IKM uke 48 og 49

Omg dere.. jeg ser en skygge. Mer enn jeg har sett de siste dagene etter hcg var ute av kroppen siden sist runddans :nailbiting:
Pliiiiis ikke bare vær en skygge og pliiis bli sterkere!! Ny test ryker i ettermiddag, nå må jeg drikke lite og tisse minimalt i dag :bag: tempen sank litt igjen i dag, men det gjorde den faktisk dagen før positiv test i sommer også :bored::pompus:

Vis vedlegget 474521
Der er den en strek ja!

Gikk i dusjen, og måtte jo se på testen igjen etterpå! Der var det en ultra svak strek! Det var 20 min etter den ble tatt så den teller jo ikke, så tenker skygge men samtidig godt å få noe å følge med på

Gikk i dusjen, og måtte jo se på testen igjen etterpå! Der var det en ultra svak strek! Det var 20 min etter den ble tatt så den teller jo ikke, så tenker skygge men samtidig godt å få noe å følge med på
Åå spennende! Legg ut bilde :nailbiting:

Så lang tid tok det før jeg klarte å klemme ut 10 dråper til.. :smiley-ashamed004 dette må jo være starten på noe :shy::nailbiting::smiley-bounce012
IMG_3769.jpeg

5dpo og kjenner at testene i skuffen dirrer nå :nailbiting: men jeg hadde sen implantasjon med første graviditet også, så jeg prøver å holde meg til ikm
da er du utrolig utholden! beundrer deg for det :joyful: Jeg prøvde en syklus å vente til hvert fall etter 10 dpo, men sprakk lenge før det :smiley-ashamed004

Ooooo spennende!! Blir spennende med neste test :nailbiting:

Back
Topp