PrøverÅblimamma123
Elsker forumet
Da er jeg tilbake i denne gruppen virker det som ..
PrøverÅblimamma123 - 28 - B1- PP 1etter 1 kjemisk - EL 14.01- IKM 28.01
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er IKM 28.01 (det er i uke 4)?Da er jeg tilbake i denne gruppen virker det som ..
Åååja , søndag står som mandag i den Premom appen, så da ble det uke 5. Alt dette surret er jo til å bli svimmel av Jeg trur jeg blir her litt til, forje pp hadde jeg 3 el topper .. denne pp har jeg hatt 2 el topper allerede, og er bare på cd 10.. så trur jeg tør satse på å bli her . For monitoren sier enda bare høy… ikke Max men testet med monitor før jeg fikk positiv strimmel test idag (morgen urin)Er IKM 28.01 (det er i uke 4)?
Min syklus er ikke sånn den var før MAen jeg hadde for snart 1 år siden og SAen jeg hadde tidlig i høst. Blitt mer uregelmessig og spotting før mensen kommer ordentlig i gang, noe som aldri var tilfelle før så lurt å teste etter eggløsningOi! PP2 etter SA. Syklus forrige mnd var rar, men tr kom omtrent til forventet tid. Trodde alt var tilbake til normalen nå, men har hatt litt EL-slim siste dagene og nå stikninger h side av magen. Tok en LH-test bare for sikkerhets skyld, selv om jeg ikke egentlig skal begynne å teste før i morgen. Den viste peak! Overrasket siden min syklus stort sett er helt regelmessig og jeg ventet ikke eggløsning før om 5-6d. Men er vel SA som fremdeles skaper uregelmessighet da? Håper egget slipper, fester seg godt og blir værende denne gangen
Jeg har bestilt meg kosttilskuddet wild yam som jeg skal ta i dpo-land for at egget forhåpentligvis fester seg! Søk på det kjerringråd, men ser jo det har gjort noe for mange så er lov å prøveNoen råd for å holde på en mulig graviditet etter flere kjemiske/tidlig SA, råd som kan brukes ved så tidlig at lege ikke kan gjør noe ? har mulig hatt el for 3 dager siden og litt redd kjenne eg for om dette blir noe at det blir en til kjemisk osv
Det kom litt brått på... Slitsomt at det skal endre seg sånn, men glad jeg testa!Min syklus er ikke sånn den var før MAen jeg hadde for snart 1 år siden og SAen jeg hadde tidlig i høst. Blitt mer uregelmessig og spotting før mensen kommer ordentlig i gang, noe som aldri var tilfelle før så lurt å teste etter eggløsning
Okei,takk for tips da skal eg kjøpe det i morra, som sagt ikkje 100% sikker på EL,men heller litt seint enn aldriJeg har bestilt meg kosttilskuddet wild yam som jeg skal ta i dpo-land for at egget forhåpentligvis fester seg! Søk på det kjerringråd, men ser jo det har gjort noe for mange så er lov å prøve