Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser også strek haha de samboerne tror vi tester en fang i mnd hahaTok en vanlig babyplan nå som fikk svak strek innen fristen
Samboer sa i går at visst jeg ikke får mensen i dag bør jeg jo ta en test. Lite vet han at jeg tester som bare fyhar ikke tenkt å si noe før jeg eventuelt har en klar og fin strek. Vis vedlegget 420586
Gjerne si ifra når dere eventuelt vil flyttes til gravid
Samme her... selv om jeg så tilbake på forrige gang jeg var gravid og da hadde jeg først utvilsomt positiv test fra 11DPO.9 dpo og blenda her og... tenker nok at det ikke har gått, men skal selvfølgelig fortsette å teste![]()
Men da har du jo fortsatt muligheterSamme her... selv om jeg så tilbake på forrige gang jeg var gravid og da hadde jeg først utvilsomt positiv test fra 11DPO.
Håper bare det er litt tidlig for deg enda. Har du prøvd lenge? Jeg fikk positiv test 9 dpo når jeg var gravid sist, riktignok tidligtest da, men jeg har sett at det er liten forskjell på tidligtest og vanlig på babyplan i alle fall. Sjekket det når jeg hadde satt ovitrelle sist mnd Dette er jo ikke tidligtest, så det er fortsatt håp9/10DPO her i dag og blenda...
Vis vedlegget 420603

Ugyldig eller ei , her er det bare å slenge på . Alt er lov i dpo land hvis ikke blir man sinnsykSyns jeg ser en skygge her, men ikke lett å få med på bilde..
8dpo og Makesure tidligtest.
Bildet er vel å merke tatt 30min etter tiden, så vet den egentlig er ugyldig..
Vis vedlegget 420605

Samme her , hadde blenda 11DPO og positiv 12DPO så håpet er der fram til IKM hahaSamme her... selv om jeg så tilbake på forrige gang jeg var gravid og da hadde jeg først utvilsomt positiv test fra 11DPO.

Startet i slutten av januar. Føler jeg har vært gravid mesteparten av 2023Men da har du jo fortsatt muligheterHåper bare det er litt tidlig for deg enda. Har du prøvd lenge? Jeg fikk positiv test 9 dpo når jeg var gravid sist, riktignok tidligtest da, men jeg har sett at det er liten forskjell på tidligtest og vanlig på babyplan i alle fall. Sjekket det når jeg hadde satt ovitrelle sist mnd
![]()

Opplever liten forskjell på vanlige og tidligtester. Denne syklusen har vært helt snål uansett, men jeg har fått testet og tempet så vi skal ha fått lagt inn aksjer på rett tid! IKM var i utgangspunktet i dag, men EL var flere dager forsinket. PM sier 9DPO i dag. FF sier 10DPO.Dette er jo ikke tidligtest, så det er fortsatt håp![]()
Har selv gått gravid 6 mnd i 2023Startet i slutten av januar. Føler jeg har vært gravid mesteparten av 2023![]()
2 ganger , teller ikke da kjemisk. Hvert et dritt år for jeg har også hvert dårlig og gretten og trøtt . Så samboern sa i sommer at det var siste gang .
Men så fort vi ligger på ul benken å ser et stille hjerte så sier han at vi prøver igjen . 
Jeg har ikke sett hjerteslag (heldigvis). Har hatt to BO oppdaget i uke 7 og uke 12.. Har tre barn fra før så "lider ingen nød", men ønsker oss en attpåklatt!Har selv gått gravid 6 mnd i 20232 ganger , teller ikke da kjemisk. Hvert et dritt år for jeg har også hvert dårlig og gretten og trøtt . Så samboern sa i sommer at det var siste gang .
Men så fort vi ligger på ul benken å ser et stille hjerte så sier han at vi prøver igjen .
![]()
Så fin strek!! GratulererDa kan jeg settes på gravid, håper på en terminspire. Masse, masse lykke til dere andre![]()

Gratulerer!!Da kan jeg settes på gravid, håper på en terminspire. Masse, masse lykke til dere andre![]()