IKM uke 47

Er fri for babyplantester, så skal ta en one step test når mannen drar ut :) (sånn går det når man begynner å teste for tidlig :wacky:)
 
Er fri for babyplantester, så skal ta en one step test når mannen drar ut :) (sånn går det når man begynner å teste for tidlig :wacky:)
Hehe off ja, testa nå ikveld selv om jeg hadde bestemt meg for å IKKE teste før i morgen. Blendahvit :( Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv??
 
Hehe off ja, testa nå ikveld selv om jeg hadde bestemt meg for å IKKE teste før i morgen. Blendahvit :( Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv??

Man syns vel det er spennende , man tenker «hva om?» Så håper man på den lykkerusen to streker gir, men desverre så er skuffelsen like sterk om man ikke får to streker :/
 
Jeg er skikkelig kvalm i kveld, men det er jo uansett altfor tidlig :banghead::facepalm:
 
Man syns vel det er spennende , man tenker «hva om?» Så håper man på den lykkerusen to streker gir, men desverre så er skuffelsen like sterk om man ikke får to streker :/
Der sa du det.. Trøster meg med at jeg testa med rfsu sin som er 10mlU og ikke en på 25 :yuck: og at det enda er tidlig
 
Der sa du det.. Trøster meg med at jeg testa med rfsu sin som er 10mlU og ikke en på 25 :yuck: og at det enda er tidlig
Ja du er jo enda bare 8 dpo! Når jeg ble gravid med sønnen min så bar testene blenda fram til 10 dpo!❤️
 
One step test fra eBay, stoler ikke på dem, men dem tilfredsstiller testetøsa,
Så why not? :p


A5005B6C-A0A2-42B9-A729-F6DBD1156192.jpeg
925F283D-23CA-4FA4-9410-EEE702F704C7.jpeg
 
HERREGUD, puls på 1000..... ser dere det jeg ser?!

8 dpo
 

Vedlegg

  • 9DDF370F-4EF0-4560-B7F0-B567D91AF3F4.jpeg
    9DDF370F-4EF0-4560-B7F0-B567D91AF3F4.jpeg
    43,9 KB · Visninger: 111
Kan man få så tydelig skyggestrek?? Streken er mer tydelig i virkeligheten.. har aldri fått skygge på disse før... herregud, jeg skjelver!!
Jeg syns den er veldig sterk og rød/rosa til å være skygge - så her tror jeg det er babystrek :)
 
Kan man få så tydelig skyggestrek?? Streken er mer tydelig i virkeligheten.. har aldri fått skygge på disse før... herregud, jeg skjelver!!
Det der er nok ingen skygge!❤️
 
Back
Topp