IKM uke 48

Endelig:happy:
 

Vedlegg

  • 030A4FD2-1FBC-44AB-AB59-33E570994F9A.jpeg
    030A4FD2-1FBC-44AB-AB59-33E570994F9A.jpeg
    10,8 KB · Visninger: 49
Ingen el-smerter så langt idag, så da håper jeg den var igår/natt slik som jeg har antatt. Forrige pp hadde jeg el-smerter av og på i 4 dager, håper jeg er tilbake i riktig gjenge nå med smerter bare en dag, for da jeg vet når El faktisk er. :p 1 DPO idag! Let the waiting game begin.
 
Hvor mange her har ikke fått positiv el-test? Jeg er passe ny på el-testingen og blir egentlig ikke klok på testene, Men dersom test-streken skal bli like sterk eller sterkere enn kontrollstreken har ikke det skjedd hos meg enda. Hadde en Ma i begynnelsen oktober og er derfor redd syklusen min er litt på bærtur enda. Hvor sendt er det vanlig å ha el? Jeg har vanligvis en 27-dagers syklus
Litt til og fra om jeg får positiv el test. Ikke hatt det denne pp. Bare svake tester. Tror likevel jeg kan ha hatt det, at jeg bare ikke har testet på riktig tidspunkt. Har hatt el smerter, så veldig å stole på koppen fremfor testene :)
 
Da tror jeg nesten testen er positiv❤️ Glemte å putte oppi cb testen så må vente til jeg må tisse igjen å håpe på fast smilefjes❤️ Så da må vi få lagt inn litt aksjer i dag også:hilarious:
 

Vedlegg

  • 953379C6-E048-460F-B622-A0F6A7F779A7.jpeg
    953379C6-E048-460F-B622-A0F6A7F779A7.jpeg
    15,9 KB · Visninger: 38
Noen som vet når man skal begynne på wild yam? Kjøpte en pakke på helsekosten nå :) hørt om så mange som ble gravide da de gikk på det:p så jeg måååå prøve!!! :facepalm:
 
Hvordan vil dere tolke strekene på disse? De er tatt med ca 3 min mellom, den nederste først.
 

Vedlegg

  • 607D6E8E-C342-477E-A3B7-9355E5113F0C.jpeg
    607D6E8E-C342-477E-A3B7-9355E5113F0C.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 34
Hvordan vil dere tolke strekene på disse? De er tatt med ca 3 min mellom, den nederste først.
Ville tolka de som positive❤️ Ta en test igjen i kveld så er nok test streken sterkere enn kontrollstreken! :D
 
Jeg vil at de skal være negative. :hilarious: Tester igjen i kveld uansett. :p
Åååååja:p da kan det hende at de er negative i kveld eller i morgen:facepalm: når fikk du første positive??? Du har sikkert posta det før:facepalm:
 
Åååååja:p da kan det hende at de er negative i kveld eller i morgen:facepalm: når fikk du første positive??? Du har sikkert posta det før:facepalm:
Fikk første positive på tirsdag. Da gikk den fra nesten usynlig strek til knallpositiv på få timer. o_O Nå kan den godt bli negativ, syns jeg.
 
Fikk første positive på tirsdag. Da gikk den fra nesten usynlig strek til knallpositiv på få timer. o_O Nå kan den godt bli negativ, syns jeg.
Såppas ja! Når jeg har fått positiv pleier de å bli negative dagen etter! :shy: Har alltid eggløsning på CD 14 og det er jo i morgen også får jeg mensen 14 dager etter det:hilarious: har så veldig stabil syklus det slår aldri feil på 28 dager! Skal ta en eltest sjæl fremover for å følge med! Så blir spennende de neste 2 ukene :) det som er litt morsomt er at jeg har invitert til bursdagsfest på ikm! Enten drikker jeg meg kjempe full, eller så blir det å kjøpe alkoholfri vin å helle oppi en flaske med vin med alko:p:D
 
Såppas ja! Når jeg har fått positiv pleier de å bli negative dagen etter! :shy: Har alltid eggløsning på CD 14 og det er jo i morgen også får jeg mensen 14 dager etter det:hilarious: har så veldig stabil syklus det slår aldri feil på 28 dager! Skal ta en eltest sjæl fremover for å følge med! Så blir spennende de neste 2 ukene :) det som er litt morsomt er at jeg har invitert til bursdagsfest på ikm! Enten drikker jeg meg kjempe full, eller så blir det å kjøpe alkoholfri vin å helle oppi en flaske med vin med alko:p:D
Jeg har hatt ustabile sykluser, men de har blitt kortere i løpet av året ved hjelp av medisiner og vektnedgang. Denne syklusen prøver jeg dobbel dose Letrozol, så det er nok den som klusser med systemet.

Morsomt med fest uansett. :) Jeg var på jobbseminar rett etter at jeg fikk positiv test i august. Allierte meg med et par gode venninner på jobben, hun ene årna bl.a alkoholfri øl til meg. Ingen mistenkte noen ting (bortsett fra ei som jeg står veldig nær, og som vet at vi har slitt fælt med å bli gravid, men hun fikk vite det raskt uansett :p).
 
Hvordan vil dere tolke strekene på disse? De er tatt med ca 3 min mellom, den nederste først.

den nederste ser jeg som negativ, den øverste positiv
 
den nederste ser jeg som negativ, den øverste positiv
Jammen godt kroppen er lett å forstå seg på. o_O:rolleyes:

Edit: klart negativ test nå. IKM neste!

(Jeg kompenserer tydeligvis med at jeg ikke bruker g-tester før ikm med å ta 5 el-tester på samme dag. :hilarious:)
 
Last edited:
Back
Topp