IKM UKE 48❤️

Hei dere:)
Jeg flytter litt over her fra uke 47, da mensen ikke kom i går som forventet. Har fått noen skyggestreker på babyplan tidligtest. Tok en rfsu kl 5 i morges som var negativ. Når jeg våknet igjen nå såg den sånn ut. Har noen tanker? :) Jeg prøver å være realistisk men det er jo så vanskelig:hilarious:
IMG_3731.jpeg

:eek: gjør dere?? Er første gang jeg prøver babyplan så usikker på hvordan den er, men vet den andre er til å stole på ihvertfall
Her er min på 8 dpo og her er min på 10 dpo, ikke for å gi deg for høye forhåpninger, men syntes den var ganske lik min :p

Vedlegg

• 72D9274C-F023-45AD-AF55-C14315D01A1E.jpeg
    72D9274C-F023-45AD-AF55-C14315D01A1E.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 147
  • 42FEFF0F-D177-440B-B6B2-A30E46B2374B.jpeg
    42FEFF0F-D177-440B-B6B2-A30E46B2374B.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 141
Jeg flytter litt over her fra uke 47, da mensen ikke kom i går som forventet. Har fått noen skyggestreker på babyplan tidligtest. Tok en rfsu kl 5 i morges som var negativ. Når jeg våknet igjen nå såg den sånn ut. Har noen tanker? :) Jeg prøver å være realistisk men det er jo så vanskelig:hilarious: Vis vedlegget 420583
Her er det en strek i alle fall! Opplevde det i tidlig fase av graviditet, men har også opplevd det med kjemisk. Når det det var kjemisk var det slik strek 1 uke, som ikke ble tydeligere.
Krysser fingrene for deg :smiley-angelic001

Her er min på 8 dpo og her er min på 10 dpo, ikke for å gi deg for høye forhåpninger, men syntes den var ganske lik min :p
Oj, den har jo steget veldig fint! :joyful: gleder meg til å teste igjen i morgen... Er jo fortsatt tidlig så hadde ikke forventet noe egentlig ☺️

Jeg flytter litt over her fra uke 47, da mensen ikke kom i går som forventet. Har fått noen skyggestreker på babyplan tidligtest. Tok en rfsu kl 5 i morges som var negativ. Når jeg våknet igjen nå såg den sånn ut. Har noen tanker? :) Jeg prøver å være realistisk men det er jo så vanskelig:hilarious: Vis vedlegget 420583
Vet at rfsu er kjent for å være dårlige ihvertfall. Men veldig fin strek der så blir spennende å se når du fortsetter å teste :woot::smiley-angelic001

Jeg som ikke skulle gjøre dette, alene med ungene og vet jeg blir i dårlig humør resten av dagen :( det trøtte hodet mitt klarte visst ikke la være å gå fra meg en sjanse for godt humør… sukk… det ble det ikke. Er 8 muligens 7 dpo.
Men jeg har ikke troen.. hadde ikke el slim under eggløsning og har heller ikke økt utflod nå… :(
E6180058-B105-4568-A5B6-C818C4C0AFFE.jpeg

Tok en vanlig babyplan nå som fikk svak strek innen fristen:oops:
Samboer sa i går at visst jeg ikke får mensen i dag bør jeg jo ta en test. Lite vet han at jeg tester som bare fy:hilarious: har ikke tenkt å si noe før jeg eventuelt har en klar og fin strek.
IMG_3734.jpeg

:eek: gjør dere?? Er første gang jeg prøver babyplan så usikker på hvordan den er, men vet den andre er til å stole på ihvertfall
Jeg skimter ogsånt babyplan sin! Brukte babyplan denne runden og fikk skygger i starten men disse viste seg å være babystrek! Krysser fingrene for at det er samme med deg!! :D

Back
Topp