TakkAbsolutt strek ♡ Yay!
Nå krysser jeg fingrene for at jeg ikke opplever spontanabort og at samboer faktisk blir glad når jeg sier jeg er gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkAbsolutt strek ♡ Yay!
Jeg kan settes på TRGod morgen alle fine damer ♡
I dag er første IKM-dag i gruppa vår, og da lurer jeg på hvordan det går med dere? Krysser fingrene for en rosa - og ikke rød - start på uka
♡ Mandag 1. Februar ♡
- Miniii - 33 - PP2 - B5 - EL 18/1- IKM 1/2
- Babykakadue - 38år -PP3(nr 1)- B1 - El 17.1 - IKM 1.2
- <3Tingeling<3 - 31 år - PP 5 - B5 - EL 18.01 - IKM 01.02
- Persillebrille - 32 år - B2 - PP2 - EL 19/1 - IKM 1/2
- Troublemaker2.0 - 33 år - PP3 - B3 - EL 18.01. - IKM 01.02
- Ripsrød- 37 - PP10 - B2 - EL 18/1- IKM 1/2
- Suzie92 - 28 - PP02 - B1 - EL 18.1 - IKM 1.2

Shit, ingen tvil om at denne er positiv? Wooow![]()
Absolutt ingen tvil! Gratulerer!Shit, ingen tvil om at denne er positiv? Wooow![]()

Takk
Nå krysser jeg fingrene for at jeg ikke opplever spontanabort og at samboer faktisk blir glad når jeg sier jeg er gravidhan har egentlig ikke lyst på en til, men han har visst om at jeg ikke bruker prevensjon og at vi er ekstremt fertile sammen
![]()

Shit, ingen tvil om at denne er positiv? Wooow![]()

Haha, tvillinger jaSamme situasjon her - samboer har gått med på en til (og jeg vil ha to-tre til) så mitt kompromiss blir å kjøre på med tvillinger
Skal jeg føre deg opp som gravid på lista?

Ja gjør detÅåå Yay! Gratulerer
Skal jeg føre deg opp som gravid på lista?

Den så veldig positiv ut!Jeg var 100 % sikkert på at TR kom nå. Tok en bind over natta for sikkerhetsskyld, da jeg hadde spottet litt på kvelden. I morges var det ikke blod når jeg tørket meg.
Har mange gravidtetstester, så tok en for moroskyld. Men nå ble jeg litt usikker? Det er onestep sine, så føler det kan være noe feil, men tok en søndagsmorgen som var helt negativ? Hva tror dere?![]()

TakkDen så veldig positiv ut!Ta deg en CB!
Lister litt her med en gratulasjon![]()
Hvis det stemmer da, må nok ut å kjøpe meg noen andre tester etter jobb
Jeg var 100 % sikkert på at TR kom nå. Tok en bind over natta for sikkerhetsskyld, da jeg hadde spottet litt på kvelden. I morges var det ikke blod når jeg tørket meg.
Har mange gravidtetstester, så tok en for moroskyld. Men nå ble jeg litt usikker? Det er onestep sine, så føler det kan være noe feil, men tok en søndagsmorgen som var helt negativ? Hva tror dere?![]()