IKM uke 47

Dagens, 8 dpo


8E80302D-2793-4CB6-87DC-3E2AC33943F7.jpeg
 
Har dere noen symptomer? :anyone

Her hadde jeg blodig utflod CD19/20, tretthet fra CD21 til dags dato og slimaktig utflod CD22/23. Usikker på EL og varierende sykluslengde så skriver derfor CD istedet for dpo. Siden CD23 har jeg også følt meg småkvalm. CD24 i dag. Spent :love017
 
Har dere noen symptomer? :anyone

Her hadde jeg blodig utflod CD19/20, tretthet fra CD21 til dags dato og slimaktig utflod CD22/23. Usikker på EL og varierende sykluslengde så skriver derfor CD istedet for dpo. Siden CD23 har jeg også følt meg småkvalm. CD24 i dag. Spent :love017

Er 8dpo og kjenner menssmerter, ekstremt trøtt, riving i rumpa(?) kvalme når det er lenge siden jeg har spist . hvor mange dpo er du?
 
Har dere noen symptomer? :anyone

Her hadde jeg blodig utflod CD19/20, tretthet fra CD21 til dags dato og slimaktig utflod CD22/23. Usikker på EL og varierende sykluslengde så skriver derfor CD istedet for dpo. Siden CD23 har jeg også følt meg småkvalm. CD24 i dag. Spent :love017
Har du testet? Jeg har bare en magefølelse som sier jeg er gravid, men tillater meg selv ikke å stole på den :p
 
Har du testet? Jeg har bare en magefølelse som sier jeg er gravid, men tillater meg selv ikke å stole på den :p

Spennende :love017 Har ikke testet, nei. Føler at blenda tester er mer skuffende enn mensen, så prøver å vente til CD30-35 før jeg tester. Har hatt lange sykluser og usikker el, så er vel et tynnt håp, men håper likevel :smiley-angelic001 Ikke hatt blødninger midt i syklusen før, så det er noe nytt. Kanskje derfor jeg håper mer denne mnd. Barn nr. 2 vi prøver på. Dere?
 
Ikke mer enn 6 dpo her. Hadde vondt i symfysen i går, korsryggen i går og i dag. Ellers ikke noe. har ingen god følelse denne pp heller..
 
Er 8dpo og kjenner menssmerter, ekstremt trøtt, riving i rumpa(?) kvalme når det er lenge siden jeg har spist . hvor mange dpo er du?

Det kan jo være gode tegn :love017 For min del blir det bare ren gjetning å si antall dpo, men muligens 9 dpo i dag? Fikk mest sannsynlig ikke målt lh-toppen, så må bare regne el fra den dagen med sterkest test :schocked028 Sluttet på prevensjon for 10mnd siden, men har enda ikke kommet inn i en stabil syklus. Så her er hver mnd ulik og like forvirrende :smiley-ashamed004
 
Merkelige mens «tak» siden i går. Off, jeg blir så ivrig, det er alt for tidlig. Men jeg tok en test. Er Max 8dpo. Gøy å sjekke likevel. Blir ikke klok på disse selv-
Skimter noe:) Håper den blir sterkere og sterkere:D
 
Spennende :love017 Har ikke testet, nei. Føler at blenda tester er mer skuffende enn mensen, så prøver å vente til CD30-35 før jeg tester. Har hatt lange sykluser og usikker el, så er vel et tynnt håp, men håper likevel :smiley-angelic001 Ikke hatt blødninger midt i syklusen før, så det er noe nytt. Kanskje derfor jeg håper mer denne mnd. Barn nr. 2 vi prøver på. Dere?
Skjønner :Heartred Jeg er sånn som vil vite det så snart som mulig og bli ferdig med det :p Nr 2 her og, satt på pp18 sist. Satt på første forsøk i juli, men endte MA med utskraping. Så er på pp2 etter det nå :D Hvor gammel er førstemann?
 
Ser noe, kanskje ta en test i kveld? :)
Hihi, jeg håper, men kan være testen også... tok den på morgenurin så nå må jeg værtfall vente til i morgen tidlig. Men kommet bølger med noe som ligner menssmerter jeg hadde som tenåring hele dagen i dag også. Bare veldig korte bølger sånn at det ikke gjør jeg må legge meg ned eller slite pga det. Også kan det gå lenge imellom. Hmm.
 
Hihi, jeg håper, men kan være testen også... tok den på morgenurin så nå må jeg værtfall vente til i morgen tidlig. Men kommet bølger med noe som ligner menssmerter jeg hadde som tenåring hele dagen i dag også. Bare veldig korte bølger sånn at det ikke gjør jeg må legge meg ned eller slite pga det. Også kan det gå lenge imellom. Hmm.
Menssmerter var et av mine første symptomer når jeg ble gravid:) håper for deg!
 
Jeg er bare 1 DPO, og IKM søndag neste uke. Sååå, dette blir en lang 1,5 uke:arghh: Kjedelig å være sist!
 
Flere testetøser her? Noen som skal teste i kveld?

altfor tidlig å teste for min del enda. Veldig spent på de neste dagene, den neste uka - selv om jeg er veldig pessimist :facepalm:
 
altfor tidlig å teste for min del enda. Veldig spent på de neste dagene, den neste uka - selv om jeg er veldig pessimist :facepalm:
Ja det blir spennende de neste dagene! Jeg tror jeg må ta en test i kveld
 
Flere testetøser her? Noen som skal teste i kveld?
Har testet i dag, men skal ta ny i morgen også:D
9dpo i dag, ovitrelle er nok helt ute i morgen og håper på egenprodusert HCG :)
 
I dag er jeg 9 dpo, regnet først feil men 9 skal stemme :joyful:
Jeg har noen forferdelige menssmerter!! De kommer i sånne plutselige tak, og er faktisk ganske vonde.
Igår hadde jeg (beklager grisete detaljer) hvit lotionaktig utflod. Også kjenner jeg noen rare greier nederst i magen, om det er stølhetsfølelse vet jeg ikke, men er kanskje det jeg kan sammenligne det mest med :pompus:

Tok noen tester i dag, er svak strek på eBay strimmelen, men den fra makesure tror jeg ikke viser noen ting. Begge to på 10/mlu, så jeg stoler foreløpig ikke på den positive eBay strimmelen enda :happy:

Men håper håper så inderlig, jeg ønsker meg så VELDIG en liten en :smiley-angry017
 
Har testet i dag, men skal ta ny i morgen også:D
9dpo i dag, ovitrelle er nok helt ute i morgen og håper på egenprodusert HCG :)
Krysser fingrene mine for deg!!
 
Jeg føler meg skikkelig oppblåst, og blir helt «stappa» når jeg har spist - selv om det kun er litt suppe..
tipper det er tilfeldig, men jeg håper jo allikevel det er en annen grunn til det :wideyed:
 
Back
Topp