IKM uke 48

Aurelia94 - 25 år - pp1- b3- El 12-15.11-ikm ca 30.11

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke de testene her ‍♀️ dårlig bilde men nederste er fra idag dpo 15-17 ca og sterkere strek i virkeligheten enn på bilde.
Tok digital på tirsdag den 26. Og idag den 1.des der begge var negative. Men 2 streker når jeg demonterte de, men har lest at de alltid har 2 streker på de og at man ikke skal demontere de
 

Vedlegg

  • Screenshot_20191201-122632.png
    Screenshot_20191201-122632.png
    132,3 KB · Visninger: 139
Last edited:
Kortvarig glede:( Sterke smerter i natt og en del blod. Fremdeles positive strimmel-tester, både med 10 og 25 i følsomhet, men negativ digital...Synes testene fra idag (de øverste på hvert bilde) er hakket svakere sammenliknet med de fra i går. Det må vel være en SA? Hva gjør jeg nå?:anyone
Da er det nok en kjemisk abort og du vil få mensen. Klem ❤️
 
14DPO, negativ test. Babyklister bestilt :bag:
 
Jeg tok en test som var svakt positiv og rosa når jeg sto opp. Noen timer senere tok jeg en rfsu-tidligtest som var negativ. Er det over og ut?
 
Foreløpig 15.78% som har blitt gravide denne uka :rolleyes: det er dårlig odds :blackeye:
 
Jeg tok en test som var svakt positiv og rosa når jeg sto opp. Noen timer senere tok jeg en rfsu-tidligtest som var negativ. Er det over og ut?
Ta en ny i morgen tidlig eller etter et par dager :)
 
Er det mulig å få positiv en dag, negativ neste og positiv. Igjen etter det?
du tok disse samme dag? For da kan urinen være for utvannet på dagen :) kan også være kjemisk..
 
Foreløpig 15.78% som har blitt gravide denne uka :rolleyes: det er dårlig odds :blackeye:
Kjedelig at det ikke gikk for så mange denne gangen, men satser på mange gravide neste pp:happy: Jeg vet foreløpig ikke om jeg er gravid eller ikke enda. Var hos legen idag pga smerter og blødninger etter positiv test i helga. Livmorhalsen var lukket og jeg fikk målt hcg. Ny måling igjen på onsdag, så får vi se...
 
Back
Topp