Ååh. Krysser alt som kan krysses!åhh nå er jeg svett, og livredd, og glad og spent!! tenk om kroppen lurer meg nå![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh. Krysser alt som kan krysses!åhh nå er jeg svett, og livredd, og glad og spent!! tenk om kroppen lurer meg nå![]()
![]()
Herlighet Heffalomp, så spennendeSå lang tid tok det før jeg klarte å klemme ut 10 dråper til..dette må jo være starten på noe
Vis vedlegget 474530
Måtte dette utvikle seg 
Du!! Blir kanskje førstemann i august termin gruppen??? Spennende å få være helt i starten av gruppen dahåper at alle gode ting er 3 nå! hvis dette er et lite embryo som har funnet plassen sin i livmor håper jeg den denne gangen har kommet for å bli![]()
- 40 - B2 - PP9 (PP5 SA og PP8 MA) - EL 25/11 - IKM 07/12altfor spennende!! krysser alt jeg har nåHerlighet Heffalomp, så spennende![]()
Måtte dette utvikle seg
![]()

hjelpes jaDu!! Blir kanskje førstemann i august termin gruppen??? Spennende å få være helt i starten av gruppen da
Du har da termin... 8. August?
vetdu, jeg er litt usikker på termin egentlig
ut i fra første blødningsdag etter aborten vil terminen være 03.08, men jeg fikk jo senere eggløsning enn antatt, så termin ut i fra unnfangelse og eggløsning er 08.08. Jeg tenker at jeg må regne fra eggløsningsdagen med tanke på tidlige ultralyder osv, ellers blir jeg fort skuffa
Hvis dette er en spire er jeg 3+1 i dag 
jeg har veldig lyst til å se et litt mørkere felt foran der og tror jeg klarer å vri hjernen til å se noeÅ der har jeg fått oppheng. Send hjelp![]()

bli gjerne med kjære deg! håper syklusen din kommer som en klokkeHei. Kan jeg henge litt med dere? Ut ifra vanlig syklus havner jeg her, men kan være at EL og TR kommer senere etter MA.
Håpefull- 40 - B2 - PP9 (PP5 SA og PP8 MA) - EL 25/11 - IKM 07/12

Ja, det er det keg er usikker på ogsåjeg har veldig lyst til å se et litt mørkere felt foran der og tror jeg klarer å vri hjernen til å se noe![]()

Fra når egget fester seg til livmor tar det som regel 2-3 dager før du kan få utslag på en tidligtestNoen som vet hvor lang tid det normalt sett tar fra implantasjon til man har nok hcg til positiv test?![]()

Syns det er et litt mørkere felt der jaÅ der har jeg fått oppheng. Send hjelp![]()

2-3 dagerNoen som vet hvor lang tid det normalt sett tar fra implantasjon til man har nok hcg til positiv test?![]()

Selvfølgelig kan du detHei. Kan jeg henge litt med dere? Ut ifra vanlig syklus havner jeg her, men kan være at EL og TR kommer senere etter MA.
Håpefull- 40 - B2 - PP9 (PP5 SA og PP8 MA) - EL 25/11 - IKM 07/12
Jeg også trengte å komme meg inn i en ikm uke raskest mulig, så måtte jeg bare bytte litt gruppe etterhvert. Det betyr bare at man egentlig er i flere grupper om gangen da 
Er du så flink du da. Jeg kan fort ta fire tester på 8dpoJeg har faktisk aldri hatt en ambisjon om å vente hahaHeller det å bruke maks 2 tester om dagen slik at jeg holder meg til sånn 20 tester totalt
![]()

Hvis jeg skimter noe på den så går det jo en test til da i et annet merke heheEr du så flink du da. Jeg kan fort ta fire tester på 8dpo![]()

Fra når egget fester seg til livmor tar det som regel 2-3 dager før du kan få utslag på en tidligtestDet jeg har klart å lese meg frem til ihvertfall
![]()
Takk for svar, begge to! Hadde noen rare smerter i natt, og jeg er 7 dpo i dag så det kaaaan jo ha vært litt tidlige festesmerter. Opplevde det samme i forrige pp på 8 dpo, og da tror jeg det faktisk var festesmerter, for da fikk jeg svakt positive tester fra 10 dpo og 1-2 uker på digital. Det var dessverre kjemisk.2-3 dagerHar hatt EL blødning noen sykluser og søkt litt opp på det før
![]()
Jeg og krysser alt for degaltfor spennende!! krysser alt jeg har nå![]()