Når tenker du å ta neste test?altfor spennende!! krysser alt jeg har nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når tenker du å ta neste test?altfor spennende!! krysser alt jeg har nå![]()
Ja, føltes ut som et tegn for å starte ny PP, når Gtesten var så svak allerede og sædanalysen var over all forventning nå. Må prøve litt til på søsken til datterSelvfølgelig kan du detJeg også trengte å komme meg inn i en ikm uke raskest mulig, så måtte jeg bare bytte litt gruppe etterhvert. Det betyr bare at man egentlig er i flere grupper om gangen da
![]()

Da håper jeg du går rett inn i syklusJa, føltes ut som et tegn for å starte ny PP, når Gtesten var så svak allerede og sædanalysen var over all forventning nå. Må prøve litt til på søsken til datter![]()
Husker jeg drev og søkte opp statistikker for når man får EL igjen etter MA, og det var veldig mange som så og si ikke ble forsinket. Meg selv inkludert, ble kun 3 dager forsinket 
Skal prøve å holde meg til jeg skal legge megNår tenker du å ta neste test?
Hvert fall til senere i kveldDet er lurt, aller best i morgen. Selv om jeg venter i spenning heheSkal prøve å holde meg til jeg skal legge megHvert fall til senere i kveld
Jeg har alltid testa sterkest på ettermiddag/kveld, så ryker som regel på 2-3 tester hver dag hvis jeg skimter noeDet er lurt, aller best i morgen. Selv om jeg venter i spenning hehe

Håper det er i orden at jeg melder meg inn så sent i forløpet
Kjente først nå at jeg trengte et lite anonymt samfunn under testingen, da ingen rundt oss vet at vi prøver
Ja! Definitivt ikke noe å miste håpet for! Krysser fingrene!Klarte ikke å holde meg lenger, men buu nå var den helt hvitTok tidligtest og vanlig. Får prøve igjen imorgen og satse på at det er så tidlig så det kommer an på konsentrasjonen i urinen
![]()
Neeei det var så synlig strek før i dagKlarte ikke å holde meg lenger, men buu nå var den helt hvitTok tidligtest og vanlig. Får prøve igjen imorgen og satse på at det er så tidlig så det kommer an på konsentrasjonen i urinen
![]()

Jeg får også en dupp i temp dagen etter EL, men de fleste får et temp hopp. Derfor får jeg sjeldent krysset på riktig plassSpent på om jeg får kryss i morgen! Tror nok ff vil bomme litt på el. El har definitivt skjedd på mandag da jeg alltid blir øm i venstre pupp 3dpo (i dag) og jammen er jeg blitt øm
Vis vedlegget 474548

Har mest sannsynlig eggløsning i dag, så melder meg inn.
Mumle- 35 -B2- PP usikker 10-11 mnd - EL 20/11- IKM 4/12
Yeey bra dere vil være med herHei alle!Håper det er i orden at jeg melder meg inn så sent i forløpet
Kjente først nå at jeg trengte et lite anonymt samfunn under testingen, da ingen rundt oss vet at vi prøver
Daisy’sDuckling - 28 - B3 - PP1 - EL 12/11 - IKM 27/11
Røyk på en test i dag 8 dpo og føler jeg skimter noe, men det er nok bare skygge siden det ikke er farge på den
Masse lykke til til dere alle i disse dagerVis vedlegget 474542

Jeg tror min dupp skyldtes 1.5 time søvn totalt før temping den dagen. Men om det står 3 dpo eller 4 dpo i ff spiller ingen rolle for meg. Blir bare spennende å følge med på tempen mot ikm om den synker eller holder seg oppeJeg får også en dupp i temp dagen etter EL, men de fleste får et temp hopp. Derfor får jeg sjeldent krysset på riktig plass![]()

Ikkesant!! Tok en ny nåNeeei det var så synlig strek før i dag![]()
Og nå kan jeg skiiimte såvidt en strek igjen, så må bare vente til imorgen og se! Må ikke gi opp håpet hvert fall når det er nooooe som kanskje er på gangÅja stemmer, glemte detJeg tror min dupp skyldtes 1.5 time søvn totalt før temping den dagen. Men om det står 3 dpo eller 4 dpo i ff spiller ingen rolle for meg. Blir bare spennende å følge med på tempen mot ikm om den synker eller holder seg oppe![]()
Man kan ta en override på det krysset inne på innstillinger, men jeg pleier ikke å gjøre det selv 
Wiiiiii!!!Ikkesant!! Tok en ny nåOg nå kan jeg skiiimte såvidt en strek igjen, så må bare vente til imorgen og se! Må ikke gi opp håpet hvert fall når det er nooooe som kanskje er på gang
Det blir veldig spennede å høre i morgen!Ikkesant!! Tok en ny nåOg nå kan jeg skiiimte såvidt en strek igjen, så må bare vente til imorgen og se! Må ikke gi opp håpet hvert fall når det er nooooe som kanskje er på gang
krysser fingrene for deg