Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på grapefruktkjerneekstrakt denne gangen også. Funka første og eneste gang jeg prøvde det
Panda2013 - 28 år - B2- PP8 - EL 19/01 - IKM 03/02
Håper bare ikke mannen må fyke ut på jobb så vi mister EL denne runden! Han er klar til å hoppe på første mulighet til jobb nå. Litt kjipt siden vi ble gravide, mista og så rota det litt til forrige pp. Men vi krysser fingrene
Velkommen skal du være - satser på at mannen slipper å fyke
Ikke med mindre du vil vite akkurat hvor mange dpo du er med mindre du temper, da. Jeg temper for å vite når EL har vært, men tester ikkeEr det mange som tester etter EL her? Mulig jeg bare er helt fjern, men hvis man har sex minst annenhver dag gjennom hele syklusen er det da nødvendig å teste etter EL?
Ikke med mindre du vil vite akkurat hvor mange dpo du er med mindre du temper, da. Jeg temper for å vite når EL har vært, men tester ikke
Jeg skal teste denne mnd, men er jo ikke nødvendig for å bli gravid, men om en har litt ustabil syklus kan det jo være greit med en viss pekepinn
Er det mange som tester etter EL her? Mulig jeg bare er helt fjern, men hvis man har sex minst annenhver dag gjennom hele syklusen er det da nødvendig å teste etter EL?
Er det mange som tester etter EL her? Mulig jeg bare er helt fjern, men hvis man har sex minst annenhver dag gjennom hele syklusen er det da nødvendig å teste etter EL?
Satser på grapefruktkjerneekstrakt denne gangen også. Funka første og eneste gang jeg prøvde det