IKM uke 48 og 49

Å der har jeg fått oppheng. Send hjelp :woot::hilarious:

Vedlegg

• 20251120_122915.jpg
    20251120_122915.jpg
    99,7 KB · Visninger: 63
Du!! Blir kanskje førstemann i august termin gruppen??? Spennende å få være helt i starten av gruppen da :nailbiting:
Du har da termin... 8. August?
hjelpes ja :nailbiting: vetdu, jeg er litt usikker på termin egentlig :hilarious: ut i fra første blødningsdag etter aborten vil terminen være 03.08, men jeg fikk jo senere eggløsning enn antatt, så termin ut i fra unnfangelse og eggløsning er 08.08. Jeg tenker at jeg må regne fra eggløsningsdagen med tanke på tidlige ultralyder osv, ellers blir jeg fort skuffa :smiley-ashamed004 Hvis dette er en spire er jeg 3+1 i dag :love017

Hei. Kan jeg henge litt med dere? Ut ifra vanlig syklus havner jeg her, men kan være at EL og TR kommer senere etter MA.

Håpefull:Heartred - 40 - B2 - PP9 (PP5 SA og PP8 MA) - EL 25/11 - IKM 07/12
Selvfølgelig kan du det :hello2 Jeg også trengte å komme meg inn i en ikm uke raskest mulig, så måtte jeg bare bytte litt gruppe etterhvert. Det betyr bare at man egentlig er i flere grupper om gangen da :happy:

Tror dere jeg har gått glipp av LH toppen min? Igjen... :dead:

Vedlegg

• Screenshot_20251120_140345_Premom.jpg
    Screenshot_20251120_140345_Premom.jpg
    204,4 KB · Visninger: 38
Fra når egget fester seg til livmor tar det som regel 2-3 dager før du kan få utslag på en tidligtest :) Det jeg har klart å lese meg frem til ihvertfall :joyful:
2-3 dager :) Har hatt EL blødning noen sykluser og søkt litt opp på det før :happy:
Takk for svar, begge to! Hadde noen rare smerter i natt, og jeg er 7 dpo i dag så det kaaaan jo ha vært litt tidlige festesmerter. Opplevde det samme i forrige pp på 8 dpo, og da tror jeg det faktisk var festesmerter, for da fikk jeg svakt positive tester fra 10 dpo og 1-2 uker på digital. Det var dessverre kjemisk.

Hadde uansett tenkt til å drøye med test til søndag når jeg er 10 dpo, og det blir jo «riktig» ut i fra det dere sier :)

Back
Topp