IKM uke 48 og 49

Det var vanskelig å gi dette innlegget en emoji haha! Har lyst til å gi deg sympati, men samtidig hørtes det skikkelig koselig ut å reise på hotell med kjæresten :happy:
Hahah ja det er jo trist å ikke på positiv test, men da er det helt greit at det skjer noe den dagen så jeg får tankene på noe annet :Heartred

Se her da! Dette er vel lovende? I dag ble prikken min rød :hello2 Betyr vel stigning kanskje?
1000014352.jpg

Hei dere! Jeg er ikke prøver, men tenkte kanskje jeg kunne spørre dere prøvere:
Tror dere det er sannsynlig at eggløsningen var onsdag eller torsdag ut ifra styrken på strimlene fredag og søndag? Vet det er individuelt, og et rart spørsmål, men prøver meg likevel. :p

Den første svake var på skikkelig vannklar urin, så den tror jeg vi kan se bort ifra.

Spør fordi hvis eggløsning var torsdag så kan jeg tenke at vi prøvde. :p
Hadde ubeskyttet sex natt til fredag bare, og egget lever vel maks 24 timer.

Nå blir jeg småsprø av at jeg ikke hadde kontroll på eggløsningen. Vi hadde jo ikke tenkt å prøve, for mannen er egentlig ikke up for det. Men jeg håper jo da! Hadde ingen eggløsningssmerte denne gangen, som jeg jo alltid har, men mange andre symptomer.
For eksempel økt lyst lørdag, søndag, mandag, tirsdag og onsdag. Tilbake til normalen torsdag. Tyder vel på at EL var onsdag det?
IMG_3393.jpeg

Se her da! Dette er vel lovende? I dag ble prikken min rød :hello2 Betyr vel stigning kanskje?
Vis vedlegget 474485
Det betyr egentlig at Fertilityfriend synes det er en unormalt temp :smiley-ashamed004 Men det er mange som har høye hopp, så hvis du fortsetter å ha temperaturer oppi samme område de neste dagene også så forsvinner nok diamanten og blir til en blå dott igjen. Hadde også en rød diamant rett før EL som forsvant når temperaturen ga mening :)

Tror dere det er sannsynlig at eggløsningen var onsdag eller torsdag ut ifra styrken på strimlene fredag og søndag? Vet det er individuelt, og et rart spørsmål, men prøver meg likevel. :p

Den første svake var på skikkelig vannklar urin, så den tror jeg vi kan se bort ifra.

Nå blir jeg småsprø av at jeg ikke hadde kontroll på eggløsningen. Vi hadde jo ikke tenkt å prøve, for mannen er egentlig ikke up for det. Men jeg håper jo da! Hadde ingen eggløsningssmerte denne gangen, som jeg jo alltid har, men mange andre symptomer.
For eksempel økt lyst lørdag, søndag, mandag, tirsdag og onsdag. Tilbake til normalen torsdag. Tyder vel på at EL var onsdag det?Vis vedlegget 474486
Det her var litt vanskelig :smiley-ashamed004 Hvor lange sykluser pleier du å ha, og hvor i syklus er du på fredagen?

Det her var litt vanskelig :smiley-ashamed004 Hvor lange sykluser pleier du å ha, og hvor i syklus er du på fredagen?
Ja, og jeg grubler meg ihjel! Såå ukonsentrert på jobb, for prøver å løse mysteriet om når eggløsningen fant sted. :hilarious:

Jeg har vanligvis 28-29 dager lang syklus. Forrige mensen var en onsdag, så jeg forventet EL på onsdag. Hadde også bittelitt el-slim på onsdags morgen.
Jeg var helt ustabil i humøret på tirsdag og onsdag også. Ganske sint, som tyder på testosteron-peak kanskje. Så mye tyder på at onsdag var dagen for EL! MEN jeg har har så lyst at det skal være torsdag. :p Hehe. Men uansett er det jo best når svømmerne er der før egget.

Det er vel små odds, men testene gav meg bittelitt håp. :)

For eksempel økt lyst lørdag, søndag, mandag, tirsdag og onsdag. Tilbake til normalen torsdag. Tyder vel på at EL var onsdag det?Vis vedlegget 474486
Veldig vanskelig å si, men siden den har sunket endel til fredagen så kan det muligens være sent onsdag, ttidlig torsdag. Men vanskelig å se.

Hvilken app er dette forresten? :)

Jeg tenker at når jeg blir gravid så ønsker jeg nok å ta HCG-sjekk med blodprøver, for å følge med. Men dere som har gjort det før, når begynner dere med det? Og hva sier dere? Ringer dere fastlege eller gyn?

Hvilken app er dette forresten? :)
Appen heter Premom. Veldig fin!

Nå som jeg justerte til riktig tid for når jeg målte med strimlene, så foreslår appen at jeg hadde eggløsning tirsdag. Tror den baserer det på forskning av hvordan LH vanligvis (statistisk sett) synker. Vet også at jeg tidligere har hatt lange topper, så den har nok rett. :p
Så da tenker jeg at jeg skal prøve å ikke håpe for mye. :)

Ja, og jeg grubler meg ihjel! Såå ukonsentrert på jobb, for prøver å løse mysteriet om når eggløsningen fant sted. :hilarious:

Jeg har vanligvis 28-29 dager lang syklus. Forrige mensen var en onsdag, så jeg forventet EL på onsdag. Hadde også bittelitt el-slim på onsdags morgen.
Jeg var helt ustabil i humøret på tirsdag og onsdag også. Ganske sint, som tyder på testosteron-peak kanskje. Så mye tyder på at onsdag var dagen for EL! MEN jeg har har så lyst at det skal være torsdag. :p Hehe. Men uansett er det jo best når svømmerne er der før egget.

Det er vel små odds, men testene gav meg bittelitt håp. :)
Siden det fortsatt var en del styrke på testen din på fredag skal du ikke se bort ifra at det var torsdag altså :happy: Man har gjerne EL slim 3-4 dager i forveien :happy:

Greit forvirra nå. Tok en tidligtest sånn bare for å ha gjort det. Er det noen som ser det jeg ser? Å er det ikke på helt feil plass?:confused004

Vedlegg

• 20251119_132959.jpg
    20251119_132959.jpg
    167,1 KB · Visninger: 80
Siden det fortsatt var en del styrke på testen din på fredag skal du ikke se bort ifra at det var torsdag altså :happy: Man har gjerne EL slim 3-4 dager i forveien :happy:
Ååå, håper det! Planen er at mannen skal snippe, for jeg har gått med på å gi oss med to barn, men så gjør han det ikke og da får det gå som det går. Hehe
Håper vi var akkurat litt for uforsiktige!

Nå har du jo bare målt på kvelden så vet ikke når du faktisk hadde peak. I teorien kan det gå så lite som ca 6 timer? Vet ikke om du har merket noen flere symptomer på EL?
6 timer? Jeg har trodd at det var minst et døgn før.
Ja, jeg glemte å teste på morgenen. Dumt det :rolleyes:
Men er spent på hvordan tempen ender denne syklusen. Er visst aldri en fasit på mine grafer :shy:

Vedlegg

• Screenshot_20251119_084923_FF App.jpg
    Screenshot_20251119_084923_FF App.jpg
    133,5 KB · Visninger: 19
Jeg ser en strek! Når du sier det er den jo litt til venstre, men kanskje man blir litt lurt når man stirrer?
Ja, jeg har aldri sett strek så langt til siden på de testene :confused004 Får se i morgen om det bare var en tullestrek:hilarious:

Her stiger fortsatt temperaturen, og jeg synes dagene går megasakte:dead: Jeg er så spent på å teste denne runden.
Da @Kine 95 startet gruppen tenkte jeg «digg, jeg er blant de første som kan teste», men så ble det senere EL:hilarious:

1763564845538.png

Back
Topp