IKM uke 5 ♡

Nå begynner endelig tr å takke for seg for denne gang. Måtte hun holde seg langt vekke i lang tid :D

Hei! Eg er egentlig under uke 4, men har hatt SA så veit ikkje når evt IKM blir denne gangen. Tenkte derfor det var like greit å henge litt her òg:happy: Fekk negativ EL-test og g-test i dag, så er klar for å teste etter EL, som forhåpentligvis kjem om ikkje så lenge.

FruMilla90 - 30 - PP3 (SA i PP2) - B4 - usikker EL og IKM.

Ønsker alle sammen lykke til med PP-en:love7

Isobel - 34år - B3 - Pp8 - EL 27. 1- IKM 6.2

Da prøver vi igjen. :Heartbigred
Har bestilt både babyklister og wild yam denne ganga, så får man prøvd det også. Håper å forlenge lutealfasen.
Har fått time til utredning hos gynekolog 4 mars, så går det ikke denne gang så har jeg det å se frem til i hvert fall:wav

Isobel - 34år - B3 - Pp8 - EL 27. 1- IKM 6.2

Da prøver vi igjen. :Heartbigred
Har bestilt både babyklister og wild yam denne ganga, så får man prøvd det også. Håper å forlenge lutealfasen.
Har fått time til utredning hos gynekolog 4 mars, så går det ikke denne gang så har jeg det å se frem til i hvert fall:wav
Heier på deg! :happy093.

Hører egentlig til her med IKM 5.2, men tenker kanskje det er best å vente noen måneder pga. vaksinering. Ønsker dere lykke til:love7

Ønsker å henge litt med dere:happy: trodde jeg skulle få El på mandag, men har bare fått høy nå i 10 dager (fertilitetsmonitor). Var sterkere strek i går så jeg var litt optimistisk til i dag men det ble høy igjen. Håper El kommer iløpet av denne uka!

Mammatiltogutter987 - 31 år - PP4 - B4 - usikker EL og IKM

Andre morgen med el test (CB advanced, lilla) og i dag blinkende smilefjes ( høy fertilitet) CD11. Spennende!

Så da blir det å hoppe på mannen i kveld

:laughing002:love022:love017

Spørsmål, kanskje noen andre som bruker samme el måler :

Står i pakningen at man skal måle på morgenurin helt til man får "blinkende smilefjes " = høy fertilitet. Og deretter måle når som helst på døgnet.
Noen som har erfaring med dette. Antok EL dato 21.01 men kaaaaan jo være det brått kommer litt før...

Spennende igjen dette :happy090:happy090:happy090

Vedlegg

• 20210116_110646.jpg
    20210116_110646.jpg
    20,5 KB · Visninger: 45
Vil du jeg skal skrive deg opp likevel?
Neida, det trenger du ikke. Kommer tilbake når det bli aktuelt, så håper jeg at dere ikke er her inne da:angelic: ville bare ønske dere lykke til:love7

Har ikke testet etter EL, men det er kanskje forskjellig fra produsent til produsent? Regner med det står i bruksanvisninga?

Leste sikkert bruksanvisningen litt for fort, :p fikk iallfall noen oppklarende svar her :happy: Nå er endelig TR forsvunnet for denne gang, regner med og håper EL kommer iløpet av neste uke..

Jeg tester og tester, men streken var sterkest igår, og svakere igjen idag. Om jeg ikke får eggløsning denne mnd, så passer det ypperlig at mannen er på jobb :joyful:

Cd 19, dag 11 med høy. Sterkere strek i dag hååååper EL nærmer seg. I går hadde jeg en skikkelig drittdag, trist og sur over at EL ikke kommer.

IMG_20210117_090332.jpg

Melder meg inn her jeg siden EL ble litt forsinket. Fikk Max på monitoren i dag cd 17.

<3Tingeling<3 - 31 år - PP 5 - B5 - EL 18.01 - IKM 01.02

Cd 19, dag 11 med høy. Sterkere strek i dag hååååper EL nærmer seg. I går hadde jeg en skikkelig drittdag, trist og sur over at EL ikke kommer.

Vis vedlegget 346353

Krysser fingrene sammen med deg. Jeg har også utslag på "høy" (blinkende smilefjes) i dag. Cd12. Hadde også høy i går morges.
Men som hos deg - strekene er mye likere hverandre i farge. Betyr der kanskje at EL nærmer seg, når strekene blir likere hverandre? Kanskje snart på tide å prøve å teste 2 x daglig... i tilfelle kortvarig LH topp ♡

Hadde selv antatt EL til torsdag, men begynner nå å lure på om den kommer før.

Krysser fingrene for deg også Mammatiltogutter987 ♡ :Heartred

Back
Topp