IKM uke 44

Omg fremdeles negativ eltest i morges, cd 15.. vil ha el nå, var så sikker på den skulle bli positiv i morges …

Kanskje EL var på torsdag/fredag alikevell da? :joyful:

Vedlegg

• 9B8FD532-44DF-4100-B11E-D8287C5E92A6.png
    9B8FD532-44DF-4100-B11E-D8287C5E92A6.png
    628,2 KB · Visninger: 73
Er 1-2 dpo, nå begynner den kjedelige venteperioden. Spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg før testing, men blir tidligst 9-10 dpo :p

Fikk smiley på CB digital i dag, så da satser jeg på EL i morgen :D
Er det forresten noen som vet om den teststaven til CB digital ikke kan brukes mere etter at man får fast smiley?

Brooke - 33år - B2 - PP5 - EL23.10 - IKM 06.11

Last edited:
Er det forresten noen som vet om den teststaven til CB digital ikke kan brukes mere etter at man får fast smiley?

Brooke - 33år - B2 - PP5 - EL23.10 - IKM 30.10
Den vil lyse på fast smiley i 36-48 timer, kan brukes igjen etter det til tom batteri

Jeg er så spent på morgendagens temp om den enten stiger mer eller holder seg der den er, for da vet jeg at EL har vært :angelic:

Brooke - 33år - B2 - PP5 - EL23.10 - IKM 30.10
Har du kanskje IKM litt senere? :happy: ellers får du plutselig veldig kort lutealfase og hører egentlig til i IKM uke 43 laughing6

Brooke - 33år - B2 - PP5 - EL23.10 - IKM 06.11
Den kan brukes videre ja. Bruker selv de rosa riktignok men brukte både denne og forrige syklus den vil lese av hver test uavhengig av hva de tidligere har vist.

Hærregud 1 eller 2 dpo i dag. Og jeg klarer ikke vente nesten :) ææææ. Klarte å la vær å kjøpe tester i dag. Så det er bra :)
Jeg har ikke tempet eller testet etter el denne måneden så blir spennene å se om vi traff. Deilig å slippe hvertfall ☺️❤️

Back
Topp