IKM uke 47

Takk for svar dere :Heartpink

Våger ikke tro på det helt enda, men ser jo lovende ut:shy:

Men kjenner jo at jeg håper veldig at alle dere som har prøvd så lenge får positiv test denne mnd:Heartred Hadde vært tidenes julegave.. dere fortjener det virkelig!
 
:Heartpink
Takk for svar dere :Heartpink

Våger ikke tro på det helt enda, men ser jo lovende ut:shy:

Men kjenner jo at jeg håper veldig at alle dere som har prøvd så lenge får positiv test denne mnd:Heartred Hadde vært tidenes julegave.. dere fortjener det virkelig!
Gratulerer så mye :Heartpink Tror dette er babystrek!!
 
Når jeg ser andre som tester begynner det å klø i fingrene :banghead: men siden jeg har satt Ovitrelle er det ikke noe vits før etter 12 DPO så jeg slipper en falsk positiv test :shifty:
 
Når jeg ser andre som tester begynner det å klø i fingrene :banghead: men siden jeg har satt Ovitrelle er det ikke noe vits før etter 12 DPO så jeg slipper en falsk positiv test :shifty:
Skjønner deg veldig godt:/ om jeg kan spørre, hva gjør ovitrelle?:) og hvor mange dpo er du nå?
 
Første 5dpo gikk såå fort og jeg tenkte nesten ikke på prøvingen engang. Tenkte at "wow, denne gangen kommer det til å gå kjempefort til ikm, kommer sikkert ikke til å teste før ikm engang". Men nå er jeg 6 dpo og tida går sååååå sakte... Gjett hvem som har startet å teste? :banghead:
 
Første 5dpo gikk såå fort og jeg tenkte nesten ikke på prøvingen engang. Tenkte at "wow, denne gangen kommer det til å gå kjempefort til ikm, kommer sikkert ikke til å teste før ikm engang". Men nå er jeg 6 dpo og tida går sååååå sakte... Gjett hvem som har startet å teste? :banghead:
Kjenner meg veldig igjen!
 
Takk for svar dere :Heartpink

Våger ikke tro på det helt enda, men ser jo lovende ut:shy:

Men kjenner jo at jeg håper veldig at alle dere som har prøvd så lenge får positiv test denne mnd:Heartred Hadde vært tidenes julegave.. dere fortjener det virkelig!
Spent på å se testen din idag :smiley-bounce012
 
Spent på å se testen din idag :smiley-bounce012


Testet nå på morgningen og den var blenda!! Men jeg var oppe og tisset litt over 3 i natt.. og testet igjen 6.30 da jeg stod opp.. så enten var den negativ pga for liten konsentrasjon av hcg, eller så var testen i går falsk positiv(streken var veldig tydelig i virkeligheten):rolleyes:

Tester igjen senere i dag og skal holde meg så lenge som mulig før:p
 
Testet nå på morgningen og den var blenda!! Men jeg var oppe og tisset litt over 3 i natt.. og testet igjen 6.30 da jeg stod opp.. så enten var den negativ pga for liten konsentrasjon av hcg, eller så var testen i går falsk positiv(streken var veldig tydelig i virkeligheten):rolleyes:

Tester igjen senere i dag og skal holde meg så lenge som mulig før:p
Ja lønner seg nok nå så tidlig å teste med konsentrert tiss:)
 
Hvordan er din i dag?:blob5

Dem er redigert litt mørkere , syns jeg kan se noe!
CDD6E6CB-55D0-4CEC-A560-5B190223A4DE.jpeg

4A88A75B-B401-4DEA-A1E7-6B7228973CA9.jpeg
 
Første 5dpo gikk såå fort og jeg tenkte nesten ikke på prøvingen engang. Tenkte at "wow, denne gangen kommer det til å gå kjempefort til ikm, kommer sikkert ikke til å teste før ikm engang". Men nå er jeg 6 dpo og tida går sååååå sakte... Gjett hvem som har startet å teste? :banghead:

kjenner meg sånn igjen. Jeg er 6 dpo i dag, skikkelig kvalm. Sto på butikken å var noen millimeter unna å kjøpe RFSU tidligtest fordi apoteket ikke er åpnet - men jeg klarte meg.
Vil ikke svi av CB early på mange dager enda - altfor dyrt. Og ikke sikker på om jeg har igjen noen strimler.. :facepalm:
 
Vet ikke helt hvordan jeg skal tyde denne, er tydelig en strek til men vet ikke om jeg kan stole på den? 9dpo
 

Vedlegg

  • 5894108F-B232-4B68-9837-A451A29602F1.jpeg
    5894108F-B232-4B68-9837-A451A29602F1.jpeg
    23,5 KB · Visninger: 79
Back
Topp