Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som deg her. 11 dpo, stikninger og murringer fra tid til annen, kjennes nesten som elektriske små støt i magen hvis noen skjønner hva jeg mener? ellers ikke noe antydning til ømme bryster...Har aldri vært gravid før så vet ikke helt hva det er jeg kjenner etter etter heller
Ja om man gjør jeg har blitt helt tullete etter vi begynte dette babykjøret. Har jo symptomer gjennom hele syklusen jeg Tørr ikke teste enda. Men el-tester og gjort det siden cd 6. Hadde positiv el test 19.1 så negative igjen og laver og lavere LH for hver dag. Nå er LH begynt å stige ganske mye for hver dag som går siden cd 26. Vet det er vanlig med LH-stigning rett før mensen, men kan ikke la være å håpe på det kan være en liten en<3Så tror jeg vi leter ekstra etter tegn på graviditet enn hva man ville brydd seg om dersom man ikke prøvde å bli gravid
For kommer ikke på hvordan kroppen kjennes ut før TR
Det ser ut som en babystrek!Wææ, ser ut som det kan være noe på gang her! Eller hva tror dere? Blir spennende å teste igjen i morgen kan jo være skygge, men fikk samme strek på to tester. Er 9 dpo og eneste symptomet bortsett fra litt stikking i livmor (som jeg også fikk forrige PP uten at det var noe) er at jeg har fryst så sjukt mye selv om vi har fyrt som gale her hjemme og mannen sier at det er varmt her. Har sovet med masse ull!! Men så er det jo kaldt ute også da så... men ja, var blenda i går. Veldig spent!
Jeg tror jeg ser noe på det nederste bilde! ta en ny i morgen på morgenurin?Ikveld har jeg svidd av enda en Metode-test, og syns streken vises litt mer. Eller er jeg helt tullete?!
Bildet ble tatt innen 5 min og er ikke morgenurin heller. Hmm, er ikke kjent med Metode tester. Noen her som opplever slik?
er 11 DPO så burde være noe mer tydeligere hvis det er babystrek
Skal det, uten tvil!Jeg tror jeg ser noe på det nederste bilde! ta en ny i morgen på morgenurin?
Det ser ut som en babystrek!
Ganske tydelig og rosa farget til å være 9 DPO
Jeg synes den var ganske tydelig. Jeg fryser også en del nå, men det er jo kaldt daWææ, ser ut som det kan være noe på gang her! Eller hva tror dere? Blir spennende å teste igjen i morgen kan jo være skygge, men fikk samme strek på to tester. Er 9 dpo og eneste symptomet bortsett fra litt stikking i livmor (som jeg også fikk forrige PP uten at det var noe) er at jeg har fryst så sjukt mye selv om vi har fyrt som gale her hjemme og mannen sier at det er varmt her. Har sovet med masse ull!! Men så er det jo kaldt ute også da så... men ja, var blenda i går. Veldig spent!
Wææ, ser ut som det kan være noe på gang her! Eller hva tror dere? Blir spennende å teste igjen i morgen kan jo være skygge, men fikk samme strek på to tester. Er 9 dpo og eneste symptomet bortsett fra litt stikking i livmor (som jeg også fikk forrige PP uten at det var noe) er at jeg har fryst så sjukt mye selv om vi har fyrt som gale her hjemme og mannen sier at det er varmt her. Har sovet med masse ull!! Men så er det jo kaldt ute også da så... men ja, var blenda i går. Veldig spent!
Ser absolutt slik ut, ja! Slik så mine positive tester ut 10 dpo også! Gratulerer!10 dpo. Dette må jo være noe?
10 dpo. Dette må jo være noe?
Oooooisann
12 dpo i dag ! den øverste testen tok jeg i går ettermiddag, så den er i praksis ikke gyldig, og jeg husker at streken ikke kom før litt senere, så jeg måtte jo svi av 2 tester i dag!
det er vel egentlig ingen tvil om strek her?
Og nå freaker jeg litt ut!