjenner til det :facepalm: bare å teste igjen om ett par dager og håpe på en ekstra strek :dummy1:

Har testet både 5-6-7-8 og 9 dpo, men siden jeg bare fikk blenda, så tenkte jeg å vente ett par dager :p
Det har jeg også, og det tidligste jeg har fått antydning til strek er 10 dpo :rolleyes: bruker bare vanlige tester da. Nei, får holde meg opptatt i noen dager så jeg ikke rekker tenke så mye på det, men vanskelig når titsa er så ømme :hilarious: selv om jeg vet det er et vanlig pms-symptom hos meg :rolleyes:

Back
Topp