IKM uke 5 ♡

Krysser fingrene sammen med deg. Jeg har også utslag på "høy" (blinkende smilefjes) i dag. Cd12. Hadde også høy i går morges.
Men som hos deg - strekene er mye likere hverandre i farge. Betyr der kanskje at EL nærmer seg, når strekene blir likere hverandre? Kanskje snart på tide å prøve å teste 2 x daglig... i tilfelle kortvarig LH topp ♡

Hadde selv antatt EL til torsdag, men begynner nå å lure på om den kommer før.

Krysser fingrene for deg også Mammatiltogutter987 ♡ :Heartred

Når den streken som er nærmest den du dypper i urin er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken så slår det ut på maks:happy: mine går litt opp og ned, hadde ganske sterk strek for to dager siden, svak strek i går. Frustrerende, særlig siden jeg fikk max på cd 11 sist!

Når den streken som er nærmest den du dypper i urin er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken så slår det ut på maks:happy: mine går litt opp og ned, hadde ganske sterk strek for to dager siden, svak strek i går. Frustrerende, særlig siden jeg fikk max på cd 11 sist!

Takk, da nærmer det seg kanskje EL her og også hos deg nå ?! Krysser fingrene. Lønner seg kanskje med test både morgen og kveld i dag da kanskje i og med strekene er nesten helt like sterke både hos deg og meg ? I tilfelle kortvarig LH topp?

Sist EL gikk jeg fra null (runding og ikke utslag ) på morgen til maksimal på kvelden.

På bildet er øverste test fra i dag. ♡

Vedlegg

• 20210117_105409.jpg
    20210117_105409.jpg
    13,9 KB · Visninger: 58
Takk, da nærmer det seg kanskje EL her og også hos deg nå ?! Krysser fingrene. Lønner seg kanskje med test både morgen og kveld i dag da kanskje i og med strekene er nesten helt like sterke både hos deg og meg ? I tilfelle kortvarig LH topp?

Sist EL gikk jeg fra null (runding og ikke utslag ) på morgen til maksimal på kvelden.

På bildet er øverste test fra i dag. ♡

Ser ut som det nærmer seg her ja!:D
Jeg tar en rfsu test på kvelden, men jeg har aldri hatt korte topper så tror egentlig ikke det er nødvendig. Heller jeg som er utolmodig:hilarious:

Persillebrille - 32 år - B2 - PP2 - EL 19/1 - IKM 1/2

Ser ut som EL nærmer seg:happy: Bildet med to tester er begge tatt i dag. Burde eg ta ein tredje i kveld for å ikkje gå glipp av ein evt topp? Syns de den nederste av dei to ser positiv ut, eller ikkje heilt? (Sterke tester for ei veke siden er pga SA.)

Vedlegg

• IMG_20210117_104644.jpg
    IMG_20210117_104644.jpg
    30,1 KB · Visninger: 71
  • IMG_20210117_162336.jpg
    IMG_20210117_162336.jpg
    25,2 KB · Visninger: 77
Troublemaker2.0 - 33 år - PP3 - B3 - EL 18.01. - IKM 01.02

Litt usikker på om EL egentlig er i dag eller kanskje ikke før i morgen. Fått positive tester siden lørdag, men de er fortsatt positive, så blir ikke klok. Trodde egentlig EL skulle være i går og at jeg hørte til IKM uke 4 gruppa, men blir vel mer riktig å holde til her. Begynner å bli lei av å legge inn aksjer nå ;)

D0BCE273-8086-4C4E-83F7-BD744332F052.jpeg

Høy i dag også, og mye svakere strek:sorry: har litt symptomer på at det kan komme snart, så håper å få maks i løpet av de neste dagene.

Jeg er så usikker på EL denne gangen, jeg hadde masssse symptomer på EL allerede cd 12 denne måneden, høy og åpen tapp og elsmerter, mens appen forutser el i dag, hadde elsmerter og murringer igjen i går, høy, myk og kanskje litt åpen tapp? Uansett så er det nå dpoland og den evige lange ventingen...

Vi har fortsatt babydansingen både for lystens skyld og for sikkerhetsskyld, dersom kroppen lurte meg første gangen og appen har riktig. Krysser fingrene, enten jeg er 7 dpo eller 1dpo, og for alle dere uansett hvor dere befinner dere ❤️❤️❤️❤️

Vedlegg

• 9A7AC531-8BBD-4E15-978D-B84A960EC61E.jpeg
    9A7AC531-8BBD-4E15-978D-B84A960EC61E.jpeg
    22 KB · Visninger: 61
Ripsrød- 37 - PP10 - B2 - EL 18/1- IKM 1/2

Jeg hopper inn her, er også i gruppa for uke 4,
men har fått positive el tester flere dager på rad så litt usikkert hvor jeg havner :)

Krysser fingrene :love7

Tenker prøve det samme selv denne PP. Mottar i posten i morgen. Da er det 8 dager til EL antar jeg.. får bare begynne på den med en gang for bør vel tas helst egentlig hele perioden fram mot EL ?

Spennende tid dette :Heartbigred

Jeg hadde begynt så snart jeg fikk. Skader jo ikke, tenker jeg :D

8B4844C6-E1E3-4043-9DD9-09B84ECF990B.jpeg

Så godt som positiv EL-test i kveld. Mannen reiste ut i dag tidlig. Så da er det håp :)

Ser ut, og kjennes ut som eggløsning er på gang, 3 dager etter planlagt skjema.. da blir syklusen 29 dager lang, og det ødelegger for 2 fremtidige jobbreiser for mannen, der jeg skulle hatt eggløsning rett før han drar:arghh: jeg er 38, og blir ikke yngre. Svært frustrerende...

Vedlegg

• 20210118_174556.jpg
    20210118_174556.jpg
    8,3 KB · Visninger: 65
Ser ut, og kjennes ut som eggløsning er på gang, 3 dager etter planlagt skjema.. da blir syklusen 29 dager lang, og det ødelegger for 2 fremtidige jobbreiser for mannen, der jeg skulle hatt eggløsning rett før han drar:arghh: jeg er 38, og blir ikke yngre. Svært frustrerende...

Forstår akkurat hvordan du har det og sender gode tanker

Da fikk jeg i dag "maksimal" utslag på CB digital eggløsningstest i dag tidlig etter tre dager med "høy" (blinkefjes). Måler kun hver morgen.

Jeg merket at noe var på gang i natt, kjente det på kroppen. Morsomt å begynne å forstå kroppens signal sånn. Fikk ikke ro på meg.
Så da var det bare å lokke mannen til en runde i natt kl. 02.00. Og han var ikke vond å be :smiley-bounce012laughing6

Ene testen, sterke fra i dag tidlig (maksimal) og andre fra i går (høy) - for dere som kjenner til CB digital eggløsningstest advanced.

Spennende tid dette altså :love7

Vedlegg

• 20210119_073551.jpg
    20210119_073551.jpg
    18,6 KB · Visninger: 68
Hjelpes!! Jeg har helt sinnsyke eggløsningssmerter i dag :eek: pleier å kjenne det godt, men ikke så innmari som i dag. Har hatt problemer med å utføre jobben min i dag (lærer). Vondt både i underlivet, ryggen, lårene og puppene... håper det er et godt tegn da. :angelic: Har roa seg nå, så spørs om egget har løsnet.
Tempen fortsatt lav i dag. Spent på i morgen :cat:

Kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke bestilte el tester denne mnd. Trodde det sku bli mindre stressende å ikke vite når el er, men det er jo bare mer! :p

Back
Topp