IKM UKE 48❤️

Tok en vanlig babyplan nå som fikk svak strek innen fristen:oops:
Samboer sa i går at visst jeg ikke får mensen i dag bør jeg jo ta en test. Lite vet han at jeg tester som bare fy:hilarious: har ikke tenkt å si noe før jeg eventuelt har en klar og fin strek. Vis vedlegget 420586
Ser også strek haha de samboerne tror vi tester en fang i mnd haha

9/10DPO her i dag og blenda...
20231126_092831.jpg

Samme her... selv om jeg så tilbake på forrige gang jeg var gravid og da hadde jeg først utvilsomt positiv test fra 11DPO.
Men da har du jo fortsatt muligheter :happy:Håper bare det er litt tidlig for deg enda. Har du prøvd lenge? Jeg fikk positiv test 9 dpo når jeg var gravid sist, riktignok tidligtest da, men jeg har sett at det er liten forskjell på tidligtest og vanlig på babyplan i alle fall. Sjekket det når jeg hadde satt ovitrelle sist mnd :)

Samme her... selv om jeg så tilbake på forrige gang jeg var gravid og da hadde jeg først utvilsomt positiv test fra 11DPO.
Samme her , hadde blenda 11DPO og positiv 12DPO så håpet er der fram til IKM haha

Wow, her er det jo masse skygger og svake streker:woot:
Nå skal de bare bli sterkere og vokse seg store og fine til august:love7

Men da har du jo fortsatt muligheter :happy:Håper bare det er litt tidlig for deg enda. Har du prøvd lenge? Jeg fikk positiv test 9 dpo når jeg var gravid sist, riktignok tidligtest da, men jeg har sett at det er liten forskjell på tidligtest og vanlig på babyplan i alle fall. Sjekket det når jeg hadde satt ovitrelle sist mnd :)
Startet i slutten av januar. Føler jeg har vært gravid mesteparten av 2023 :arghh:

Dette er jo ikke tidligtest, så det er fortsatt håp :Heartred
Opplever liten forskjell på vanlige og tidligtester. Denne syklusen har vært helt snål uansett, men jeg har fått testet og tempet så vi skal ha fått lagt inn aksjer på rett tid! IKM var i utgangspunktet i dag, men EL var flere dager forsinket. PM sier 9DPO i dag. FF sier 10DPO.

Startet i slutten av januar. Føler jeg har vært gravid mesteparten av 2023 :arghh:
Har selv gått gravid 6 mnd i 2023 :arghh: 2 ganger , teller ikke da kjemisk. Hvert et dritt år for jeg har også hvert dårlig og gretten og trøtt . Så samboern sa i sommer at det var siste gang . :bag: Men så fort vi ligger på ul benken å ser et stille hjerte så sier han at vi prøver igjen . :Heartred

Har selv gått gravid 6 mnd i 2023 :arghh: 2 ganger , teller ikke da kjemisk. Hvert et dritt år for jeg har også hvert dårlig og gretten og trøtt . Så samboern sa i sommer at det var siste gang . :bag: Men så fort vi ligger på ul benken å ser et stille hjerte så sier han at vi prøver igjen . :Heartred
Jeg har ikke sett hjerteslag (heldigvis). Har hatt to BO oppdaget i uke 7 og uke 12.. Har tre barn fra før så "lider ingen nød", men ønsker oss en attpåklatt!

Back
Topp