Tidligst tirsdag eller onsdag, jeg orker ikke bli skuffa eller være redd for kjemiskOooo spennende!! Når tenker du å teste?
Også blir det ikke da såå lenge å vente på blodprøve!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidligst tirsdag eller onsdag, jeg orker ikke bli skuffa eller være redd for kjemiskOooo spennende!! Når tenker du å teste?
Også blir det ikke da såå lenge å vente på blodprøve!Der er den en strek ja!Omg dere.. jeg ser en skygge. Mer enn jeg har sett de siste dagene etter hcg var ute av kroppen siden sist runddans
Pliiiiis ikke bare vær en skygge og pliiis bli sterkere!! Ny test ryker i ettermiddag, nå må jeg drikke lite og tisse minimalt i dagtempen sank litt igjen i dag, men det gjorde den faktisk dagen før positiv test i sommer også
Vis vedlegget 474521
Åå spennende! Legg ut bildeGikk i dusjen, og måtte jo se på testen igjen etterpå! Der var det en ultra svak strek! Det var 20 min etter den ble tatt så den teller jo ikke, så tenker skygge men samtidig godt å få noe å følge med på

Det må jo være en start! SpennendeSå lang tid tok det før jeg klarte å klemme ut 10 dråper til..dette må jo være starten på noe
Vis vedlegget 474530

da er du utrolig utholden! beundrer deg for det5dpo og kjenner at testene i skuffen dirrer nåmen jeg hadde sen implantasjon med første graviditet også, så jeg prøver å holde meg til ikm
Jeg prøvde en syklus å vente til hvert fall etter 10 dpo, men sprakk lenge før det 
Det ser absolutt slik ut jaSå lang tid tok det før jeg klarte å klemme ut 10 dråper til..dette må jo være starten på noe
Vis vedlegget 474530

Ooooo spennende!! Blir spennende med neste testGikk i dusjen, og måtte jo se på testen igjen etterpå! Der var det en ultra svak strek! Det var 20 min etter den ble tatt så den teller jo ikke, så tenker skygge men samtidig godt å få noe å følge med på

Jaa!!! Positiv!!Så lang tid tok det før jeg klarte å klemme ut 10 dråper til..dette må jo være starten på noe
Vis vedlegget 474530

Jeg har faktisk aldri hatt en ambisjon om å vente hahada er du utrolig utholden! beundrer deg for detJeg prøvde en syklus å vente til hvert fall etter 10 dpo, men sprakk lenge før det
![]()
Heller det å bruke maks 2 tester om dagen slik at jeg holder meg til sånn 20 tester totalt 
Nåja vi får nå se hvor utholden jeg erda er du utrolig utholden! beundrer deg for detJeg prøvde en syklus å vente til hvert fall etter 10 dpo, men sprakk lenge før det
![]()

Det er behagelig å gå på do uten å måtte drive og vente 5 min på testresultater da5dpo og kjenner at testene i skuffen dirrer nåmen jeg hadde sen implantasjon med første graviditet også, så jeg prøver å holde meg til ikm

Ja det er det, men jeg elsker å teste og lure på om jeg skimter noe… så jeg får nå se hvor langt jeg kommerDet er behagelig å gå på do uten å måtte drive og vente 5 min på testresultater da![]()

De sier jo at man skal være ekstra fertil rett etter en abortåhh nå er jeg svett, og livredd, og glad og spent!! tenk om kroppen lurer meg nå![]()
![]()
Virker som det stemmer for deg!! 
Men tenk om ikke? Håper det beste for degåhh nå er jeg svett, og livredd, og glad og spent!! tenk om kroppen lurer meg nå![]()
![]()

Ja, det stemte jo sist også! Med kjemisk første eggløsning etter aborten, og ble gravid eggløsningen som kom da etter første mensDe sier jo at man skal være ekstra fertil rett etter en abortVirker som det stemmer for deg!!
![]()

håper at alle gode ting er 3 nå! hvis dette er et lite embryo som har funnet plassen sin i livmor håper jeg den denne gangen har kommet for å bliMen tenk om ikke? Håper det beste for deg![]()