Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jo ganske tydelig ut! Hvordan er den uredigert?Krysser fingrene at streken blir mer rosa etterhvert Det er jo bra at tempen er enda høy! Jeg er 9 DPO idag og vet ikke hva jeg skal tro. Ser antydning til strek enda, men om den er skygge eller begynnende babystrek Testen her ble tatt med RFSU, og mente at de ikke har noe skyggestrek? Strek er en strek?
Her er den uredigert, syns ikke mye, da men..Ser jo ganske tydelig ut! Hvordan er den uredigert?
Men jeg ser den jo! Jeg tror på babystrekHer er den uredigert, syns ikke mye, da men..
Håper virkelig det! Forrige svangerskap hadde jeg synligere strek ved 9 DPO med babyplan sine, noe som ikke er det denne gangen. Kanskje fordi den er en RFSU test? Hørt mye dårlige rykter om de, så skal ta nye med Babyplan. Håååper på babystrekMen jeg ser den jo! Jeg tror på babystrek
Jeg er 8 dpo i dag, og jeg kan konkludere med at jeg har kronisk streksyn Jeg ser antydning til strek i dag med vanlig test fra babyplan, men altfor svak til å vises her selvfølgelig. Klassisk skygge
Håper virkelig det! Forrige svangerskap hadde jeg synligere strek ved 9 DPO med babyplan sine, noe som ikke er det denne gangen. Kanskje fordi den er en RFSU test? Hørt mye dårlige rykter om de, så skal ta nye med Babyplan. Håååper på babystrek
Det er ingen god kombinasjon å være sykt utålmodig med testingen, samtidig som man har kronisk streksyn Jeg får bare teste videre, er jo fortsatt tidligJeg syns jeg ser! (Jeg har kronisk streksyn da)
Jeg ser kanskje en liten antydning! Men jeg har kronisk streksynLite strek her hvertfall
Lovende! Sjekk igjen om et par dager
I morgen sa du?? Blir helt gal av denne teste avhengigheten, noen må ta de ifra meg!Lovende! Sjekk igjen om et par dager
Du er ikke alene om det! Hjelp meg også!I morgen sa du?? Blir helt gal av denne teste avhengigheten, noen må ta de ifra meg!
ÆsjNesj, ikke noe strek å se. Hvit som snøen Vis vedlegget 347334
Ussel trøst, men det er min også, men så er det fremdeles ett par dager til IKM så bare å krysse fingrene videre!Nesj, ikke noe strek å se. Hvit som snøen Vis vedlegget 347334
Du er ikke alene om det! Hjelp meg også!
Uansett, en god følelse. Vekker håpet enda merOg meg! Haha.
Måtte selvfølgelig kikke på testen fra i mårrest og der var det kommet en fin liten skygge. Ikke gyldig, Iknow, men..