IKM uke 5 ♡

Eg blir visst ikkje heilt klok på testene denne gangen. Har tenkt at eg har hatt positiv test i fleire dager no, men blir plutselig litt usikker. Er det nokon som har god erfaring som vil hjelpe meg litt å tolke?:angelic: Har nettopp hatt ein SA, veit ikkje om det kan forklare noko. Sist eg testa for EL hadde eg berre positiv test i ein dag.

Jeg er ganske nybegynner på dette selv, men vet at EL test kan slå ut på hcg, kan det være det? Eller at kroppen prøver å prøver å slippe egget? :dontknow

Eg blir visst ikkje heilt klok på testene denne gangen. Har tenkt at eg har hatt positiv test i fleire dager no, men blir plutselig litt usikker. Er det nokon som har god erfaring som vil hjelpe meg litt å tolke?:angelic: Har nettopp hatt ein SA, veit ikkje om det kan forklare noko. Sist eg testa for EL hadde eg berre positiv test i ein dag.

jeg synes den ser positiv ut 10.01, og at du da er ca 10dpo i dag? Har du tatt en g-test? Hcg slår ut på el-tester :woot::nailbiting:

Ser flere vil ta pause om det ikke klaffer med oktoberbaby. Her bryr vi oss ikke. Tok 1,5 år med førstemann så vet det kan ta tid og vi blir ikke yngre heller... Så om det ikke klaffer nå fortsetter vi bare videre :rolleyes:
Samme her. Bare at vi denne gangen har prøvd i 1,5 år uten at det har klaffet en eneste gang, så vi kommer også til å fortsette å prøve :)

Den starta 2.1, blødde ei veke. Er det ikkje vel tidlig å få el berre ei veke etter sa? :facepalm:

hmm, er jo kanskje litt tidlig.. jeg har ingen erfaring, men du kan jo ta en g-test for sikkerhetsskyld :oops: hvis den er negativ så kan det være kroppen prøver men ikke helt får det til. Og dèt har jeg erfaring med... har positive/nesten positive i flere dager, flere ganger i løpet av syklusen.. :dead:

Cd 23, høy i dag også. Brukte siste testen til monitor i dag, men har strimler jeg kan ta i tillegg. Monitoren sa 3 dager til mens i dag, så jeg tok en graviditetstest i tilfelle, negativ. Tror ikke El har vært, får bare fortsette å teste.

Ut i fra disse testene her, vil dere si at det er ganske sannsynlig at eggløsning har vært? Har tatt ovitrelle (eggløsningssprøyte) noen sykluser nå, men her ikke satt den i denne syklusen enda, men jeg har i hvert fall aldri fått så sterkt utslag på el test før

Vedlegg

• EF37A0B8-9115-4B6A-9585-03935C552BCB.jpeg
    EF37A0B8-9115-4B6A-9585-03935C552BCB.jpeg
    31,1 KB · Visninger: 83
Ut i fra disse testene her, vil dere si at det er ganske sannsynlig at eggløsning har vært? Har tatt ovitrelle (eggløsningssprøyte) noen sykluser nå, men her ikke satt den i denne syklusen enda, men jeg har i hvert fall aldri fått så sterkt utslag på el test før
Jeg hadde tolket det som om at du har hatt/kommer til å få el hvert øyeblikk:)

Jeg ville regnet at du hadde EL i går, på CD20 :D

El i dag etter positiv test i går, så da var det på tide å melde seg inn i IKM gruppa :Heartred

Texmex - 25 år - PP8 - B1 - EL 22.01 - IKM 06.02

Flere som begynner å kjenne på testetrang?
4dpo i dag :hilarious:
Jeg som skulle ta det helt kult og ikke stresse denne gangen. Klør i fingrene :wacky:

Melder meg inn her, var i uke 6 men el kom litt tidligere enn antatt :)

MIT90 - 30 - PP aner ikke - B2 - EL 23.01 - IKM 06.02

Ganske sikker på at EL er idag etter tester og symptom. Så da er det straks dpo land her også. :smug: Da begynner den eviglaaange delen av syklusen.. :meh:

Åjaaa! Når tenkte du å begynne å teste?

Mandag er planen å starte. Skal begynne på progesteron så fort som mulig ved positiv test. God unnskyldning for å starte tidlig :D

Back
Topp