Så fin rosa strek og sterkere ja!!Jeg greide ikke å vente med å ta nyJeg synes den ser litt sterkere ut?? Åh jeg skjelver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin rosa strek og sterkere ja!!Jeg greide ikke å vente med å ta nyJeg synes den ser litt sterkere ut?? Åh jeg skjelver
Jeg er 11 dpo i dag! Åh jeg er så nervøsFin og rosa strek jo
Hvor mange DPO er du?

Ja enig! Den ser sterkere ut!Jeg greide ikke å vente med å ta nyJeg synes den ser litt sterkere ut?? Åh jeg skjelver
drister meg til et forsiktig gratulerer 

Tusen takkJa enig! Den ser sterkere ut!drister meg til et forsiktig gratulerer
![]()

Den ser jeg veldig godtTusen takktror ikke helt på det før jeg får positiv på digital men
![]()
Håper detDen ser jeg veldig godtmen jeg har troa på denne!
![]()
redd i det heletatt før jeg vet at det er noe der engang..Håper det bare kommer fra noen skjøre slimhinner eller noe, det er typisk og ikke farlig hvis det ikke tar seg opp eller kommer med smerterHåper detvar på do nå og har rosa utflod
redd i det heletatt før jeg vet at det er noe der engang..

Aldri opplevd det nei... Så rart. Hvilket merke var det? Håper den er bedre i morgen!8 dpo i dag, kunne skinte noe etter 5 minutter. Men etter 30 minutter var den markant dårligere. Noen som har opplevd det?![]()
Babyplan.Aldri opplevd det nei... Så rart. Hvilket merke var det? Håper den er bedre i morgen!
Ja håper det er uskyldigHåper det bare kommer fra noen skjøre slimhinner eller noe, det er typisk og ikke farlig hvis det ikke tar seg opp eller kommer med smerterjah... den følelsen kjenner jeg meg igjen i, er helt emosjonelt utmattende det her..
![]()
Åja, første gangen jeg skal bruke g-testene fra babyplan så har ikke erfaring med hvordan de pleier å oppføre segBabyplan.![]()
nei nå, det blir spennende i morgen!! 

Det der er vel vanlig test? Fortsatt håp da9 dpo, morgenurin og blenda testVis vedlegget 420570

Ja vanlig test, så er fortsatt håp ja! Men kjente jeg mistet motet litt nå… Men prøver igjen i kveld/morgenDet der er vel vanlig test? Fortsatt håp da![]()
Jeg skimter noe på babyplan sin, men de er vel kjent for skygger?