IKM uke 48 og 49

Selvfølgelig kan du det :hello2 Jeg også trengte å komme meg inn i en ikm uke raskest mulig, så måtte jeg bare bytte litt gruppe etterhvert. Det betyr bare at man egentlig er i flere grupper om gangen da :happy:
Ja, føltes ut som et tegn for å starte ny PP, når Gtesten var så svak allerede og sædanalysen var over all forventning nå. Må prøve litt til på søsken til datter :Heartred

Ja, føltes ut som et tegn for å starte ny PP, når Gtesten var så svak allerede og sædanalysen var over all forventning nå. Må prøve litt til på søsken til datter :Heartred
Da håper jeg du går rett inn i syklus :happy: Husker jeg drev og søkte opp statistikker for når man får EL igjen etter MA, og det var veldig mange som så og si ikke ble forsinket. Meg selv inkludert, ble kun 3 dager forsinket :happy:

Hei alle! :Heartpink Håper det er i orden at jeg melder meg inn så sent i forløpet :greet025 Kjente først nå at jeg trengte et lite anonymt samfunn under testingen, da ingen rundt oss vet at vi prøver:happy:

Daisy’sDuckling - 28 - B3 - PP1 - EL 12/11 - IKM 27/11

Røyk på en test i dag 8 dpo og føler jeg skimter noe, men det er nok bare skygge siden det ikke er farge på den

Masse lykke til til dere alle i disse dager:Heartpink
IMG_7442.jpeg

Last edited:
Spent på om jeg får kryss i morgen! Tror nok ff vil bomme litt på el. El har definitivt skjedd på mandag da jeg alltid blir øm i venstre pupp 3dpo (i dag) og jammen er jeg blitt øm :hilarious:
1000014360.jpg

Har mest sannsynlig eggløsning i dag, så melder meg inn.
Mumle- 35 -B2- PP usikker 10-11 mnd - EL 20/11- IKM 4/12
Hei alle! :Heartpink Håper det er i orden at jeg melder meg inn så sent i forløpet :greet025 Kjente først nå at jeg trengte et lite anonymt samfunn under testingen, da ingen rundt oss vet at vi prøver:happy:

Daisy’sDuckling - 28 - B3 - PP1 - EL 12/11 - IKM 27/11

Røyk på en test i dag 8 dpo og føler jeg skimter noe, men det er nok bare skygge siden det ikke er farge på den

Masse lykke til til dere alle i disse dager:HeartpinkVis vedlegget 474542
Yeey bra dere vil være med her :hello2

Jeg får også en dupp i temp dagen etter EL, men de fleste får et temp hopp. Derfor får jeg sjeldent krysset på riktig plass :smiley-ashamed004
Jeg tror min dupp skyldtes 1.5 time søvn totalt før temping den dagen. Men om det står 3 dpo eller 4 dpo i ff spiller ingen rolle for meg. Blir bare spennende å følge med på tempen mot ikm om den synker eller holder seg oppe :hello2

Jeg tror min dupp skyldtes 1.5 time søvn totalt før temping den dagen. Men om det står 3 dpo eller 4 dpo i ff spiller ingen rolle for meg. Blir bare spennende å følge med på tempen mot ikm om den synker eller holder seg oppe :hello2
Åja stemmer, glemte det :smiley-ashamed004 Man kan ta en override på det krysset inne på innstillinger, men jeg pleier ikke å gjøre det selv :happy:

Back
Topp