IKM uke 5❤️

Er IKM 28.01 (det er i uke 4)?:)
Åååja , søndag står som mandag i den Premom appen, så da ble det uke 5. :bag: Alt dette surret er jo til å bli svimmel av :eek: Jeg trur jeg blir her litt til, forje pp hadde jeg 3 el topper .. denne pp har jeg hatt 2 el topper allerede, og er bare på cd 10.. så trur jeg tør satse på å bli her . For monitoren sier enda bare høy… ikke Max :wacky: men testet med monitor før jeg fikk positiv strimmel test idag (morgen urin)
Har ikke hatt el smerter etter første topp på cd 5 . Hatt mens murringer siden, så jeg vet ikke hva jeg skal tenke jeg o_O

Hatt EL smerter i kveld, men bare på CD8.. Virker rart. Bestilt EL tester, men de er på vei. Kom også på at jeg reiser bort mandag-torsdag, typisk om jeg får smilefjes mens jeg er borte.. Vi får bare se hvordan det går da :happy090

Ja, da er det vertfall sikkert at jeg hører til i uke 5. Eltester fortsetter å være sterkere.. monitor sier fortsatt bare høy … så jeg får bare ta på meg ventetrusa ‍♀️ vi har vertfall lagt inn frø annahver dag siden tanta . Da det starta med positiv eltest rett etter tanta :wacky:

Fortsatt ingen elsymptomer da ‍♀️ bare mensmurringer .

Vedlegg

• IMG_0912.png
    IMG_0912.png
    1,9 MB · Visninger: 73
CD12. Vært på ultralyd i dag for å se på folliklene. Var visst en på hver side som hadde vokst denne måneden!!! Begge på 13 mm(?) tror jeg. Ny ultralyd på torsdag før ovitrelle settes. Så nå har jeg virkelig troen på denne pp❤️ Gått på 3 tabletter letrozol fra CD3 til 7, og tatt 4 tabletter myo-inositol som tydligvis har fungert for har aldri fått to ledende follikler. Bestilt wild yam som jeg tar etter eggløsning, så nå prøver vi alt her❤️:smiley-bounce022

Slenger meg med her etter en liten pause!

inderligønsket - 33 - B1 -pp9 - EL 15/01 -IKM 29/01.

Har testet de siste dagene, men fikk ikke testet i går da det sannsynligvis var topp (har hatt EL-slim i går og i forgårs). Negativ igjen i dag, men tisser noe voldsomt og har lys urin :pompus: siste testen i dag, ny på veg i posten!

Oi! PP2 etter SA. Syklus forrige mnd var rar, men tr kom omtrent til forventet tid. Trodde alt var tilbake til normalen nå, men har hatt litt EL-slim siste dagene og nå stikninger h side av magen. Tok en LH-test bare for sikkerhets skyld, selv om jeg ikke egentlig skal begynne å teste før i morgen. Den viste peak! Overrasket siden min syklus stort sett er helt regelmessig og jeg ventet ikke eggløsning før om 5-6d. Men er vel SA som fremdeles skaper uregelmessighet da? Håper egget slipper, fester seg godt og blir værende denne gangen:Heartred

Oi! PP2 etter SA. Syklus forrige mnd var rar, men tr kom omtrent til forventet tid. Trodde alt var tilbake til normalen nå, men har hatt litt EL-slim siste dagene og nå stikninger h side av magen. Tok en LH-test bare for sikkerhets skyld, selv om jeg ikke egentlig skal begynne å teste før i morgen. Den viste peak! Overrasket siden min syklus stort sett er helt regelmessig og jeg ventet ikke eggløsning før om 5-6d. Men er vel SA som fremdeles skaper uregelmessighet da? Håper egget slipper, fester seg godt og blir værende denne gangen:Heartred
Min syklus er ikke sånn den var før MAen jeg hadde for snart 1 år siden og SAen jeg hadde tidlig i høst. Blitt mer uregelmessig og spotting før mensen kommer ordentlig i gang, noe som aldri var tilfelle før:smiley-ashamed004 så lurt å teste etter eggløsning :)

Noen råd for å holde på en mulig graviditet etter flere kjemiske/tidlig SA, råd som kan brukes ved så tidlig at lege ikke kan gjør noe ? har mulig hatt el for 3 dager siden og litt redd kjenne eg for om dette blir noe at det blir en til kjemisk osv

Noen råd for å holde på en mulig graviditet etter flere kjemiske/tidlig SA, råd som kan brukes ved så tidlig at lege ikke kan gjør noe ? har mulig hatt el for 3 dager siden og litt redd kjenne eg for om dette blir noe at det blir en til kjemisk osv
Jeg har bestilt meg kosttilskuddet wild yam som jeg skal ta i dpo-land for at egget forhåpentligvis fester seg! Søk på det ❤️ kjerringråd, men ser jo det har gjort noe for mange så er lov å prøve ❤️

Min syklus er ikke sånn den var før MAen jeg hadde for snart 1 år siden og SAen jeg hadde tidlig i høst. Blitt mer uregelmessig og spotting før mensen kommer ordentlig i gang, noe som aldri var tilfelle før:smiley-ashamed004 så lurt å teste etter eggløsning :)
Det kom litt brått på... Slitsomt at det skal endre seg sånn, men glad jeg testa!

Jeg har bestilt meg kosttilskuddet wild yam som jeg skal ta i dpo-land for at egget forhåpentligvis fester seg! Søk på det ❤️ kjerringråd, men ser jo det har gjort noe for mange så er lov å prøve ❤️
Okei,takk for tips :Heartred da skal eg kjøpe det i morra, som sagt ikkje 100% sikker på EL,men heller litt seint enn aldri

I dag går appene fra å si «lav sjanse for å bli gravid» til «sjanse for å bli gravid»! Blir spennende å se om det slår noe ut på el-testen i dag. De har vært lave hittil.

Hvordan ser el testingen deres ut til de som tester? Har dere startet? Jeg begynte veldig tidlig siden jeg aldri har testet før. :p

Og fy søren så lange disse dagene er! Føler det er venting hele tiden i disse periodene. Venting på mensen skal bli over, venting på el, venting i dpo land. Tålmodigheten min er ikke bygd for dette laughing6

IMG_4174.jpeg

Back
Topp