Håper det er babystrekTester i dag også jeg, 9 dpo selv om gyn mente jeg ikke kunne være gravid #testetøs Må jo ha noe å gjøre inntil mens kommer. Jeg ser jo selvsagt fremdeles en skyggestrek på babyplan sin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er babystrekTester i dag også jeg, 9 dpo selv om gyn mente jeg ikke kunne være gravid #testetøs Må jo ha noe å gjøre inntil mens kommer. Jeg ser jo selvsagt fremdeles en skyggestrek på babyplan sin.
Jeg også! Men mistet helt troen etter timen hos gyn i gårHåper det er babystrek
Ja det forstår jeg godt vil ikke gi det falskt håp altså, men jeg håper virkelig gyn tar skikkelig feilJeg også! Men mistet helt troen etter timen hos gyn i går
Så flink du er! Er bare 7 dpo her, så ingen vits å teste for meg har også tenkt å vente til rundt 12 dpoJeg har faktisk ikke testet i dag er 10dpo, og prøver å vente til mandag/tirsdag for å teste
Jeg har troenTester i dag også jeg, 9 dpo selv om gyn mente jeg ikke kunne være gravid #testetøs Må jo ha noe å gjøre inntil mens kommer. Jeg ser jo selvsagt fremdeles en skyggestrek på babyplan sin.
Samme her, venter så lenge som muligSå flink du er! Er bare 7 dpo her, så ingen vits å teste for meg har også tenkt å vente til rundt 12 dpo
Sniker Jeg hadde lik strek på babyplan 7dpo! Er 12+2 idag- jeg har truaTester i dag også jeg, 9 dpo selv om gyn mente jeg ikke kunne være gravid #testetøs Må jo ha noe å gjøre inntil mens kommer. Jeg ser jo selvsagt fremdeles en skyggestrek på babyplan sin.
Spennende! Og gratulerer med å være gravid Var det vanlig eller tidlig du testet med? Jeg har bare vanlige, skulle sikkert heller tatt tidligtest. Har veldig lite troen denne PP siden gyn sa i går at jeg ikke er gravid. Men klarer ikke helt å stole på det. Slenger med bilde av hvordan den er nå når den har tørket. Trodde ikke babyplan var så ille på skyggerSniker Jeg hadde lik strek på babyplan 7dpo! Er 12+2 idag- jeg har trua
Men det tok tid før de ble sterkere- og på ikm slo ikke tidligtestene noe særlig ut, men vanlig testene ble knallsterke!
For meg så ser det veldig rosa ut! Virker lovende og burde være en babystrek nå ja! Snart får du svi av CB og få sikker svarSpennende! Og gratulerer med å være gravid Var det vanlig eller tidlig du testet med? Jeg har bare vanlige, skulle sikkert heller tatt tidligtest. Har veldig lite troen denne PP siden gyn sa i går at jeg ikke er gravid. Men klarer ikke helt å stole på det. Slenger med bilde av hvordan den er nå når den har tørket. Trodde ikke babyplan var så ille på skygger
Kanskje jeg skal gjøre det i morgen. Men tror fremdeles det er skygge selvFor meg så ser det veldig rosa ut! Virker lovende og burde være en babystrek nå ja! Snart får du svi av CB og få sikker svar
TR ville ikke vært der om tappen sitter høyt. Det er fortsatt håp å få positiv svar til etter forventet IKM, jrg krysser fingrene for at du er gravidSkygger, skygger og atter skygger. Tilstede i dag også. Og har vært tilstede siden 9 dpo, altså i 4 dager uten å bli noe som helst sterkere!
12 dpo i dag, tempen er fortsatt veldig høy, tappen sitter høyt og er myk utenpå og hard inni og lukket. Men TR er nok ikke langt unna likevel.
TR ville ikke vært der om tappen sitter høyt. Det er fortsatt håp å få positiv svar til etter forventet IKM, jrg krysser fingrene for at du er gravid
Har testet både 5-6-7-8 og 9 dpo, men siden jeg bare fikk blenda, så tenkte jeg å vente ett par dagerSå flink du er! Er bare 7 dpo her, så ingen vits å teste for meg har også tenkt å vente til rundt 12 dpo
Kjenner til det bare å teste igjen om ett par dager og håpe på en ekstra strekAt det går an å være så utålmodig.. Tok nettopp en test, er ca 9 dpo.. ikke antydning til strek
Det har jeg også, og det tidligste jeg har fått antydning til strek er 10 dpo bruker bare vanlige tester da. Nei, får holde meg opptatt i noen dager så jeg ikke rekker tenke så mye på det, men vanskelig når titsa er så ømme selv om jeg vet det er et vanlig pms-symptom hos megHar testet både 5-6-7-8 og 9 dpo, men siden jeg bare fikk blenda, så tenkte jeg å vente ett par dager