IKM uke 47

Sov lett i natt fordi jeg var så spent på tempen og testen i dag. 12 DPO i dag. Tempen var høyere igjen, men sov jo ganske lett så vet ikke om den ble helt riktig. Tempet til rett tid og én time før (våknet).

Fin rosa strek da jeg testet.

Så følelsen av større pupper de siste to dagene har kanskje også stemt:cat: Ellers har jeg kun hatt mensmurringer 8-10 DPO.

Dette er vår 7. pp (én pp utgikk pga jobbreise). Forsøkt i 7-8 måneder. Edit: første pp med letrozol.
Gratulerer ❤️
 
5 dager over ikm og fortsatt ingen blod og i dag kom det skygge igjen på testen :/


26F5B117-9C80-4F66-83C7-C26CC95B1E5C.jpeg
 
Jeg opplevde noe veldig rart i går! Jeg var ferdig med mensen (med sterke kramper), og skulle bare tisse. Der i trusa, helt alene, lå en liten klump!!! Litt som en plummesten. I nærmere øyesyn var den som kjøtt, med sene og full pakke. Tror jo det måtte være et graviditetsprodukt-
Noen som har opplevd dette?
sykt ekkelt og forhåpentligvis ikke noe annet rart-
 
Last edited:
Sov lett i natt fordi jeg var så spent på tempen og testen i dag. 12 DPO i dag. Tempen var høyere igjen, men sov jo ganske lett så vet ikke om den ble helt riktig. Tempet til rett tid og én time før (våknet).

Fin rosa strek da jeg testet.

Så følelsen av større pupper de siste to dagene har kanskje også stemt:cat: Ellers har jeg kun hatt mensmurringer 8-10 DPO.

Dette er vår 7. pp (én pp utgikk pga jobbreise). Forsøkt i 7-8 måneder. Edit: første pp med letrozol.
Åååh gratulerer så mye!! :happy: var dette første testen du tok?
 
:love7
Sov lett i natt fordi jeg var så spent på tempen og testen i dag. 12 DPO i dag. Tempen var høyere igjen, men sov jo ganske lett så vet ikke om den ble helt riktig. Tempet til rett tid og én time før (våknet).

Fin rosa strek da jeg testet.

Så følelsen av større pupper de siste to dagene har kanskje også stemt:cat: Ellers har jeg kun hatt mensmurringer 8-10 DPO.

Dette er vår 7. pp (én pp utgikk pga jobbreise). Forsøkt i 7-8 måneder. Edit: første pp med letrozol.
Gratulerer!!:love7
 
Back
Topp