IKM uke 5 ♡

Tester i dag også jeg, 9 dpo selv om gyn mente jeg ikke kunne være gravid #testetøs :hilarious: Må jo ha noe å gjøre inntil mens kommer. Jeg ser jo selvsagt fremdeles en skyggestrek på babyplan sin. :wacky::wacky:
Eg òg ser svak, svak strek på babyplan sin. Omtrent slik det såg ut for meg sist eg var 9 dpo og gravid. Skal teste i morgen tidlig trur eg, da er eg 10 dpo. Blir spennende å sjå om streken din blir sterkere!

Jeg har faktisk ikke testet i dag :D er 10dpo, og prøver å vente til mandag/tirsdag for å teste :p
Det er veldig bra! Tenkte det samme, å vente til mandag eller tirsdag. Men no veit eg ikkje om eg klarer. Er 10 dpo i morgon, og testa svaakt på 9dpo sist syklus. Endte i SA, så håper kanskje streken kjem litt fort denne gangen? Huff, skikkelig ambivalent forhold til tidligtesting:banghead::hilarious:

Eg òg ser svak, svak strek på babyplan sin. Omtrent slik det såg ut for meg sist eg var 9 dpo og gravid. Skal teste i morgen tidlig trur eg, da er eg 10 dpo. Blir spennende å sjå om streken din blir sterkere!
Spennende! Jeg hadde sånn strek 10-11 dpo når jeg ble gravid i april. Håper vi begge kan få en tydelig 10 dpo-strek i morgen ❤️

Dagens test. 9 dpo.

Vedlegg

• 6F15E555-A02D-4122-BCF1-D3FEFFC03358.jpeg
    6F15E555-A02D-4122-BCF1-D3FEFFC03358.jpeg
    26,7 KB · Visninger: 118
Dette føles uvirkelig! Tok ein tidligtest i dag 10 dpo, og den var så tydelig at eg svidde av ein digital med ein gang. Gravid igjen!:D 4 helger siden SAen. Håper virkelig det går bra denne gangen:wavIMG_20210131_063309.jpg IMG_20210131_064018.jpg

Dette føles uvirkelig! Tok ein tidligtest i dag 10 dpo, og den var så tydelig at eg svidde av ein digital med ein gang. Gravid igjen!:D 4 helger siden SAen. Håper virkelig det går bra denne gangen:wavVis vedlegget 347446 Vis vedlegget 347447
Så fantastisk! Gratulerer! :Heartred Håper den sitter hele veien denne gangen! :Heartred
Kan jeg spørre, hvor langt du var da du mistet? For meg er denne PPn også rett etter en SA :) er bare 8 dpo så for tidlig for meg å teste :)

Så fantastisk! Gratulerer! :Heartred Håper den sitter hele veien denne gangen! :Heartred
Kan jeg spørre, hvor langt du var da du mistet? For meg er denne PPn også rett etter en SA :) er bare 8 dpo så for tidlig for meg å teste :)
Tusen takk! Det håper eg òg:) Eg var 6 veker da eg mista. Håper du òg får positiv test snart! Eg pleier ikkje ha så tydelig strek 10 dpo, var overraska over det. Kanskje den kjem fortere pga nylig SA? Masse lykke til:love7

Bryr meg ikke om gyn, og siden mens ikke har kommet så tester jeg i dag også :happy: Har vanvittig ømt INNI puppene denne gangen. Bruker ikke ha det ifm mens i hvert fall. 10 dpo i dag, og fremdeles skygger. Bildet med 3 tester på er 8 dpo øverst og 10 dpo nederst. Og bilde med den ene babyplantesten er tørket i ca 10 min. Angrer på at jeg ikke har ordnet meg med tidligtest. Hater litt at jeg ikke klarer å la være å teste

Vedlegg

• DF828A45-40F2-45FA-B836-52140F179349.jpeg
    DF828A45-40F2-45FA-B836-52140F179349.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 145
  • 0301DC3B-C686-4A10-A094-41FB7433E259.jpeg
    0301DC3B-C686-4A10-A094-41FB7433E259.jpeg
    11 KB · Visninger: 143
  • D33FC1B3-4590-42AE-A3AA-A3FB81618C30.jpeg
    D33FC1B3-4590-42AE-A3AA-A3FB81618C30.jpeg
    20,1 KB · Visninger: 152
Last edited:
Tusen takk! Det håper eg òg:) Eg var 6 veker da eg mista. Håper du òg får positiv test snart! Eg pleier ikkje ha så tydelig strek 10 dpo, var overraska over det. Kanskje den kjem fortere pga nylig SA? Masse lykke til:love7
Så spennende! Krysser fingrene for deg :Heartred mistet rundt 7+0, hadde spottet nesten hele graviditeten med én stor blødning i kun 1 dag, så spotting igjen :rolleyes: overrasket over at jeg fikk EL ca to uker etter den store blødningen! Så jeg var spent på om det går an å bli gravid så kort tid etter, men da er jo du et bevis på det! Har ikke store forhåpninger, mer spent :)

11dpo i dag og fortsatt ikke testet siden 9dpo, dels fordi jeg ikke orket blendahvite tester men også fordi jeg har vært litt sysselsatt i hele helgen :) men tror det ryker en test i morgen!

er oppblåst som bare det i dag og har endel murringer i nedre del av mage, men ikke ømme bryst som jeg hadde sist svangerskap :) så er litt spent på om jeg er gravid eller kroppen spiller ett puss med meg fordi jeg ønsker så gjerne å bli gravid igjen :p

hvordan går det med dere?

:p
11dpo i dag og fortsatt ikke testet siden 9dpo, dels fordi jeg ikke orket blendahvite tester men også fordi jeg har vært litt sysselsatt i hele helgen :) men tror det ryker en test i morgen!

er oppblåst som bare det i dag og har endel murringer i nedre del av mage, men ikke ømme bryst som jeg hadde sist svangerskap :) så er litt spent på om jeg er gravid eller kroppen spiller ett puss med meg fordi jeg ønsker så gjerne å bli gravid igjen :p

hvordan går det med dere?

Samme som deg her. 11 dpo, stikninger og murringer fra tid til annen, kjennes nesten som elektriske små støt i magen hvis noen skjønner hva jeg mener? ellers ikke noe antydning til ømme bryster...Har aldri vært gravid før så vet ikke helt hva det er jeg kjenner etter etter heller:p

Back
Topp