Tusen takk lykke til med testingLykke til! Jeg skal starte testing nå i kveld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk lykke til med testingLykke til! Jeg skal starte testing nå i kveld.
Satser på at både testene og EL kommerHåper jeg får de i posten i morgen... Har bestilt 60 stykk tror jeg Klar for testing om noen dager. Jeg må bare sjekke at hcg etter SA har gått ut av kroppen først veldig spent på når EL har tenkt å dukke opp.
Testene har iallfall kommet Men har tydeligvis HCG I kroppen enda... men noen dager til så tipper jeg at jeg får negativ graviditetstest Lykke til med testingSatser på at både testene og EL kommer
Så trist å høre om MA.SuperJules - 34 - b1 - pp4? Pp 3 etter MA - EL 22.1 - ikm 4.2
Ganske ny her og litt usikker på om ting er riktig skrevet, men det går seg vel til. Ble gravid på første forsøk i høst, men mistet i MA. Tok det veldig tungt. Dette er tredje syklus etter medikamentell abort. Forrige syklus skjønte jeg ikke når jeg hadde EL, og vi bomma tydelig vis...
Jeg er vanvittig utålmodig av meg og synes alt denne ventingen er skikkelig utfordrende. Er klar med apper: iPhone sin egen og premom premium og har testene klar for eggløsning og gravidtestene er selvfølgelig også klare. Neste eggløsning er samboer på to uker ferie, så jeg håper så inderlig at det klaffer denne gangen!
Hei! Etter hva jeg har lest så skal det kunne holde fint. Aksjene kan visst leve opptil 5 dager inni oss. Lykke til!Kanskje jeg overdramatiserer dette, men kjæresten skal på jobseminar fra onsdag til torsdag. Onsdag er CD12 og pleier ofte å få eggløsning den dagen, men kan variere litt. Burde jeg da prøve at vi får til akselegging på morgenen CD12, og kan det holde dersom eggløsning blir på CD13 istedet for CD12? Føler meg alltid som et nervevrak når eggløsning nærmer seg og noe uventet dukker opp.
Jeg er ingen ekspert, men tenker kjør på hvis mulig før han reiser! Jeg leste om en som hadde lagt inn aksjer 3 dager før EL her på en annen IKM gruppe og fikk positiv G-test, så tror absolutt det kan holde.Kanskje jeg overdramatiserer dette, men kjæresten skal på jobseminar fra onsdag til torsdag. Onsdag er CD12 og pleier ofte å få eggløsning den dagen, men kan variere litt. Burde jeg da prøve at vi får til akselegging på morgenen CD12, og kan det holde dersom eggløsning blir på CD13 istedet for CD12? Føler meg alltid som et nervevrak når eggløsning nærmer seg og noe uventet dukker opp.
Takk Så trist å høre om MA.
Er første gang jeg er med i dette forumet, så ny jeg også. Og jeg er ganske utålmodig av meg selv haha.. Første gang jeg skal prøve EL-tester denne runden, og graviditetstester er også kjøpt inn haha!
Ser vi har lik IKM. Satse på at det sitter for oss begge denne runden!
Jeg er ikke noe ekspert og driver fremdeles å prøver meg frem. Jeg har stort sett EL på CD13. Jeg begynner å teste sånn rundt CD8 eller 9... da tester jeg en gang for dagen. Rundt CD11 så tester jeg to ganger for dagen... har hendt jeg har testet 3 ganger på CD13 bare for å ikke miste toppen. Hadde det vært større usikkerhet om EL hadde jeg nok utvidet testeperioden med noen dager. Sånn som nå når jeg akkurat har gått gjennom en spontanabort så begynte jeg testingen på CD5... men det var litt for å se at den sank først siden den reagerer på HCG. Gidder ikke å kaste bort graviditetstester på det.Hvor tidlig pleier dere å starte el-testingen? Og når på dagen bør man gjøre det/evt hvor mange ganger om dagen?
Var jo 30 i en pakke, føler det var sjukt mange men har ikke peiling på hvor mange man skal bruke haha.
Har jo aldri testet før så vet ikke hvor nøyaktig appen er, men når ville dere startet her:
Vis vedlegget 425026
Sorry for newbie spm. Håper noen har mulighet å gi et par tips
Ups, så nå at el var i uke 5, ikm er ikke før uke 7! Hehe, trenger ikke å skrive meg opp likevelVil gjerne slenge meg på! Fikk TR idag, nytt nederlag, men har troa på neste periode
Martyparty99 - 24 -B2 -pp6 (2SA før barn nr 1) - el ca 31/01 - ikm 13.02
Tusen takk for svar! Jeg prøvde en i går allerede jeg haha. Ble lav på den men nå føler jeg at jeg har litt mer kontroll så det hjelper!Jeg er ikke noe ekspert og driver fremdeles å prøver meg frem. Jeg har stort sett EL på CD13. Jeg begynner å teste sånn rundt CD8 eller 9... da tester jeg en gang for dagen. Rundt CD11 så tester jeg to ganger for dagen... har hendt jeg har testet 3 ganger på CD13 bare for å ikke miste toppen. Hadde det vært større usikkerhet om EL hadde jeg nok utvidet testeperioden med noen dager. Sånn som nå når jeg akkurat har gått gjennom en spontanabort så begynte jeg testingen på CD5... men det var litt for å se at den sank først siden den reagerer på HCG. Gidder ikke å kaste bort graviditetstester på det.