Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er allerede investert i å få vite hvordan det går med deg, så jeg blir glad om du blir jeg! Vet ikke hvordan dette funker men det må da være lov at du blir tenker jeg krysser alt jeg har for at det klaffer for deg!Ifølge cb-digital, så hadde jeg el på lørdag, så jeg er allerede 3 DPO.
(Skulle vel strengt tatt byttet gruppe, siden el kom tidligere enn forventet og dermed IKM to dager tidligere, men jeg håper jeg kan bli her).
Jeg hører også egentlig til i uke 4 med ikm 28.01 men selvom strimler sier jeg har hatt el så sier monitor enda bare høy .. hadde elslim for 2 dager siden . Mye loation utflod siden da . Ingen el symptomer… ingen pms smerter lenger heller..Ifølge cb-digital, så hadde jeg el på lørdag, så jeg er allerede 3 DPO.
(Skulle vel strengt tatt byttet gruppe, siden el kom tidligere enn forventet og dermed IKM to dager tidligere, men jeg håper jeg kan bli her).
Du får ikke stikke av! Heier så inderlig på deg Og er bare litt misunnelig fordi du er litt lenger i løpet enn meg, men unner deg det så veldigIfølge cb-digital, så hadde jeg el på lørdag, så jeg er allerede 3 DPO.
Jeg har testet smått i noen dager. Litt for å se at hcg går ut av kroppen og litt fordi jeg ikke aner når ting er i rute igjen etter en spontanabort.I dag går appene fra å si «lav sjanse for å bli gravid» til «sjanse for å bli gravid»! Blir spennende å se om det slår noe ut på el-testen i dag. De har vært lave hittil.
Hvordan ser el testingen deres ut til de som tester? Har dere startet? Jeg begynte veldig tidlig siden jeg aldri har testet før.
Og fy søren så lange disse dagene er! Føler det er venting hele tiden i disse periodene. Venting på mensen skal bli over, venting på el, venting i dpo land. Tålmodigheten min er ikke bygd for dette
Vis vedlegget 425385
Ah håper den kommer før helgen da og at det klaffer nå! Er HCG helt borte nå da? ah jeg blir alltid stressa når man plutselig finner ut at man skal være fra hverandre noen dager de dagene EL er forventetJeg har testet smått i noen dager. Litt for å se at hcg går ut av kroppen og litt fordi jeg ikke aner når ting er i rute igjen etter en spontanabort.
Jeg tenkte å teste to ganger for dagen de neste dagene nå tror jeg. Føler EL er rett rundt hjørnet. Håper den kommer før helgen siden kjæresten reiser fredag morgen
Vis vedlegget 425405
Så hyggelig! Tusen takk! Det betyr mer enn du aner å høre… Jeg krysser alt jeg har for deg også!Jeg er allerede investert i å få vite hvordan det går med deg, så jeg blir glad om du blir jeg! Vet ikke hvordan dette funker men det må da være lov at du blir tenker jeg krysser alt jeg har for at det klaffer for deg!
Heier inderlig på deg også!! Ble oppriktig lei meg da jeg så deg tilbake her (i prøveuniverset)… Nå må el komme før kjæresten din drar!Du får ikke stikke av! Heier så inderlig på deg Og er bare litt misunnelig fordi du er litt lenger i løpet enn meg, men unner deg det så veldig
Har ikke tatt en ny graviditetstest. Men EL testene ble svakere. Så skal svi av en graviditetstest iløpet av uken bare for å være sikker på at den er blitt negativ. Var fremdeles positiv for 6 dager siden. Går nok fint... vi legger inn aksjer før han drar... og så er han bare borte i to dager..Ah håper den kommer før helgen da og at det klaffer nå! Er HCG helt borte nå da? ah jeg blir alltid stressa når man plutselig finner ut at man skal være fra hverandre noen dager de dagene EL er forventet
Sånn er livet dessverre. Følte jo tidlig at det kom til å skje. Var liksom min tur til å oppleve det. Og så var det merkelig at testene aldri ble så sterke som jeg villeHeier inderlig på deg også!! Ble oppriktig lei meg da jeg så deg tilbake her (i prøveuniverset)… Nå må el komme før kjæresten din drar!
Okei- da håper vi alt er på riktig vei! to dager går jo bra hvis du får lagt inn litt aksjer før! Krysser fingra for at i alle fall dere som har prøvd så lenge og har opplevd å miste får positiv denne runden.Har ikke tatt en ny graviditetstest. Men EL testene ble svakere. Så skal svi av en graviditetstest iløpet av uken bare for å være sikker på at den er blitt negativ. Var fremdeles positiv for 6 dager siden. Går nok fint... vi legger inn aksjer før han drar... og så er han bare borte i to dager..
Heldigvis har ikke vi prøvd lenge. Vi har vært utrolig heldige tross alt. Først en kjemisk med et uhell, så ble vi gravid på pp2... mistet 6+1.. så får vi se hvor lang tid det tar denne gangenOkei- da håper vi alt er på riktig vei! to dager går jo bra hvis du får lagt inn litt aksjer før! Krysser fingra for at i alle fall dere som har prøvd så lenge og har opplevd å miste får positiv denne runden.
Jeg vil fortsette å ha deg i denne gruppen du får ikke stikke av!!Ifølge cb-digital, så hadde jeg el på lørdag, så jeg er allerede 3 DPO.
Så hyggelig å lese!! Det varmer skikkelig. Man får en ekstra mental boost med heia-gjengen på bv!Jeg vil fortsette å ha deg i denne gruppen du får ikke stikke av!!
Ingen av de ser positive ut nei. Spennende å se hvordan de ser ut i morgen da.Hva tenker dere?
I følge FLO skal jeg ha eggløsning i morgen.
Jeg synes den på mandags morgen ser sterkest ut og at de har blitt litt svakere etter det. Men ingen er positive.
Vet ikke… men hvis du tester i morgen og testene da er svakere, så har el vært. Siden egget lever i sånn ca. 24 timerish, så er det kanskje lurt med en runde til i morgen uansett…??Fikk nesten positiv eltest mandag ettermiddag, tirsdag/i går morgen og kveld positiv. Men nå var den fremdeles positiv. Er bittelitt i tvil, legger ved bilde La inn aksjer mandag kveld og i går kveld. Men han skal være på jobbseminar med overnatting fra i dag til i morgen.
Kan det ha vært nok med aksjene som allerede er der? Eller kommer el i morgen?