IKM uke 5 ♡

Mandag er planen å starte. Skal begynne på progesteron så fort som mulig ved positiv test. God unnskyldning for å starte tidlig :D

Vurderer det samme, litt usikker på el. Merket murringer allerede 16. Jan - men de tiltok først i styrke 18-19. så mulig jeg avventer litt... men vil jo gjerne vite så fort som mulig (:

Dette er altfor spennende.. 5 dpo i dag :nailbiting:

Vedlegg

• 4DF078F0-E893-4465-95EF-AE32D99BC59B.jpeg
    4DF078F0-E893-4465-95EF-AE32D99BC59B.jpeg
    68,9 KB · Visninger: 67
EL idag, regner med det er flere enn meg som synes dpo-land er forferdelig langdryg! Hva gjør dere for å få tankene over på noe annet? :p

EL idag, regner med det er flere enn meg som synes dpo-land er forferdelig langdryg! Hva gjør dere for å få tankene over på noe annet? :p
Det er altoppslukende Jeg strikker til vanlig, men i DPO er det helst mer enn vanlig. Ellers prøver jeg å dra på besøk, men det er jo ikke like lett nå, hehe

Det ble ikke noe El på meg denne uka heller, så jeg kan fjernes fra lista. Cd 25 nå:( Premom mener jeg er 5dpo, men jeg fikk ikke positive tester den dagen, så jeg tror ikke El har vært.

Det er altoppslukende Jeg strikker til vanlig, men i DPO er det helst mer enn vanlig. Ellers prøver jeg å dra på besøk, men det er jo ikke like lett nå, hehe
Vanskelig med besøk nå ja! Prøver å gå litt tur og sånt selv, da kan man invitere noen med å skravle med :)
Strikker også vanligvis, men har litt strikketørke for tiden.. kanskje jeg skal prøve å ta det opp igjen! :)

Jeg fikk ikke høyere enn high (0,94) på el-test, men kjenner godt symptomene mine så den dagen jeg fikk high var nok da lh steg, bare traff ikke helt med testen. Så regner med el var dagen etter.. Sist pp testet jeg ikke, men traff akkurat på el da jeg trodde den kom. Mensen kom etter 14 dager. Relativt like symptomer nå og high på el-test så da er jeg 1 dpo idag.
Laaange dager ja, men her er forsåvidt mye som skjer. Om å gjøre å ikke teste for tidlig. Håper jeg klarer å iallfall vente til 10 dpo.. :joyful:

Last edited:
Da drar jeg i gang startskuddet for testegalskapen jeg da. 6dpo og røk på en smell i dag. Ser en svak strek når jeg stirrer på testen, men fornuften i meg vet at det er for tidlig uansett. Dessuten lærte jeg forrige pp at stirrestreker ikke er babystreker. Blir vel å svi av en goood del tester de neste dagene :hilarious:

Da drar jeg i gang startskuddet for testegalskapen jeg da. 6dpo og røk på en smell i dag. Ser en svak strek når jeg stirrer på testen, men fornuften i meg vet at det er for tidlig uansett. Dessuten lærte jeg forrige pp at stirrestreker ikke er babystreker. Blir vel å svi av en goood del tester de neste dagene :hilarious:

Spennende!:nailbiting: Strek er strek, er det ikke? Hehe:smug:

Åå så spennende! Du får fortsette å teste hver dag:D Kjenner testetrangen begynner å melde seg her også, men jeg er bare ca 3 dpo i følge appen så må nok pent vente noen dager til:wacky:

ACF1B691-565A-4B96-AEFE-256CF91BE67B.jpeg
Se på denne da. Ser faktisk streken på bildet jeg..? Ikke redigert.. Jeg vet at det er en skyggestrek. For det er jo for tidlig. Skikkelig irriterende, for forventningene til neste test blir så skyhøye. Selv om jeg VET at den ikke er gyldig :mad:

Åå så spennende! Du får fortsette å teste hver dag:D Kjenner testetrangen begynner å melde seg her også, men jeg er bare ca 3 dpo i følge appen så må nok pent vente noen dager til:wacky:

Bare å holde ut. Å begynne å teste for tidlig fører bare til full forvirring :shifty:

Da klarte ikke jeg å vente lenger heller. 6 dpo og selvfølgelig ingen strek i sikte.. *ventevente* tia går s.å. sakte

Stirrestrek var en god betegnelse, det får jeg på alle testene mine :hilarious: ser du har lagt ut bilde av testen din, trengte ikke lete etter streken i det hele tatt, blir spennende å se om den utvikler seg! Krysser fingrene :)

Totlaaa - 29år - PP1 - B2 - EL 20.02 - IKM 03.02

jeg henger meg på, vi prøver egentlig ikke da samboer egentlig har sagt han er ferdig :p vi har en sønn sammen på 2 år, og nå er jeg klar for en til, men han har 1 fra før på 13år, så han føler seg egentlig ferdig med 2 :p jeg har ikke gått på prevensjon etter fødsel, men det har vært perioder med mindre sex eller sex i «sikre» perioder. Men nå vet jeg vi hadde sex i usikkerperiode, så kan være det blir en oktoberbaby om vi har flax! Skal sies at sønnen på 2 år er resultat av «hopp av i svingen» etter 2 spontanaborter i 2018 :p.

Back
Topp