IKM uke 5 ♡

Satser på grapefruktkjerneekstrakt denne gangen også. Funka første og eneste gang jeg prøvde det :)

Panda2013 - 28 år - B2- PP8 - EL 19/01 - IKM 03/02

Håper bare ikke mannen må fyke ut på jobb så vi mister EL denne runden! Han er klar til å hoppe på første mulighet til jobb nå. Litt kjipt siden vi ble gravide, mista og så rota det litt til forrige pp. Men vi krysser fingrene :D

Velkommen skal du være - satser på at mannen slipper å fyke :angelic:

Lille maur - 37 år - B4 - pp3 - EL 24/1 - IKM 7/2 :happy:

Hopper inn her jeg. Kommer litt an på EL, men håper den kommer som planlagt :joyful: så da blir det akkurat denne gruppen.

Er det mange som tester etter EL her? Mulig jeg bare er helt fjern, men hvis man har sex minst annenhver dag gjennom hele syklusen er det da nødvendig å teste etter EL?:wacky:

Er det mange som tester etter EL her? Mulig jeg bare er helt fjern, men hvis man har sex minst annenhver dag gjennom hele syklusen er det da nødvendig å teste etter EL?:wacky:
Ikke med mindre du vil vite akkurat hvor mange dpo du er :) med mindre du temper, da. Jeg temper for å vite når EL har vært, men tester ikke

Jeg skal teste denne mnd, men er jo ikke nødvendig for å bli gravid, men om en har litt ustabil syklus kan det jo være greit med en viss pekepinn :rolleyes:

Gøy! Vil bli med (selv om jeg mest sannsynlig fortsatt har litt uregelmessig syklus etter pilleslutt enda, så litt usikkert alt med EL og IKM...men el-tester hvertfall).

E89- 31 år - PP1 - B1 - EL 18.01- IKM 01.02

Timi90 - 30 år - PP8 - B1 - EL 23.01 - IKM 04.02

Ikke med mindre du vil vite akkurat hvor mange dpo du er :) med mindre du temper, da. Jeg temper for å vite når EL har vært, men tester ikke

Ja det er jo sant da! Jeg går bare utifra den appen jeg har, så sånn sett vet jeg aldri heelt når EL har vært:p

Jeg skal teste denne mnd, men er jo ikke nødvendig for å bli gravid, men om en har litt ustabil syklus kan det jo være greit med en viss pekepinn :rolleyes:

Ja da blir det jo litt mer sikkert hvor mange dpo og sånn man er:happy:

Jeg tester etter EL. Liker å vite når den er, selv om jeg kjenner det ganske godt på kroppen :p dessuten er jeg svak for testing, så trenger å vite når jeg kan fyre løs første test :angelic:

MariaS - 29 år - PP20 - B3 - EL 24/01 - IKM 07/02

jeg har testa etter EL de andre pp, men denne gangen skal jeg ikke det. De gangene jeg ikke har testa har jeg blitt gravid med en gang. Nå blei jeg ikke det. Så tenker vi bare har det gøy i prøvinga og ikke skal tenke så mye annet enn å prøve å ha sex minst annen hver dag fra tr er borte nå til hun evt dukker opp igjen. :happy:

Satser på grapefruktkjerneekstrakt denne gangen også. Funka første og eneste gang jeg prøvde det :)

Krysser fingrene :love7

Tenker prøve det samme selv denne PP. Mottar i posten i morgen. Da er det 8 dager til EL antar jeg.. får bare begynne på den med en gang for bør vel tas helst egentlig hele perioden fram mot EL ?

Spennende tid dette :Heartbigred

Back
Topp