Nå begynner endelig tr å takke for seg for denne gang. Måtte hun holde seg langt vekke i lang tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heier på deg!Isobel - 34år - B3 - Pp8 - EL 27. 1- IKM 6.2
Da prøver vi igjen.
Har bestilt både babyklister og wild yam denne ganga, så får man prøvd det også. Håper å forlenge lutealfasen.
Har fått time til utredning hos gynekolog 4 mars, så går det ikke denne gang så har jeg det å se frem til i hvert fall
Stjerneskudd123, B1 — pp5 - el 27.01 - ikm 11.02
Begynner på Letrozol denne måneden, så krysser fingre og tær ✌
Hører egentlig til her med IKM 5.2, men tenker kanskje det er best å vente noen måneder pga. vaksinering. Ønsker dere lykke til
Neida, det trenger du ikke. Kommer tilbake når det bli aktuelt, så håper jeg at dere ikke er her inne da ville bare ønske dere lykke tilVil du jeg skal skrive deg opp likevel?
Et det noen tid på døgnet det er best å teste med EL test?
Har ikke testet etter EL, men det er kanskje forskjellig fra produsent til produsent? Regner med det står i bruksanvisninga?
Sånn hadde jeg det i går selv. Ser no ut som EL nærmer seg. Sånn såg min test ut i går og fikk Max i dagCd 19, dag 11 med høy. Sterkere strek i dag hååååper EL nærmer seg. I går hadde jeg en skikkelig drittdag, trist og sur over at EL ikke kommer.
Vis vedlegget 346353
Cd 19, dag 11 med høy. Sterkere strek i dag hååååper EL nærmer seg. I går hadde jeg en skikkelig drittdag, trist og sur over at EL ikke kommer.
Vis vedlegget 346353