Altså, jeg kan skinte noe på den nederste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså, jeg kan skinte noe på den nederste
Jeg skimter noe på babyplan sin, men de er vel kjent for skygger?![]()
Altså, jeg kan skinte noe på den nederste![]()
Her er min på 8 dpo og her er min på 10 dpo, ikke for å gi deg for høye forhåpninger, men syntes den var ganske lik mingjør dere?? Er første gang jeg prøver babyplan så usikker på hvordan den er, men vet den andre er til å stole på ihvertfall

Her er det en strek i alle fall! Opplevde det i tidlig fase av graviditet, men har også opplevd det med kjemisk. Når det det var kjemisk var det slik strek 1 uke, som ikke ble tydeligere.Hei dere
Jeg flytter litt over her fra uke 47, da mensen ikke kom i går som forventet. Har fått noen skyggestreker på babyplan tidligtest. Tok en rfsu kl 5 i morges som var negativ. Når jeg våknet igjen nå såg den sånn ut. Har noen tanker?Jeg prøver å være realistisk men det er jo så vanskelig
Vis vedlegget 420583

Oj, den har jo steget veldig fint!Her er min på 8 dpo og her er min på 10 dpo, ikke for å gi deg for høye forhåpninger, men syntes den var ganske lik min![]()
gleder meg til å teste igjen i morgen... Er jo fortsatt tidlig så hadde ikke forventet noe egentlig Vet at rfsu er kjent for å være dårlige ihvertfall. Men veldig fin strek der så blir spennende å se når du fortsetter å testeHei dere
Jeg flytter litt over her fra uke 47, da mensen ikke kom i går som forventet. Har fått noen skyggestreker på babyplan tidligtest. Tok en rfsu kl 5 i morges som var negativ. Når jeg våknet igjen nå såg den sånn ut. Har noen tanker?Jeg prøver å være realistisk men det er jo så vanskelig
Vis vedlegget 420583

Jeg skimter ogsånt babyplan sin! Brukte babyplan denne runden og fikk skygger i starten men disse viste seg å være babystrek! Krysser fingrene for at det er samme med deg!!gjør dere?? Er første gang jeg prøver babyplan så usikker på hvordan den er, men vet den andre er til å stole på ihvertfall
Ser også strekJeg greide ikke å vente med å ta nyJeg synes den ser litt sterkere ut?? Åh jeg skjelver

Jeg kan settes på tr ÅLykke til alle sammen, håper på mange flere positive tester herJeg kan settes på tr
![]()
Strek er det i alle fall!OppdateringHadde litt rosa utflod i går kveld, idag er det ikke noe så langt. Tok to nye tester idag
Men tør ikke ha noe særlig håp ennå..
Ja det er det ennå! Håper det som er det klamrer seg godt fastStrek er det i alle fall!![]()
Jeg ser noe på bp sin