IKM uke 48

Ehh javel?? Jeg fikk egentlig nesten helt positiv test på cd16. Nå er jeg CD23, fikk plutselig vondt i magen og tar denne:

cd23.jpg


Myk og lav livmortapp, men ingen el-slim?? Er masse utflod da, men ikke gjennomsiktig slim.
 
Ehh javel?? Jeg fikk egentlig nesten helt positiv test på cd16. Nå er jeg CD23, fikk plutselig vondt i magen og tar denne:

Vis vedlegget 312288

Myk og lav livmortapp, men ingen el-slim?? Er masse utflod da, men ikke gjennomsiktig slim.
Helt klart positiv i alle fall :)
 
Jeg har hatt ustabile sykluser, men de har blitt kortere i løpet av året ved hjelp av medisiner og vektnedgang. Denne syklusen prøver jeg dobbel dose Letrozol, så det er nok den som klusser med systemet.

Morsomt med fest uansett. :) Jeg var på jobbseminar rett etter at jeg fikk positiv test i august. Allierte meg med et par gode venninner på jobben, hun ene årna bl.a alkoholfri øl til meg. Ingen mistenkte noen ting (bortsett fra ei som jeg står veldig nær, og som vet at vi har slitt fælt med å bli gravid, men hun fikk vite det raskt uansett :p).

er kjedelig med lange sykluser. Men det ser jo ut som om hjelpen du får og den gode jobben du gjør i forhold til livsstilsendringer osv gir resultater ❤️ Det er bra jobba! Selv har jeg type 1 diabetes og er overvektig fra før av og det hjelper ikke på å sette høye doser med insulin som gjør vektnedgang veldig vansklig:banghead: men får gjøre det beste ut av det:D har jo blitt gravid en gang før for tre år siden. Men da tok jeg frivillig abort :facepalm: nå er jeg jo tre år eldre å man har jo ikke all verdens av egg når man er utti 30 åra så. Men kroppen har jo villet ha barn før så hvorfor ikke igjen? Men nå med en annen mann så vet jo ikkw hvordan det står til med svømmerne hans:playful::facepalm: vi får vente å se om det klaffer:D
 
El i dag:p right on time ❤️ Da er det bare siste innspurt i dag! Godt det er helg snart:hilarious:
 

Vedlegg

  • 66583731-E754-4EB9-9D1A-7C39D6D73391.jpeg
    66583731-E754-4EB9-9D1A-7C39D6D73391.jpeg
    42,5 KB · Visninger: 55
El-smerter på dag 3... Og jeg som trodde det var over etter dag 1! Var riktignok mye sterkere første dagen, men kjente litt svakt til og fra igår, og kjenner litt idag også. Så da vet jeg ikke om egget har sluppet enda. Jeg var jo liksom 2 dpo! :rolleyes:
 
Skulle egentlig ha hatt positiv el-test i går og i dag, og så negativ og el i morgen. Ser ut for at el er litt forsinket, mulig jeg må hoppe over på ikm uke 49 hvis ikke el kommer i helga :nailbiting: Syns det begynner å bli litt el slim da o_O
 

Vedlegg

  • IMG_20191115_114039.jpg
    IMG_20191115_114039.jpg
    17,2 KB · Visninger: 51
Masse EL slim :eek: Såå happy! Er denne negativ? Like sterk?
 

Vedlegg

  • 6C81FB83-9774-4DEB-A380-2183BCEBAE3F.jpeg
    6C81FB83-9774-4DEB-A380-2183BCEBAE3F.jpeg
    35,6 KB · Visninger: 63
  • 0FE625A0-4CFA-4F1E-BF6E-9927457C6FF9.jpeg
    0FE625A0-4CFA-4F1E-BF6E-9927457C6FF9.jpeg
    39,5 KB · Visninger: 63
Skulle egentlig ha hatt positiv el-test i går og i dag, og så negativ og el i morgen. Ser ut for at el er litt forsinket, mulig jeg må hoppe over på ikm uke 49 hvis ikke el kommer i helga :nailbiting: Syns det begynner å bli litt el slim da o_O
Plutselig er den positiv :) du får bare rope ut om du må flyttes
 
Hadde eggløsning tidlig mandag og idag var rosa/rød utflod på papiret.. Veit det er veldig tidlig for at egget har festa seg, men starter jo å tenke i de baner likevell :wacky: Kan jo alltids stamme fra sex med typen kvelden før, meen det har ikke skjedd tidligere :wacky:
 
4 dpo, og julebord i morgen!
Jeg er litt usikker på om jeg skal drikke eller ikke. Det er jo nå snart et evt. Egg skao feste seg, vil det gjøre en forskjell å la være?
Jeg har alltid tenkt at jeg ikke skal sette livet på vent, og sist jeg ble gravid, drakk jeg jo 7 dpo:rolleyes:
Tenkom jeg hadde satt livet på vent i 2 år, og mistet så mye morro pga det!
Vurderer likevel å droppe alkoholen, eller drikke Litt i starten for å gå over på alkoholfri drikke!æ utover kvelden!
Ikke kett det her :wacky: hva hadde dere gjort?
Vet det er mange delte meninger!:)
 
4 dpo, og julebord i morgen!
Jeg er litt usikker på om jeg skal drikke eller ikke. Det er jo nå snart et evt. Egg skao feste seg, vil det gjøre en forskjell å la være?
Jeg har alltid tenkt at jeg ikke skal sette livet på vent, og sist jeg ble gravid, drakk jeg jo 7 dpo:rolleyes:
Tenkom jeg hadde satt livet på vent i 2 år, og mistet så mye morro pga det!
Vurderer likevel å droppe alkoholen, eller drikke Litt i starten for å gå over på alkoholfri drikke!æ utover kvelden!
Ikke kett det her :wacky: hva hadde dere gjort?
Vet det er mange delte meninger!:)
Hadde drukket. drikker sjeldent så mye uansett :)
 
4 dpo og dagene går såååååå sakte:hilarious:
Har murringer og forkjølelsessymptomer så er noe som skjer hvertfall(før pstav lå jeg rett ut med masse feber i halvannen uke før mens hver måned:hungover: heldigvis ikke så ille nå) er så glad for å ha syklus igjen og første eggløsning siden sa i juli:shy::dummy1:
 
Back
Topp