IKM uke 44

80E709B8-741E-4623-883F-018475C354DB.jpeg

Tror jeg aldri har vært så glad for en negativ EL-test :hilarious: Og med masse slim og symptomer så tror jeg EL faktisk er i dag. Er litt letta nå:joyful:

Har tatt g-test ja, negativ. Pluss at jeg temper, så er egentlig ganske sikker på at jeg ikke er gravid. I dag sank tempen igjen, så kanskje EL er idag? :angelic: Enten så må EL komme eller så kan bare mensen komme slik at jeg får begynt på nytt. Jeg holder på å bli gal av dette kjenner jeg
Synker tempen ved el? :)

Jeg tar sjansen på å skrive meg inn:
Snuppelupp94 - 28år - B2 - pp3 - EL 20/10 - IKM 3/11

Kan det se ut som at jeg har hatt el? Eller er det vanskelig å tyde ut fra dette?
Har hatt positiv el test

Vedlegg

• A9F0CE28-92F0-44F5-BEA2-CEFF500B6FF3.png
    A9F0CE28-92F0-44F5-BEA2-CEFF500B6FF3.png
    600 KB · Visninger: 69
Her lar el vente på seg. Forventa den i går, men fremdeles lite uslag på testene. CD 21 i dag :yuck:

Er tredje syklusen jeg tester for el etter sa, og de andre gangene har den kommet på cd 22 og 20, så håper at streken blir sterkere i morgen!

Jeg vil gjerne henge mg på dere her- med høyst usikre datoer:) Er først mnd vi prøver på nr 3 og har ikke kommet i gang med el-testing enda. Har også veldig uregelmessige sykluser, såå har ikke veldig tro på at vi skal lykkes på første forsøk- men alltid lov å håpe? :D

Hermione- 35 år - b3 - pp1 - EL 21/10 - ikm 4/11

Her er det fortsatt veldig negative el-tester, har testa siden tirsdag. Denne er fra i går, men den i morges var like negativ. Tempen tilsier heller ikke at el har vært. Så da får jeg bare vente til noe mer skjer. Vi har begynt aksjeleggingen, for forventet el i følge fertility friend er i dag. Men ser ikke ut som det skjer...

Vedlegg

• 20221020_180319.jpg
    20221020_180319.jpg
    1,1 MB · Visninger: 79
  • Screenshot_20221021_073924.jpg
    Screenshot_20221021_073924.jpg
    284,1 KB · Visninger: 75
Jeg var nok litt for overbegeistret i går, for tempen har økt bare bittelitt, ikke nok til at det kan se ut som EL var i går.. får håpe den er i dag. Vi gir snart opp denne uendelig lange syklusen

Cd 14 og enda negativ eltest.
MEN nå kom el på cd 16 både forrige syklus og syklusen før der (letrozol) så kanskje ingen positiv test før i morgen da.

Jeg blir sannsynligvis skrevet ut fra sykehuset i dag. Jeg er 2 dpo (Kanskje 1), og dette blir 2. og dessverre siste PP for vår del. Jeg blir nødt til å starte opp på medisiner igjen for å kunne være mer tilstede for de hjemme, og kommer ikke til å orke ny PP. Så nå venter en litt spennende uke for vår del! Vi har jo heldigvis allerede to gullunger fra før :Heartred

Jeg ble overrasket med en tidlig EL, så havner i denne gruppen.

HCS - 34 - B2 - PP7 - EL 22/10 - IKM 5/11

Hadde ufrivillig pausemåned forrige måned, og har siden forrige PP funnet ut at jeg har mild PCOS og hjerteformet livmor. Mannen har fått rek til sædprøve, og blir henvist videre nå. Så føles som en ekstra spennende PP!

Back
Topp