IKM UKE 48❤️

Humørsvingninger er alltid et godt tegn :hilarious: Og 7 dpo er tidlig da, håper du får strekn om noen få dager:smiley-angelic001

Jeg tester nok om noen timer, krysser alt jeg har selv om jeg har fått negativ test 9 dpo og likevel vært gravid:joyful:
Er småkvalm og ganske svimmel i dag. Blir skikkelig kjipt om det bare er pms:arghh:
Hahaha ja det er sant, i går ble jeg irritert på mannen fordi han ikke likte fletta mi :hilarious:Åååå spennende!! Håper vi begge får strek snart! Gleder meg til du poster testen her :joyful: krysser fingre og tær!!! ❤️

hvorfor går dagen så sent…?

Jeg kjenner jeg faktisk er litt redd for å teste for tidlig og.. i tilfelle kjemisk… jeg er jo egentlig fortsatt i den «naiv bobla» det ble snakket om tidligere..
Blitt gravid på første forsøk 1 og 2 gangen, 3 gangen etter ca 3/4 mnd da med en meget kort kjemisk først, og aldri mistet eller noe sånt. Og er jo utrolig takknemlig.. Men nå kjenner jeg at jeg virkelig føler på det .. når man leser alle de innmari tøffe historiene. Jeg har ikke fått ett skikkelig forsøk enda før nå den mnd pga bortreist mann, men vært uten prevensjon siden august og er betraktelig mye eldre siden sist.. så nå kjenner jeg at jeg er redd for alt mulig….! Livredd for å fortsette å være naiv mtp at det sikkert går bra denne gangen også men så gjør det ikke det…redd for å bli kjempe glad for strek også miste… siste barnet jeg fikk er også ett løvebarn med mye utfordringer så jeg er naturligvis også redd for om det skal skje igjen, så gruer meg også til en type ny ekstra frykt i ett potensielt nytt svangerskap … :(

Skulle teste nå nettopp, men prøven var jo så lysegul som det går an:dead: Hadde nok ikke gitt noe utslag, så jeg prøver igjen om noen timer.

Vil dere anbefale å vente med å teste mer til i morgen? Dette er så skummelt og nytt, aldri sett noen form for strek før jeg har puls i 500 og må tisse hele tiden :nailbiting: :sad002

Vil dere anbefale å vente med å teste mer til i morgen? Dette er så skummelt og nytt, aldri sett noen form for strek før jeg har puls i 500 og må tisse hele tiden :nailbiting: :sad002
Er jo alltid best å vente så lenge man kan med å teste, er bare vi som sliter litt med det :hilarious:
Du hadde svak strek sant? Isåfall ville jeg nok ventet til i morgen. Hcg fordobles ca hver 48 time mener jeg å huske?

Er jo alltid best å vente så lenge man kan med å teste, er bare vi som sliter litt med det :hilarious:
Du hadde svak strek sant? Isåfall ville jeg nok ventet til i morgen. Hcg fordobles ca hver 48 time mener jeg å huske?
Ja svaaak strek, skal prøve å holde meg til i morgen! :nailbiting: Har dere tester å anbefale som er sensitive?

Ja svaaak strek, skal prøve å holde meg til i morgen! :nailbiting: Har dere tester å anbefale som er sensitive?
Beste er nok å vente til i morgen om du klarer <3 De jeg tenker er mest sensitive strimmel er tidlig test til make sure !:) de kan man kjøpe på meny feks. Ellers sies det at den med ukeindikator til CB er den beste. 2 for 1 på Boost apoteket :)

Samma åssen tester vi deler , test er test :laughing002 Er bare 7DPO så begynner ikke før i morgen . Men LH tester idag haha

Vedlegg

• IMG_5054.jpeg
    IMG_5054.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 98
Beste er nok å vente til i morgen om du klarer <3 De jeg tenker er mest sensitive strimmel er tidlig test til make sure !:) de kan man kjøpe på meny feks. Ellers sies det at den med ukeindikator til CB er den beste. 2 for 1 på Boost apoteket :)
Takk <3 har bestilt babyplan tidlig tester nå og clear blue digital, så får jeg bruke de jeg har til de kommer :knegg: er et nervevrak!

Fikk endelig testet og den er negativ 9 dpo:sorry:

20231125_154447.jpg

Dessuten husket jeg feil, var bare en strimmel igjen, så da venter jeg nok ihvertfall 48 timer før neste. Har en pakke med to stavtester som et de siste to i hus.

Last edited:
Back
Topp