IKM uke 48

Jeg vet at man kan variere litt på styrkene i testene gjennom dagen! Så ville tatt flere i løpet av dagen :) når ca skal du ha eggløsning? min har også blinka siden fredag! Men plutselig vil den bli fast :) når jeg tok ut stripset så jeg at den var svakere enn på morningen i går :banghead: men jeg tror den kommer seg løpet av morgendagen :) vi har uansett sex hver dag så må jo klaffe en av dagene:p jeg har skikkelig smerter i dag og med detta slimet så kjenner jeg at det kan stemme med eggløsning om tre dager :) jeg tester igjen i kveld :)

Er ikke sikker på når eggløsning skal være ca, er på CD 59:wacky: Var til gyn onsdag og fikk da beskjed om at eggløsning var rett rundt hjørnet, da egget kunne måles til ca 14mm
 
Fortsatt veldig sterk el test, men den er synkende! Har også hatt intense smerter til og fra i noen timer :wacky: Så teller idag som el, og 1 dpo i morgen:happy:
Bare legge inn noen aksjer ikveld og da, om mannen ikke er vrien:hilarious:

Edit; satte otrivelle i går (5 klikk) det er vel kanskje den som tuller litt til testresultatet :)
 
Last edited:
Det får’n si. Brått ble jeg veldig fornøyd med å ha lurt mannen til sengs, selv om jeg er litt redd for at det ble denne månedens eneste forsøk. Tok en el-test nettopp og den ble positiv gitt!

på bildet sammen med morgenens (tørre) test.

Edit: fast smilefjes på cb også. :)
 

Vedlegg

  • B8CD0DBE-C69B-45E8-AE0A-F1AA1F885D80.jpeg
    B8CD0DBE-C69B-45E8-AE0A-F1AA1F885D80.jpeg
    17,1 KB · Visninger: 61
Det får’n si. Brått ble jeg veldig fornøyd med å ha lurt mannen til sengs, selv om jeg er litt redd for at det ble denne månedens eneste forsøk. Tok en el-test nettopp og den ble positiv gitt!

på bildet sammen med morgenens (tørre) test.

Edit: fast smilefjes på cb også. :)

Godt du fikk lurt han med på riktig tidspunkt da :D
 
Fortsatt positiv el-test, håper på å få lagt inn flere aksjer i dag.
 
Venter på el her. Begynte å ta solvipect i går, fysj det smakte vondt :pukeSå blir det babyklister i tillegg når el-testene er positive:happy:
 
Venter på el her. Begynte å ta solvipect i går, fysj det smakte vondt :pukeSå blir det babyklister i tillegg når el-testene er positive:happy:

psst.. du kan ta solvipect i tablettform, smaker ingenting og blir mindre søl i veska:wacky:
Effekten er lik.
 
psst.. du kan ta solvipect i tablettform, smaker ingenting og blir mindre søl i veska:wacky:
Effekten er lik.

:eek::eek: Hvorfor har ingen sagt det før?? Har lest utallige tråder om solvipect, men ingen nevner tabletter:wideyed:
 
Jeg regner meg som 4 dpo i dag. Men samtidig er jeg veldig usikker på hele denne pp, da jeg ikke er helt enig med meg selv ang eggløsningstesten. Tidlig El denne perioden hvis det slapp noe egg.
Dårlig følelse, men vi får se..

i skrivende stund har jeg vondt nederst i symfysen..
 

:eek::eek: Hvorfor har ingen sagt det før?? Har lest utallige tråder om solvipect, men ingen nevner tabletter:wideyed:

ah, jeg mener såklart BISOLVON tabletter..! :facepalm: , men, de er slimløsende akkurat som Solvipect. Brukte de pp’en jeg ble gravid med lillemann i fjor,-så har absolutt troa!
 
Venter på el her. Begynte å ta solvipect i går, fysj det smakte vondt :pukeSå blir det babyklister i tillegg når el-testene er positive:happy:
Tatt solvipect siden tr slutt jeg :hilarious: Og grapefruktjuice :D syns hostesaften smaker godt nå :hilarious: venter på eggløsning om et par dager! Men syns testene er forferdelig svake! Så vi får se hva cb digital sier om noen dager om jeg i det hele tatt får fast smilefjes! Hatt blinkende siden fredag :banghead:
 
Hvor mange her har ikke fått positiv el-test? Jeg er passe ny på el-testingen og blir egentlig ikke klok på testene, Men dersom test-streken skal bli like sterk eller sterkere enn kontrollstreken har ikke det skjedd hos meg enda. Hadde en Ma i begynnelsen oktober og er derfor redd syklusen min er litt på bærtur enda. Hvor sendt er det vanlig å ha el? Jeg har vanligvis en 27-dagers syklus
 
Hvor mange her har ikke fått positiv el-test? Jeg er passe ny på el-testingen og blir egentlig ikke klok på testene, Men dersom test-streken skal bli like sterk eller sterkere enn kontrollstreken har ikke det skjedd hos meg enda. Hadde en Ma i begynnelsen oktober og er derfor redd syklusen min er litt på bærtur enda. Hvor sendt er det vanlig å ha el? Jeg har vanligvis en 27-dagers syklus
Eggløsning er vel på ca CD 12, 13 eller 14! Varierer i forhold til sykluslengden! Kan jo bruke appen Flo om du ikke bruker noe? Så har du en liten oversikt? :D:shy:
 
Hvor mange her har ikke fått positiv el-test? Jeg er passe ny på el-testingen og blir egentlig ikke klok på testene, Men dersom test-streken skal bli like sterk eller sterkere enn kontrollstreken har ikke det skjedd hos meg enda. Hadde en Ma i begynnelsen oktober og er derfor redd syklusen min er litt på bærtur enda. Hvor sendt er det vanlig å ha el? Jeg har vanligvis en 27-dagers syklus
Jeg har ikke fått positiv ennå. Har hatt 30 dagers syklus i det siste. Hadde MA i juni. Da fikk jeg en 50 dagers syklus etterpå. Jeg har alltid el når jeg har testet.
 
Hvor mange her har ikke fått positiv el-test? Jeg er passe ny på el-testingen og blir egentlig ikke klok på testene, Men dersom test-streken skal bli like sterk eller sterkere enn kontrollstreken har ikke det skjedd hos meg enda. Hadde en Ma i begynnelsen oktober og er derfor redd syklusen min er litt på bærtur enda. Hvor sendt er det vanlig å ha el? Jeg har vanligvis en 27-dagers syklus
Jeg har ikke fått positiv test enda :sorry: Testen er utrolig svak.. var sterkere i helga :sorry: Jeg er redd jeg ikke får EL! Er på CD16 i dag. Andre runde med Letrozol(fremkaller eggløsning). I forrige PP(første runde med Letrozol) fikk jeg positiv EL test på CD17. Sterk på CD16. Så dette ser dårlig ut synes jeg :arghh:
 
Kjenner at det jobbes her. Vondt i underliv og korsrygg, skulle tro mensen var på vei. o_O
 
Sterke EL-smerter i hele dag, antar at eggløsning har vært ila dagen/skjer ila natten. Aksjer er lagt inn, så nå begynner det kjedeligste. Dpo-land....
 
Back
Topp