IKM uke 47

Jeg er virkelig ikke glad i dpo land. Er nå 8 dpo. Var nettopp på do og oppdaget blo på papiret. Litt tidlig med tr, men litt sent med festeblødning?! I tilfelle sistnevnte er det uansett ikke vits å teste før søndag/mandag. Skal sies at jeg ofte spotter ca 1 uke før tr. Fortsatt ømme bryst, men ikke hele tiden. Tror ikke de har vokst i str. (store pupper har vært sikreste graviditetstegn i alle 4 graviditeter. ) Så i hodet mitt nå er det 50/50 om jeg er gravid. Akh! De spennende og nervepirrende do-dagene....
 
Last edited:
Såå spennende å følge med her!!:D Heier på dere alle! Her ble el testen superpositiv i går, så jeg havner i ikm uke 48 i stede.. Må titte litt innom her uansett :p
 
Spennende med streker her inne nå! Jeg er 6-8 dpo i dag, fikk ferskenfarget utflod for 2 dager siden. Dagen etter spottet jeg et par dråper med brun utflod. Håper så inderlig at det er en festeblødning, men mannens sædkvalitet tilsier at vi kommer til å slite med å bli gravide på egen hånd, så tør ikke håpe for mye heller.. i kveld er vi invitert på middag hos et vennepar og spørsmålet er om jeg skal ta et par glass vin? Selv om det er teoretisk mulig (men lite sannsynlig) at vi er gravid. Hva ville dere gjort?
 
Spennende med streker her inne nå! Jeg er 6-8 dpo i dag, fikk ferskenfarget utflod for 2 dager siden. Dagen etter spottet jeg et par dråper med brun utflod. Håper så inderlig at det er en festeblødning, men mannens sædkvalitet tilsier at vi kommer til å slite med å bli gravide på egen hånd, så tør ikke håpe for mye heller.. i kveld er vi invitert på middag hos et vennepar og spørsmålet er om jeg bare skal ta et par glass vin? Selv om det er teoretisk mulig (men lite sannsynlig) at vi er gravid. Hva ville dere gjort?

Jeg tok meg et lite glass rødvin med noen venninner i går! Så vidt jeg har hørt så er det ikke skadelig før morkaka og ting er på plass? Men det går vel mer på samvittighet om man eventuelt skulle miste eller det er noe galt med barnet! :happy:
 
Jeg tok meg et lite glass rødvin med noen venninner i går! Så vidt jeg har hørt så er det ikke skadelig før morkaka og ting er på plass? Men det går vel mer på samvittighet om man eventuelt skulle miste eller det er noe galt med barnet! :happy:
Det visste jeg ikke! Takk for innspill. Men du har et poeng med samvittigheten ja..
 
Det visste jeg ikke! Takk for innspill. Men du har et poeng med samvittigheten ja..

Jaa, tror nok det er mest det altså! Så tidlig er jo de færreste klar over at man eventuelt er gravid, og mange tar seg en fest med langt mer enn et glass eller to vin. Barna blir friske og fine allikevel :happy:
Så dersom du tror det går fint for din egen del så tror jeg det skal gå greit! ♥️ Jeg er jo langt i fra en ekspert da, men det er det jeg har hørt!
 
Spennende med streker her inne nå! Jeg er 6-8 dpo i dag, fikk ferskenfarget utflod for 2 dager siden. Dagen etter spottet jeg et par dråper med brun utflod. Håper så inderlig at det er en festeblødning, men mannens sædkvalitet tilsier at vi kommer til å slite med å bli gravide på egen hånd, så tør ikke håpe for mye heller.. i kveld er vi invitert på middag hos et vennepar og spørsmålet er om jeg skal ta et par glass vin? Selv om det er teoretisk mulig (men lite sannsynlig) at vi er gravid. Hva ville dere gjort?
Kos deg med litt vin, tar ingen skade!❤️ Prøvinga er så altoppslukende fra før av, så kos deg!:)❤️
 
Vært å kjøpt rfsu sine tester, men dem er 25 og ikke 10, så jeg vet ikke :hilarious:
93D4B74D-39F4-46F6-843D-04F76F42ACF4.jpeg
 
Ørk... negativ gtest i dagtidlig... kom plutselig en blødning på jobb i dag (4 dager for tidlig) så det blødde igjennom trusa.. nå er det nesten ikke blødning mer.. beklager detaljer :dead: skjønner ingenting... jeg blir smårar av dette her :banghead:
 
Blenda i dag..:sorry: 9 dpo i dag. Synes det er rart at testen var så tydelig i går.. (alle bildene med strek er fra i går)
 

Vedlegg

  • 1E35ACB4-4766-4778-90D9-D0C3C013442E.jpeg
    1E35ACB4-4766-4778-90D9-D0C3C013442E.jpeg
    14,8 KB · Visninger: 80
  • AECDA3E7-9FE0-47DB-87B0-DF6528471DC9.jpeg
    AECDA3E7-9FE0-47DB-87B0-DF6528471DC9.jpeg
    42,5 KB · Visninger: 73
  • 100902C8-A894-4E7D-BB3C-2B3D7539ACE6.jpeg
    100902C8-A894-4E7D-BB3C-2B3D7539ACE6.jpeg
    10,4 KB · Visninger: 77
  • E4F2269B-4510-4F20-AFBE-38CAB22A29BE.jpeg
    E4F2269B-4510-4F20-AFBE-38CAB22A29BE.jpeg
    11,9 KB · Visninger: 81
Nå skjønner jeg ikke hva du mener? :p
En tidlig test som er best å bruke før ikm(mens) har 10 mlu.
En vanlig graviditetstest har 25mlu.
Så monitoren har 50mlu, noe som mange ikke har i urinen før nært ikm.

Jeg fikk utslag 9dpo på monitoren, men det var fordi det var tvillinger (som jeg mistet).
 
En tidlig test som er best å bruke før ikm(mens) har 10 mlu.
En vanlig graviditetstest har 25mlu.
Så monitoren har 50mlu, noe som mange ikke har i urinen før nært ikm.

Jeg fikk utslag 9dpo på monitoren, men det var fordi det var tvillinger (som jeg mistet).
Åh, jeg trudde det var omvent!!
 
Back
Topp