IKM uke 48 og 49

Blenda her.
Test game is on :cool: si farvel til heffalomp, og hallo til testetøsa :cool14
IMG_3763.jpeg

Her stiger fortsatt temperaturen, og jeg synes dagene går megasakte:dead: Jeg er så spent på å teste denne runden.
Da @Kine 95 startet gruppen tenkte jeg «digg, jeg er blant de første som kan teste», men så ble det senere EL:hilarious:

Vis vedlegget 474493
Haha jaaa det beste er å være tidlig ute! Da har man et så stort support team. Med en gang man kommer seg litt utti uken så faller flere og flere i fra, og plutselig er det ikke så mange igjen til å heie på de siste :smiley-ashamed004

Disse dpo dagene går så tregt :arghh::arghh:

I morgen skal jeg handle noen kurver til å gjemme litt kosttilskudd og tester inne på rommet i stedet for på badet og kjøkkenet. Ser for meg at mamma kan finne på å åpne skaper :hilarious:
Det høres ut som min mor også! Gjemmer alt bare hun er innafor døren :laughing025

Det betyr egentlig at Fertilityfriend synes det er en unormalt temp :smiley-ashamed004 Men det er mange som har høye hopp, så hvis du fortsetter å ha temperaturer oppi samme område de neste dagene også så forsvinner nok diamanten og blir til en blå dott igjen. Hadde også en rød diamant rett før EL som forsvant når temperaturen ga mening :)
Haha okeida :hilarious: Ikke barebare å forstå seg på denne fertilityfriend appen :facepalm: Jeg trooor jeg pleier å være ganske merkbart varmere i lutealfasen. Nok til at mannen legger merke til det på nettene iallefall. Så skal ikke se vekk ifra at hoppet kan stemme. Eneste forskjellen var at jeg sovna med ullsokker på i natt, men skal ikke tro det har så mye å si for kjernetemperatur.

Haha okeida :hilarious: Ikke barebare å forstå seg på denne fertilityfriend appen :facepalm: Jeg trooor jeg pleier å være ganske merkbart varmere i lutealfasen. Nok til at mannen legger merke til det på nettene iallefall. Så skal ikke se vekk ifra at hoppet kan stemme. Eneste forskjellen var at jeg sovna med ullsokker på i natt, men skal ikke tro det har så mye å si for kjernetemperatur.
Jeg sover både over og under dyna og har ganske jevn temp, så tror heller ikke ullsokker har aller mest å si :hilarious: Men kanskje det har noe å si for deg men ikke meg, man er så ulike. Så mange faktorer som spiller inn :confused005

Når testentrangen begynner å bli så sterk at jeg prøver å overbevise meg selv at jeg er jo snart 7 DPO så kanskje allerede 7 døgn etter eggløsning (pga det er kveld). Urelevant info her men rart hva som hjelper å skrive.
Kjenner litt for godt til det. Er 9dpo og har gått gjennom 10 tester :oops: har funnet ut at nå må jeg ha en pause, går innpå en når det er negativ etter negativ, til tross for at jeg vet det fremdeles er tidlig. Skal ha en pause til søndag nå :happy090:Heartred

Når testentrangen begynner å bli så sterk at jeg prøver å overbevise meg selv at jeg er jo snart 7 DPO så kanskje allerede 7 døgn etter eggløsning (pga det er kveld). Urelevant info her men rart hva som hjelper å skrive.
De siste dagene går i sneglefart altså!! Fra 5 dpo kan man jo ha hatt implantasjon :nailbiting:

Kjenner litt for godt til det. Er 9dpo og har gått gjennom 10 tester :oops: har funnet ut at nå må jeg ha en pause, går innpå en når det er negativ etter negativ, til tross for at jeg vet det fremdeles er tidlig. Skal ha en pause til søndag nå :happy090:Heartred
Da er det nesten å vente til ikm datoen før neste test da?

Ja de negative testene er jo et realt slag i ansiktet, så burde jo absolutt ønsket å vente. Meen det blir nok flere tester som ryker kommende dagene ja!

Denne måneden er min første med Fertility Woman tilskuddet fra protein.no som flere har brukt når de har blitt gravide på første prøveperiode med de. Så veldig spent på om det har noe å si for meg :nailbiting: Startet på de ikke lenge før EL sist, så teller dette som første prøveperioden med de.

Denne måneden er min første med Fertility Woman tilskuddet fra protein.no som flere har brukt når de har blitt gravide på første prøveperiode med de. Så veldig spent på om det har noe å si for meg :nailbiting: Startet på de ikke lenge før EL sist, så teller dette som første prøveperioden med de.
Hva er i disse? :)

Back
Topp